Tuesday, March 27, 2012

Bahar Renkleri-Mart Ayı Favorileri

Uzun zamandır ayın favori ürünlerini yapmamışım.Mart değil de,martın güneşli geçen 2.yarısı favorileri diyelim bunlara. Fondoten,rimel ve pudra bu aya mahsus değil,her zaman favorim olan markalar ve ürünler. guerlainfondoten givenchypudra
Pudrayı (Givenchy prisme) yüzüme kullanmıyorum genelde.Göz kalemini sabitlemek için göz altına ve kapağına hafifçe uyguluyorum. Bazen tüm yüzüme de uyguluyorum tabii. Mis gibi,gül kokulu. Guerlain Parure Aqua ise muhteşem ötesi bir fondoten. Eğer kuru/karma cildiniz varsa ve parlamayı çok da sorun etmiyorsanız kesinlikle çok memnun kalırsınız. Bunun yazısını daha sonra ayrıntılı yazacağım. mackapatici
-Mac Select Moisture Cover kapatıcı.
 Bir sürü kapatıcım var,gereksiz yere almışım. Bunun haricindekiler gözaltlarımı inanılmaz kurutuyor ve çizgilere doluyor.Bu concealer ise hafif yapılı ve nemlendirme özelliği iyi. Çok sorunlu göz altlarınız varsa işinize yaramayabilir çünkü kapatıcılığı fazla değil.
- Mac Velvetone asansörlü kaş kalemi
Kaş kalemi benim olmazsa olmazım. Yazın ortasında bile akmıyor bu kalem. Bu kaçıncı aldığım bilmiyorum.Mağazaya geldiği gün tükeniyor bu rengi (siyah) .En son 2 ay beklemiştim. Tüm İstanbul'daki Mac mağazalarına sorduğum halde hiçbir yerde yoktu. En sonunda yine İstinye'de buldum,sonuncu kalanı aldım.
 ysltoucheeclat
-Loreal Telescopic Carbon Black Maskara
-Yves Saint Laurent Touch Eclat Aydınlatıcı
Stresli,depresif,ışıltısız günlerin kurtarıcısı. İki darbeyle aydınlatıyor yüzümü. Genelde kaş altına,göz pınarına,burun kenarlarına kullanıyorum. yslruj
Bahar renklerinde rujlar ♥ -YSL Rouge Volupte 30
tam bir somon pembesi.Bayılıyorum. Dudakta nasıl durduğuna şuradan bakabilirsiniz.Bu rujların yapısını çok seviyorum. İnce ama örtücü.
-Maybelline Bubblegum
-Mac Creme cup (dudak rengine çok çok yakın çok tatlı bir pembe ) macallik Web Sharpen
-Mac allıklar. Bunların ciltte belli belirsiz duruşunu seviyorum. kiehls
-Kiehl's nem maskesi.
termalsprey
-Essence 3 renkli kapatıcı ve Chakra termal yüz spreyi.
Essence kapatıcıyı yanılmıyorsam Almanya'da bir marketten almıştım.Pembe,yeşil ve bej renkli kapatıcılar var içinde. (biliyorsunuz göz morluklarını pembe alt tonlu kapatıcıyla,yüz kırmızılıklarını ise yeşil tonluyla kapatmak lazım)
cartier
Cartier Baiser Volé uzun zamandır flört ettiğim bir parfüm. Sonunda benim oldu :) Genel tercihlerimin aksine çiçeksi,pudralı bir koku. Tenime uyum sağladı o yüzden gün boyu kalıcı.Şimdiye kadar sadece iki çiçeksi parfümü çok sevdim,biri bu,diğeri Chloé ♥

Birkaç kişi bana günlük makyajımda ne kullandığımı sordu.Yeri gelmişken onu da anlatayım. Bir kere hergün fondoten kullanıyorum.Makyaj yapmadığım günlerde bile mutlaka renkli nemlendirici veya fondoten sürerim.Bence cilt renginin bütünlüğü,cildin pürüzsüz görünüp sağlıklı bir ışıltıya sahip olması en güzel makyaj .

