Thursday, April 12, 2012

Hijabify It! Jill Sander Fall 2012

Dear friends  who always ask me to blog also in English (you know who you are ♥) ; hopefully on  this week i'm gonna make a seperate page just in English inshallah.You don't need to complain anymore. Love!

Aslında böyle hazır fotoğraflar kullanmayı pek sevmiyorum. Ben öyle yazıları okumaktan hoşlanmıyorum mesela.  Hem de emek verilmemiş gibi geliyor hazır dekorasyon,hazır defile fotoğraflarıyla blogculuk yapılınca.O yüzden elimden geldiğince kişisellik katmaya çalışıyorum böyle paylaşımlarıma, hazır fotoğraflara çok da yer vermiyorum.
Bilmiyorum siz ne düşünüyorsunuz ama bir önceki yazıya gelen olumlu yorumları da göz önüne alınca bu bayıldığım koleksiyonu da sizlere göstermeden edemedim.
Uzun pelerinvari parçaları çok beğendim,onlardan mutlaka edinmek istiyorum bir şekilde.Çünkü dış kıyafete biraz daha dikkat etmek istiyorum artık ama açıkçası kap (bu kelimeyi de sevmiyorum ki!) ya da pardesüler hiç hoşuma gitmiyor. İstediğim gibi trençkot da bulamadım. Bol bol renkli abayalar dikmeyi ya da diktirmeyi düşünüyorum.Bunlar da hem şık hem de elegan duruyor. İpek kumaşlarla nefis olmaz mı?












Sizce devam edeyim mi böyle paylaşımlara? İlham veriyor mu size de? Yoksa sıkıcı mı oluyor? Yapıcı eleştirilerinizi bekliyorum :)


Image and video hosting by TinyPic
maral said...

Bence de sıkıcı :/ ben senin kendi kömbinlerini görmeyi seviyorum o daha çekici geliyor bana :)
öptüm canım.

Degisim Rüzgari said...

ayy cok sikici.bikere resimler hic ic acici degil.igrenc bence.kadinlarada yakismamis.böyle kapali kiyafet giyip acik sacik moda fotograflari cekmiyorlarmi?bence sogutuyorlar.daha iyi seyler paylas sümeyyecim.renk uyumlari.kombinler.sahsne senin dolabini görmeyi cok isterim.kombinlerini vs

Tuba Tosun said...

Ya tabiki senin kendi yazilarin daha hos ama bence arada boyle seyler de paylasabilirsin cok orijinal ve hosmus gercekten diktirmek istersek fikir olur gecmis olsun.bu arada Allah.sifa versin

Anonymous said...

Böyle cok sıkmıyor ama senin kombinlerin daha ayrı daha güzel :)

Anonymous said...

arada bir olabilir ama yinede emek verilmesi bize daha güzel fikir veriyo

serpil said...

böyle farklı kıyafetleri, diğer müslüman ülkelerdeki alternatifleri v.s görmek güzel oluyor. Tek tiplikten de kurtuluyor insan.Bu ara ben de dikişe merak saldım, bunları da becerebilir miyiz acaba?

Zeynep Alb. said...

Ben sizin kişisel paylaşımlarınızdanda, bu şekilde yaptığınız paylaşımlarınızdan da (ki buda bir yönüyle sizin bakış açınızı yansıtıyor.) çok keyif alıyorum. her iki şekilde de zevkle okuyorum. ;)

Anonymous said...

tabi bunlarda çok hoş ama ben senin kombinlerini görmek istiyorum:)firdevs

fatma.nurdan said...

BENCE AYNI ŞEKİLDE PAYLAŞIM YAPMAYA DEVAM ETMELISIN ÇÜNKÜ FARKLI ŞEYLER PAYLAŞIYOSUN BIZDE BU FARKLILIKLARDAN FIKIR EDINIYORUZ VE SUNU SOYLEMEDENDE GEÇMİYIM TARZINI ÇOK BEĞİNİYORUM :)) SEVGİLER...

Merium said...

Lord knows I love a cute oversized coat haha :) Can't wait for that English page to come out!

asd said...

eleştiri yapmanın da bi adabı olmalı bence beğenilmese bile bu nasıl bir tarz böyle ? insanların bu rahatça söylemlerine şaşıp kalıyorum doğrusu.

mavera said...