Günlük kullandığım fondotenler hep çok ince yapılı,nemlendirici özellikli,asla kalıp gibi durmayan fondotenler.Hatta bakım yapıyorlar.Fondotenin cildiniz normalse eğer zararının olmadığına inanıyorum,tabii temizliğine dikkat ettiğiniz sürece.Ben mutlaka temizleme yağı+jel ile temizlerim cildimi.Bir de fondotende ucuza kaçılmaması taraftarıyım.Allık,rimel,ruj,kalem vs gibi ürünlerde fiyat -kalite oranı pek farketmiyor ama fondoten-pudra gibi cilt ürünleri öyle değil. Market markalarına güvenemiyorum bu konuda.
Kapatıcı genelde kullanmıyorum.Fondoteni göz altlarıma da sürüyorum,gerek kalmıyor ekstra kapatıcıya.

Genelde füme renkli bir göz kalemini üst kirpik dibine çok hafif dağıtarak,alt kirpik dibine göz ortasından göz ucuna doğru hafif kalınlaştırarak sürüyorum. Göz pınarına kadar asla uzatmam çünkü hem göz şeklimden dolayı yakışmıyor,hem de göz pınarına yaklaşınca akıyor.Diğer türlü tüm gün akma yapmıyor. Yine göz şeklimden dolayı göz ucuna hafifçe kuyruk yaparım her zaman. (Bunu okuyan annem ve kardeşim gülecekler burada biliyorum :) )
Eğer bir hanımlar buluşmasına,toplantıya vs önemli bir yere gideceksem biraz abartma potansiyelim var :) O zaman aynı ritüeli jel eyeliner ile yapıyorum.Daha keskin ve simsiyah görünüyor. Rimel ve kaş kalemi ile bitiriyorum. Buraya kadar hepsi hergün yaptığım işlemler.
Ruj sürüyorum canım isterse.Hergün kullanmıyorum.Allık da keza öyle,canım isterse. Eşarpları kirletiyor diye sürmekten kaçınıyorum genelde.

Ve diğer öne çıkanlar :
 magnoliapuding Forum İstanbul CookShop'ta beni her daim Magnolia puding kaşıklarken görebilirsiniz. Haftada 3 gün yemezsem aklım kalır :) Evde yapmayı denedim,gerçeğine çok yakın oldu.Yine de birgün Magnolia Bakery'nin gerçek pudingini tatmak istiyorum ♥ Bu tarifle denedim. Normal pudingi hiç sevmem bu arada . kumas
Bunların hepsi elbiselik değil.Bazılarıyla craft yapıyorum. altinkolye

evterligi
Neşe'nin hediye ettiği ev ayakkabıları♥ Bu arada şu an bunu okuyan herkes minik bir dua edebilir mi Neşe için? Eşinin askerliği güzel bir yere çıksın,Neşe de tek başına üzülmesin diye nolur :) pawsbabet
Şu an hemen hemen her alışveriş sitesinde satılan Cute Paws babetler.Ben İstanbul temalı olanı seçtim.
 naturewalk dere
Eriyen karsularının oluşturduğu minik dereler,sarı çiğdemler,bol oksijen..


Alt yazıda yorumlardaki tüm soruları cevapladım.
Image and video hosting by TinyPic
maral said...

allık ve rujun rengi çok güzel. makyaj postu gelmişken burdan da sorayım :)) acebaa :) pudra altına uygulayabileceğim bi krem markası verebilir misin?

modatime said...

süpersin =) bilgi dolu bir post olmus... emegine saglik =)

Hatice A.

Zeynep said...

Sümeyye Çok ama Çoook güzel hepsi... Blogun burammm buramm kalite kokuyor. Her şeyin en güzelini en kalitelisini nasıl buluyorsun maşallah. Allah daha da güzellikler versin sana.
Yanlış anlamazsan sana bir şey sormak istiyorum, ben de makyajı çok seviyorum, yüzümde hep kırmızılıklar oluyor yer yer çok kuru olduğu için.ve bu görüntüyü sevmiyorum.cildimin her yeri aynı renk olsun istiyorum.Güzel bir fondoten kullanırsam güzel bir görüntü olur diye düşünüyorum ama eğer dışardayken abdest alma zorunluluğum olursa diye hiç kullanmıyorum sadece göz kalemi hafif bir ruj falan kullanmakla yetiniyorum.Ne yapsam bilemiyorum,bütün gün su içmeden,abdest tutmaya çalıştığım çok oldu ama bu da cidden zorluyor.:) Uyguladığın pratik bir yöntem var mı acaba affına sığınarak soruyorum?

Asyacik said...

cok yararli bi post olmus .. ellerine saglik :)
sana bi sorum olcak: yagli ciltler icin hangi fondöten iyi gelir?

Asya

ebrar said...

Merhaba sumeyye hangi fondoteni kullaniyorsunuz, kalip gibi durmayan dogal bitisli bir fondoten ariyorum da kapaticiliginin da iyi olmasini istiyorum, var mi bir tavsiyeniz?
Tesekkurler

Anonymous said...

'Sümeyye' yazan kolyene bayıldım, bende de goldaş'ın ah minel aşk ve nur-ı aynım seti var,yani eski yazı ile olan her türlü aksesuara hayranım. İsmi özel mi yazdırdın, kolyen altın mı, nerden aldın, yazarsan sevinirim...

Sumeyye said...

The body Shop yosun serisinin nemlendiricisini herkes çok beğeniyor.

Sumeyye said...

Teşekkürler,beğendiğine sevindim

Anonymous said...

Bir de önerim olacak, sağ tık etkin olmadığı için, verdiğin linklere gittiğimizde sayfadan ayrılıyoruz. Ayarını biliyorsan açılan sayfaları yeni sekmede açılacak şekilde ayarlarsan, okur için kolaylık olur, sayfadan da ayrılmamış oluruz. Sevgiler.

Sumeyye said...

Çok teşekkür edrimm ♥ Çocukken bile düşkündüm süse,o yüzden sanırım :)
Cildin kuru değil mi yanlış anlamadıysam? Eğer öyleyse yazıda bahsettiğim fondoteni ya da Kanebo sensai fluid fondoteni kullanabilirsin. Yağsız fondotenler iyice kurutacaktır cildini. Ben dışarıdayken abdesti mümkün olduğunca tutmaya çalışıyorum,olmazsa da çantamda her zaman makyaj temizleyici mendil olur.Herşeyi silip temizleyip tekrar sürerim. Hem görüntü de tazelenmiş oluyor.Daha pratik bir çözüm yok maalesef..

Sumeyye said...

O kadar çok fondoten var ki , herkese şu marka iyi gelecek diyemiyorum maalesef.Yağlı cilt zor bir cilt.Kimi sivilce yapıyor,kimi cilt kusuyor fondoteni. Ama yağlı cildim olsaydı deneyeceğim ilk fondotenler Nars sheer glow,chanel vitalumiere ve lancome teint-idole olurdu.

Anonymous said...

çok güzel bir yazı olmuş, ellerinize sağlık...
ayse

bedia said...

sümeyye hanım önerebileceğinz güzel bi nemlendirici varmı bana:) çok şey denedim ama bi türlü işte bu dediim nemlendirici bulamadım.cildim normalden kuruya bi cilt.
sevgiler:))

esra said...

malesef sorunlu bir göz altım var Mac Studio Finish Concealer
kullanıyorum ancak memnun değilim hem kuru olduğu için kötü bir görüntü oluşturuyor hemde çizgilerde birikme yapıyor tavsiye ettiğininde hafif yapısı var demişsin bana şöyle güzelinden birtane tavsiye edebilirmisin :(

Anonymous said...

Allahimmmmmm onasil bir tatli oyleeeeee :)))))) okurken agzimin suyunnasi aktiiii wouwwwww....
Bide arkadaslara soyliyim zaten sende soyluyorsunda senin gecen postlarinda yazmistinya ysl ruju bende hemen aldim Allahimmmm ne kadar yakismadi bana ne kadar yakismadi anlatamam bildigin surunce olu gibi oluyorum bide online almistim suruncede geri gonderemedim kaldi yani neyse arkadaslar once deneyip oyle alsinlar :P
Yaww hergun keske guzellik postu yayinlasan ne guzel olurdu :P

Sue.

LNM said...

Sevgili Sumeyye, masallah sana, oyle cok arkadasim var ki disardayken makyajim var, corabim var diyerek abdest almayip gezme ugruna namazini kaciran.... Masallah sana....

Süm said...

Çok faydalı bir post hazırlamışsın yine, çok teşekkürler.. En çokta sabrını seviyorum ve destekliyorum senin, yapılan tüm saygısızlıklara çirkin eleştirilere karşı çizgini bozmadan aynı sabırla bizleri aydınlatmaya her sorumuzu cvplamaya çalışıyorsun, Allah kolaylıklar versin:)

Parfümünü nerden aldın acaba ben baktım birkaç yerde bulamadım:/

Blogumda ayakkabı çekilişim var, bekleriim:)

http://birdilimportakal.blogspot.com/2012/03/bakn-burada-ne-varms-hediye-zaman.html

Lame ve Dore said...