Seni bir kere daha tebrik ediyorum.Seni neden sevdiğimi bir kez daha anladım:)canımm.Bende pardesü ve trenckotlardan hiç hoşlanmıyorum.Eğer ferace(çarşaf)giymemiş olsam bunlardan kesin giyerdim.Hem vücut hatlarını belli etmez hem çok şık hemde düz renkler,çok dikkat çekmez.Bizim gibi giyinen kardeşlerin içinde ferace ve abaya tarzı şeyler paylaşırsan çok sevinirim.Yeni kararına ise çok sevindim.Allaha emanet ol..:)

Özlem said...

Arada böyle farklı seyler paylaşman benim hoşuma gidiyor..kalıpları bosbol..çok kullanışlı elbiseler ceketler.. Kimbilir belki birgun dikerim:)

melda said...

Meyyecim ben de yazlik dis kitafet konusunda dertliyim. Hazirlari begenemiyorum, diktirmek istesem model bulamiyorum. Eskiden cok gezip farkli modellerin begendigim kisimlarini birlestirerek diktirirdim ama artik ugrasamiyorum. Onceden ncl'nin tasarimlarini begenirdim, bu sezon baktim fazla yasli isi. En iyisi abaye ama onun da renklisi fazla mi iddiali olur bilemiyorum.. Bu konuda buldugun fikirleri yine boyle paylas lutfen cok sevinirim :)

Nesibe said...

sıkıcı olmaları konusuna kesinlikle katılmıyorum.. yani yine kendi duşuncesi herkesin ama biraz acımasızca olmuş sanki eleştiriler... ben çok hoşnut oluyorum hani hep degil ama arada paylaşman bile guzel. ilham veriyor gerçekten yani ben alıyorum onu :) dedigin gibi dış kıyafete takılıyorum bende ama çok secenek olmadıgı yine biraz ya acıkta kalıyorsun yada vasat şeyler ama böyle tarzlar görünce kendine uygulayabilirsin.. modacı acık giydirdi diye bi tek acıklar için uretilcek diye bi kanun yok, sen al kendine uyarla herşeyi.. kısaca hoşuma gidiyor benim bu tur pylaşmların, tabi snn kombinleride özledim o ayrı ;)

Unknown said...

bence bu tür paylaşımlarda gayet hoş.Fikir veriyor insana.Bir de sıradanlıktan çıkarıyor.

Anonymous said...

ego tatmin etmek icin yorum yazanlar bence asıl sıkıcı olan sizin yorumlarınızı okumak.meyye'yi sadece blogundan tanıyorum hic bir arkadaslıgımız da yok ama anlatılmaz bir sevgi duyuyorum 4 yasındaki kızımın büyümüs hali meyye benim icin ne yazarsa yazsın satır satır okurum ne eklerse eklesin karsılıksız verilen emege ayyyy!!cok sıkıldım diyecek kadar basitlesmem cok sıkıldıysanız okumayın ama lütfen yorumda yazmayın bizide sıkan sizin icinizin karalıgını dısınıza vurdugunuz yorumlarınız.Meyye'cigim seni cok cok seviyorum ve sana olan sevgimi kat kat arttıran bu yazın beni cok mutlu etti diger tesettur!bloglarında sürekli bir kumas kaybı :) yasanırken senin hep daha dikkatli olmaya calısman seni benim icin vazgecilmez kılıyor Rabbim nazarlardan saklasın karsına Allah korkusu olanların cıkartsın daima insaallah ayse..

Anonymous said...

Merhaba Sumeyye, bu postun altina alakasiz olacak ama tesekkur etmek istedim. Mario Badescu silver powder kullanmaya basladim yazinda gorup, enfes bir sey hala inanamiyorum yillardir ugrastigim siyah noktalarim gittiler! Tesekkurler, ellerine saglik.

Anonymous said...

Ben de boyle sira sira fotograf konmus bloglari okumadan geciyorum genelde, cunku istesem o modelleri arayip zaten internette bulurum gibi geliyor. Senin fikirlerini, begendiklerini de gormek hos olmus ama istersen boyle fotograflar koyup nasil kombin yapilabilir onu gosterebilirsin mesela. Bir sal, esarp ve aksesuarla butunlestirip fikir verebilirsin. Mesela ben cok begenmistim senin yesil ve pembe kombinini. Kirk yil dusunsem aklima gelmezdi o iki rengin yakisacagi. Baska gozle bakmak guzel oluyor:) Sumeyye

Tuba said...

moda nın ne olduğu konusunda bir fikriniz yok sanırım arkadaşım çünkü moda soyunmak açık kıyafet giymek değil, kalite ve şıklıktır; stil sahibi olmaktır. dünyadaki ünlü markalara bakarsanız koleksiyonlarının önemli bir ksımını gayet de dekoltesiz ama mükemmel tasarım ve kalitedeki parçalardan oluştuğunu görürsünüz.

Zeynep_zke said...

Neden sıkıcı olsun ki yeni şeyler görmek,hazırcılık da değil bence bizler de görüp fikir alıyoruz ;)Kendi kombinlerinde, bunlar da gayet hoş ;) Sevgilerle...

Anonymous said...

Sıkıcı değil ama senin kişisel paylaşımlarını okumak çok daha keyif verici bence :) ama ara ara bu şekilde de yapabilirsin, neden olmasın ki :) Senin güzel kalbin yeter :) muck

nur said...

meyye eline sağlık çok hoş bir defile. günlük hayatta kullanılabilecek kombinlerden

Bera Nur said...

cok begendim bunlari Turkiyede de boyle tasarimlar olsa keske..Bu tarz paylasimlara devam lutfen :)

gumeysa said...

bende abayeciyim o kadar rahatki pardesüde nefes darlığı çekiyorum.yalnız hep aynılaştım şal abaye... uygun kumaş ve terziyi umarım bizden saklamassın.fotolarda senin elinin çektiğide çekmediğide hoştur bacım
senden gelsin yeter bize

nermin said...

ben de sıkıcı buluyorum açkcası, senin kendi paylaşımlarını, kombinlerini görmek daha çok keyiflendiriyor beni :)

hanife said...

devam tatlım hanife u.

gunlukcugum said...

Zevkle oluyorum yazilarinizi...misafir umdugunu degil buldugunu yer)) surekli guncellemen yeterli ...seviyorum yazilarini paylasimlarini....
Resimlerdeki ceketten zarada var bu sezon gordum newyorkta...

Anonymous said...

sevgili sumeyye, ilk fotograflardaki modele benzer bir dis kiyafeti aylaar once iranli bir aktristin uzerinde gormustum ve vurulmustum (bkz: sagdaki civil civil bayan(:) (http://www1.pictures.zimbio.com/gi/Asghar+Fashadi+61st+Berlin+Film+Festival+Jodaeiye+XflEAYCQSbql.jpg)
gordugumden bu yana aklimi mesgul eden bir model oldu, henuz diktirme imkanim da olmadi, zira bir turlu turkiye´ye gelemedim, artik yaza insallah (: bir de bir sey danismak istiyorum hem sana hem de takipcilerine: boyle bir modelin onunu nasil kapatabiliriz. ben hem dugme hem kemer dusunuyorum, fakat kafam karisik cok :/
sümeyye

rabia-- said...

Bence kesinlikle bu paylaşımlarada yer vermeniz daha bir hoşluk katıyor..zaten yine kendi tarzınızı yansıtan sevdiginiz tasarımları paylaşıyorsunuz,cok farklı bir durum değil,arkadaslar panik yapmayın ve daha geniş düşünün lütfen,
sevgiler

Anonymous said...

Aslında biraz sıkıcı yani şu acıdan senin farklı tarzda olan postların, kombin önerilerin ve tesettürlü bayanlar için ilginç kıyafet önerilerin bence daha güzel ama hiç yoktan iyidir arada yaşadığını görüyoruz : ))))

berrak said...

çok güzel modeller.ellerine sağlık çok teşekkür ederim.her yerde görebileceğimiz kıyafetlerdense böyle alternatifler paylaşman beni daha çok mutlu ediyor açıkçası.çünkü hem tamamıyla tesettüre uygun hem de şık dış kıyafet bulmak o kadar zorki.ben de pardesüleri beğenemiyorum abaya da siyah olduğu için dikkat çekiyor giymek istemiyorum.izmirde yaşıyorum burdaki insanların tuhaf bakışları beni çok rahatsız ediyor.ben de bu tarz bişeyler diktirmek istiyordum.hızırgibi yetiştin Allah razı olsun.

Sumeyye said...

kombin paylaşmak her zaman mümkün olmuyor ne yazık ki..Fotoğraf falan..