Ne güzel anlatmışsın makyaj ritüelini,tesadüfen izleyicin olmuştum,bloğunu birçok makyaj kozmetik bloğundan daha başarılı buluyorum..Sevgiler..

Anonymous said...

sümeyye kendine ne güzel bakıyorsun imrendim valla. ben sadece özel günlerde ve cok nadır makyaj yaparım hergün kirpiklerimi makasla kıvırtmadan gelmem ama işe:) o yüzden senın güzellik tüyoların (kendim için) fazlaca abartı geldi. sormak istediğim günlük makyajda kullandığın canlandırıcı kapatıcı nedir? markasını yada resmini atabilirmisin. birde ilk resimdeki 4 bölmeli farklı renklerde olan allıkmı acaba onu anlayamadım. bu arada süpersin şekerim:)).. hülya..

Kübra'nın GÜNLÜĞÜ said...

canım ayakkabına bayıldım:))
bende almak istiyorum bunlardan,
hayırlı günler sevgiler:))

Anonymous said...

domuz etiyle yemek yapılan yerlerden yemek yiyebiliyor musun ? sence bir sakıncası yok mu ?

Sumeyye said...

Cookshop'u yargılamadan önce bir kere gidip görseydin tatlılar bölümünün zaten mutfakla alakalı olmayan apayrı bir bölüm olduğunu görürdün. Ayrıca yine birazcık kültürün olsaydı,Forum istanbul Cookshop'un domuz etini menülerinden tamamen çıkardığını da bilirdin.
Son olarak,sanane? Çok seviyorum ben domuz etiyle yemek yapılan yerlerde yemek yemeyi.En büyük hobim

Sumeyye said...

Hangi fondoteni kullandığım zaten yazıda açıkça yazıyor.

Sumeyye said...

Özel yapım benimki,tabii altın. Ben burada yaptırmadım ama kapalıçarşıda yaparlar kesin.

Sumeyye said...

Bu yazıya kadar olan her yazıda linkler zaten ayrı pencerede açılıyor. Bu yazıda gözümden kaçmış sadece.

Sumeyye said...

Teşekkürler

Sumeyye said...

Maalesef,uzaktan nemleendirici vs önermek hiç akıl kârı birşey değil.Ben kendim bile milyonlarcasını deneyip öyle alıyorum. Avene ürünlerini deneyebilirsin

Sumeyye said...

Bobbi Brown corrector veya Estee Lauder double wear kapatıcıyı deneyebilirsin.Denemeden alma ama

Sumeyye said...

Ayy kötü olmuş :) hangisi hatırlamıyorum daha önceki yazılarımdan birinde bana nude renklerin yakıştığını,bu konuda şanslı olduğumu yazmıştım :) ucunu alkolle temizleyip ya da kesip öyle 2.el satabilirsin,çok satanlar var :)

maral said...

İnsanları uyarmamız gerekio tabi bi yerde ama üsluba da dikkat etmek lazım :/ hepimiz bildiklerimizi paylaşıorz gerektiğinde..

Sumeyye said...

değer mi :)

Sumeyye said...

Sabır konusunu hiç açma bana bugün :( Parfüm yurtdışından,ama şimdi google bana sevilde ve tekin acar'da olduğunu söyledi? Zaten sevilde deneyip beğenmiştim

Sumeyye said...

hergün kapatıcı kullanmıyorum ama diğer zamanlarda hangi ürünü kullandığımı yazıda zaten ayrıntılı olarak belirttim.Markası ve fotoğrafı da var.
İlk resimdeki şey altına da yazdığım gibi pudra.
Teşekkürler bu arada :)

Sumeyye said...

teşekkürler.Heryerde var

rabia said...

merhaba sümeyyecim. şu aralar cildimde bi güzellik, tazelik, arınmışlık hissediyorum. düşündm son zamanlarda ne yaptım diye veee buldum. nemlendirici kremim çok az kalmıştı. bende 2 haftadır akşamları yüzüme bepanthen krem sürüyorum. inanılmaz bi farklılık var. siyah noktaların belirginliği bile azaldı. elimi çeneme dokundurduğumda hissettiğim pütürcüklü yüzey yok artık. hiç bir yanetkisi yok. bebeklerde pişik kremi olarakta kullanıyorlar. oradanda anlayabilirsiniz zaten. nemlendirici soranlar vardı. kesinlikle denemeliler bence.

Sumeyye said...

Bepanthene evet başlarda güzel ama doktorlar onun devamlı kullanılmaması gerektiğini söylüyorlar,cilt yenileme özelliği olduğu için. Bir süre sonra doğal mekanizmayı bozuyormuş çünkü. Onun yerine excipial hydro veya lipo daha güvenli

Anonymous said...

Bu post cok harika ve faydalı olmuş emegine saglık
Ben bazı makyaj malzemelerini eczanelerden alıyorum kimyasal madde icermiyormus ve besliyormus, sizce MAC fondoten mı almalıyım yoksa eczanede satılan fondotenlerden mı karar veremedim , cildiminde cok zarar görmesini istemiyorum senin düşüncen nedir acaba ?

Zehra

kuğuu said...

meyyecim emeğine sağlık günlük makyaj ritüelini soranlardan biride bendim ve cevapsız bırakmadığın için ayrıca teşekkür ederim..Yalnız bişiy sormak istiyorum fondoten olarak sensai mi guerlain parure aqua mı hangisi ilk tercihin olurdu?

Esra said...

Cok tesekkurler ilk firsatta deniyecegim :)

esreşker said...

oyyy meyye bu ne annem böyle nasıl bu kadar çok sey biliyorsun ve uyguluyosun imrendim sana yemin ediyorum idolumsun:) bu arada evet evleniyorum Allah'ın iznyile hatta seni de beklerim nikahıma :) unutmadan ikibinli yıllara ait bi kaç burdam var nasıl yollayabilirim sana geri göndermene de gerek yok hatta yardımcı olmak isterim

Anonymous said...

ben kimseyi yargılamadım kullandığınız üslup çok kırıcı oldu ben sadece merak ettiğim bir soru sordum diğer bloglarda da bu tarz soruyorum ama kimse beni bu şekilde yargılamıyor herkes nazikçe cevap veriyor kusura bakmayın birdaha yorum yazmam kültürü sizden öğrenmeyecek kadar kültürlüyüm çok şükür bni biraz tanısaydınız bu takıntığınız üsluptan dolayı üzülürdünüz diye düşünüyorum ben basit bir soru sordum sadece nasıl bi tarzla söylemem gerekiyordu anlayamadım ki. ( siz şimdi bunu da sinirli ve sizi kırıcı şekilde yazdım zannedebilirsiniz ama öyle değil gayet sakinim - maalesef ki internet ortamında böyle oluyor işte) nyse daha çok şey yazabilirdm ama ben insanları kırmaktan çekinirim kırıldım ama kırmicam iyi akşamlar.

Sumeyye said...

başka bloglarda da mı yazıyorsun? tama da sana ne gerçekten? bir de neden her önüne gelene sorma ihtiyacı duyuyorsun? Ayrıca sen öyle bir üslupla sorarsan böyle de bir cevap alırsın. Lütfen kırıl bana,sen gibi insanlar hep kırılsınlar da benden uzak olsunlar mümkünse.
Farkettiysen o noktaya takılan tek insan sensin burada.

Anonymous said...

Merhaba Sumeyye gercekten dolu dolu bir yazi olmus.. Ama butun bunlar bir yana benim merak ettigim cektigin fotograflarla ilgili.. Bir yazinda profesyonel makine kullanmadigini okumustum diye hatirliyorum.. Buna ragmen hem objeye bakis acin ve kullandigin makine cok iyi.. Bir mahsuru yoksa kullandigin makineyi soyleyebilir misin... Allah a emanet ol.. Zeynep

Anonymous said...

lütfen yorumumu silin çünkü iyice terbiyesizlik boyutuna gidiyor yazdıklarınız. siz sürekli poh pohlanmayı seviyorsunuz demekki farklı bir soru sorulduğunda direkt çemkiriyosunuz. lütfen silin o yorumu konu da kapansın sorduğuma soracağıma pişman oldum zaten.

Sumeyye said...

Evet,bloğumda sadece güzellikler ve iyi niyetler olsun istiyorum. Beğenmeyen yazmaz zaten.
Hadi iyi geceler.

Sumeyye said...

Eczane derken mineral makyaj markalarından bahsediyorsun sanırım? Onlar içindeki çinko nedeniyle çok kaşıntı yapıyor,ben kullanamadım. Bir de çok kurutuyorlar cildi. Mac fondotenlerini de sevmiyorum ben.
Everyday minerals kullanmıştım bir ara,o daha az kaşıntı yaptı. http://www.emturkiye.com/?kategori-mrk-1-EVERYDAY-MINERALS.html buradan bakabilirsin.

Sumeyye said...

Ben de teşekkür eder,m hangi fondoteni kullanıyorsun demediğin için :) Sensai de çok güzel,ama o daha çok renkli nemlendirici kıvamında. Guerlain tercih ederdim sanırım.

Sumeyye said...

Hobi diyelim :) bunlarla mutlu oluyorum ben.
Düğün için de tebrik ederim Allah tamamına erdirsin :)

Zeynep said...

Çok teşekkür ederim Sümeyye:) Mendiller sanırım daha iyi bir çözüm olacak benim için.
Ayrıca Üsluplu sorulan sorulara gayet güzel, nazikçe cevaplar verdiğin için de teşekkür ederim. İnsanın hesap sorar gibi yapılan yorumlara dışardan biri olarak okurken bile cidden tepesi atıyor.

Sumeyye said...

Toplamda 2 makina kullanıyorum. Muhtemelen onu yazdığım yazıda kompakt kamera kullanmışımdır. Bunlar ise profesyonel makinayla çekildi.
Sony Dsc-t300 ve Canon 450D kullanıyorum.
Teşekkür ederim ayrıca,fotoğraflarıma özen göstermeye çalışıyorum çünkü şahsen fotoğraf kalitesi düşük blogları okumaktan zevk almıyorum.Bloğu gösteren fotoğraf :)

Sumeyye said...

rica ederim. Keşke bunun pohpohlanma isteği değil de üslupdan kaynaklanan bir problem olduğunu herkes anlayabilse..

Anonymous said...

Fotograflar konusunda sana kesinlikle katiliyorum.. Ve cok olmasada takip ettigim bloglar icinde kesinlikle en basarili sensin;-) bir de seni gereksiz sacma seylerle elesyirmeye bir nevi acigini aramaya calisanlar var ya onlara ben de cok sinir oluyorum (bunu da soylemeden gecemeyecegim).

Anonymous said...

Uzun zamandir sizi takip ediyorum buyuk bir zevkle.Sizin blogunuzu okumak bana pozitif bir enerji veriyor bu tur sert cikislar hic hos degil..Gereksiz bir alinganlik ve size yakismayan bir kabalikta cevap verdiginzi dusunuyorum soruya..Arkadas niyetini ikinci postunda guzelce belirtmis. Iyi kotu her turlu elestiriye daha profesyonel bir bicimde cevap vermelisiniz, gereksiz yere ortami gerdiniz.
Sevilay

Sumeyye said...

güzel üsluba güzel cevap veriyorum. Ayrıca ben de insanım ve sabır sınırım var. Burada bahsedilen ne,o insanın takıldığı nokta neresi..Bunca insan neden bahsediyor o neden. Ortamı geren bu tür insanlar maalesef.. Eleştiriye odaklı.

Sümeyye said...

eline sağlık sümeyye,çok iyi olmuş bu yazı. Benim de sorum olcak,body shop'ın bi pudrası var hem fondoten hem pudra onun hakkında bi bilgin var mı kullandın mı onu almayı düşünüyorum ama bi bilene danışayım dedim :) ve cildim çook kuru nemlendirici olarak pudranın altına hangi nemlendiricileri önerirsin? ayrıca sana mail atmıştım daha cevap alamadım, güneş kremine ihtiyacım var hangi markayı önerirsin?

Syhn said...

waowww... sümeyye benim posta bi bak :))))) sadece fotoya baksan da olur ne demek sitediğimi anlayacaksın.
bu kadar olur :)))))

hani birgün görüşürsek aynı anda giyelim mi ne güzel olurrr :))))

Anonymous said...

fondötenle ilgili detaylı yazını acilen bekliyoruz :) 2 şey sorucam: guerlain nasıl okunuyor ve nerelerde satılıyor? magnolia nasıl okunuyor?
şimdiden teşekkürler.

Nilgün

Sumeyye said...

Guerlain gerçek okunuşu hayli komik , youtube 'a "how to pronounce guerlain" yazarsan bulursun. Ama Türkiye'de genelde Ger-len (e-a arası bir sesle) gibi okunuyorlar.Bu şekilde okursan anlarlar satış görevlileri. http://forum.purseblog.com/the-beauty-bar/how-do-you-pronounce-guerlain-95307.html şu linkte de (kopyalanmıyor biliyorum ama ) bazı açıklamalar var.

Boyner,Ykm,Sevil,Tekin Acar,Sephora,Douglas her yerde satılıyor..

Anonymous said...

sümeyye hepsi cok güzell kolye ve yüzüğü nerden aldın,biz nerden temin edebiliriz?

Sumeyye said...

Kolyede "Sümeyye" yazıyor,özel yapım yani. Yüzük accessorize ama yeni sezon değil.

Anonymous said...

Merhaba Sümeyye,
Öncelikle bu her anlamda 'aydınlatıcı' post için teşekkürler. İsmimiz gibi, ten rengimiz de aynı.
Üretimi durdurulmadan önce Biothermin fondotenlerini kullanıyordum. Sanırım o parlaklığa çok alıştığım için yerine başka bir şey koyarken zorlanıyorum. Çok eski tarihli postlarına kadar gittim. Sensai hakkındaki olumlu görüşlerini okuyunca Sensai aldım. Kullanıyorum ama vazgeçilmezim olmadı henüz:) Guerlaini de denemek istiyorum. Büyük ihtimalle sendeki de en açık rengidir. Numarasını öğrenebilir miyim? İnternetten sipariş vermeyi düşünüyorum. Teşekkür ederim.
Sümeyye,

Sumeyye said...

Guerlain en açık rengini kullanıyorum 02 beige clair ama cildim için koyu rengi maalesef.Alacaksan onu bil de al.
Sensai daha hafif, Guerlain da hafif ama ondan biraz daha kapatıcı. Şu an daha çok seviyorum.
Sadece Asya kıtasında satılan een açık iki rengine ulaşmaya çalışıyorum şu an :/
Bu arada parlak fondotenleri seviyorsun sanırım,Missha BB kremi de deneyebilirsin.

Anonymous said...

Aslında cildimde problem yok ama yanaklardaki o doğal kirmiziligi kapatıp tek renk görünmek istiyorum. Tabi tek renkten kastım bembeyaz, parlak..böyle su gibi bir görüntü:) bahsettigin kreme de bakicam mutlaka. Güzel birgün gecirmen dileği ile
Sumeyye

Anonymous said...

merhaba sümeyye bloğunu yeni keşfettim gayet güzel dolu dolu:) ben kielhs nem maskesini merak ettim hangisi bu aralar iyi bir maske arayışıdayım nezamadır kullanıyorsun sonuçlarınasıl bilgi verirsen sevinirim teşekürler

bizatihi said...

Sumeyyyeee, blogumla takibe basladim uzun bir aradan sonra, 979. takipcin oldum :)) 9'lardan kurtulmana bir destek de benden geldi yani. ayagimin tozuyla yorumumu birakiyorum; isim yazili kolyeni cok sevdim, bu tarz ozel seyleri seviyorum, gule gule kullan.

Bir de blogunu ilk actigin zamanlarda tasarim clutchlarla ilgili bir post paylasmistin, hangi kelimeyle araticagimi bilemedigimden bulamadim bir turlu, tek tek de bir cok postuna baktim ama yine bulamadim. Hala duruyor mu o post acaba?

Sumeyye said...

Büsra sensin dimi??
Dediğin çantalar dareen hakeem olmalı. Duruyor hala mayıs ayında olabilir sanırım

Anonymous said...

Canım sıkıldıkça bu post'u açıp fotoğraflara bakıyorum. İçimi açıyor. Çok güzel bir yüreğin var Rabbim hep iyi insanlarla karşılaştırsın inşallah. Sevgiler Nur (bnistanbul)

bizatihi said...

evet benim :)
hazirandaymis, buldum, dareen hakeemmis :)

Sumeyye said...

Çok severek kullanıyorum.Biterse alacağım ürünlerden

Sumeyye said...

Amin,teşekkür ederim.Nasıl güzel bir iltifat bu♥♥