Sumeyye said...

ben hiç şaşıramıyorum artık nedense..Şu bloğu açtım açalı neler gördüm,bilseniz şaşarsınız..

Sumeyye said...

Sırf dikiş için fikir olsun diye ekliyorum ben de

Sumeyye said...

Fotoğraf çektirmek kolay olsa hergün kombin koyardım :)

Sumeyye said...

Fikir oluyorsa güzel,amacım bu zaten

Sumeyye said...

Bunlar aslında kolay parçalar ama kumaşları zorlayabilir biraz.risk alamam ben doğrusu :) Bir de çift taraflılar falan.Elbet tecrübeliler dikebilir ama ben terziye vereceğim :)

Sumeyye said...

Teşekkürler :)

Sumeyye said...

Firdevs,uzun zamandır senden yorum görmüyorum sanki? Eskiden daha sık yazardın

Sumeyye said...

Teşekkür ederimm:)

Sumeyye said...

As soon as i learn how to make a subdomain :) I put these models as alternatives to abaya

Sumeyye said...

Ferace modelleri çok yerde var diye eklemedim doğrusu. Abaya giymeyi ben de çok seviyorum ama siyah olduğundan her ortamda giyilmesi mümkün olmuyor benim için ne yazık ki..Farklı tepkiler doğabiliyor insanlarda.O yüzden yaz için böyle alternatiflere yönelmeyi düşünüyorum

Sumeyye said...

bence biliyorsan dikmeyi hiç bekleme!

Sumeyye said...

NCL hiç duymadım.Nerde satılıyor? Merak ettim şimdi.Ben eskiden beri böyle bosbol şeylere meraklıyım zaten,şimdi tesettür bilinciyle gitgide daha çok düşüyorum üstlerine. Renkli iddialı olabilir ama bazı ortamlarda siyah çpk daha iddialı oluyor ne yazık ki.Her ortamda giyemiyorsun

Sumeyye said...

Bu aralar herkes gibi trençkot takıldığımdan özel bir kombin fotom yok :))

Sumeyye said...

Değişmemiz gerekiyor atık dimi :)

Sumeyye said...

Ayşe sen beni birgün öldüreceksin mutluluktan cidden :) her yorumun,her mailin böyle güzelliklerle dolu ♥ Keşke gerçekten bu sözlere layık olabilsem.İnşallah kızın çok çok daha güzelliklerle dolu bir yaşam sürer. İnsanlara ben artık takılmamayı sonunda öğrendim galiba..

Sumeyye said...

Boşuna yazmamıştım en sevilen ürünlerden diye.Çok sevindim işe yaradığına. Şanslısın o ürüne ulaşabildiğin için,biliyorsun burada satılmıyor

Sumeyye said...

hiç ulaşamadığımız için bakıp geçtiğimiz değil de bir nebze daha dikilebilir,bulunabilir parçaları koymaya çalışıyorum ve bunlar uçuk kıyafetler olmuyor. Polyvore kombini yayınlayan birçok blog var onlar gibi de olmak istemiyorum :( Zaten bu tarz yazılar her zaman gelmiyor,ara sıra yayınlıyorum :)
Yaz gelsin yine rengarenk çıkarım ben karşınıza zaten :))

Sumeyye said...

Teşekkürler :))

Sumeyye said...

Zaten ara ara yapıyorum kii :) böyle yazı toplasan en fazla 3-4 tane vardır :)
Thanks !

Sumeyye said...

Evet,basit ve çok hoş

Sumeyye said...

diktirebilirsinnn

Sumeyye said...

Şu an test ettiğim ve şimdilik çok beğendiğim bir terzim var.Bakalım elindeki 1-2 parçayı da bitirsin iyice emin olup tavsiye ederim:)

Sumeyye said...

Şu an kombinlerim trençkot üstü başörtü olduğu için bi ilginçlik yok diye koymuyorum :)

Sumeyye said...

Aa ben hiç görmedim?Sitesinde var mı?

Sumeyye said...

Ups sitede sağ tık inaktif olduğundan göremiyorum lu an :/
Ben olsan altın düğme eklerdim mesela. Ya da hoş bir fiyonk,belki biraz büyükçe :))
Kemer kullanmayı tercih etmiyorum ben. Hatları çok meydana çıkarıyor,bence tabii :)

Sumeyye said...

Zaten böyle paylaşımlar çok az blogda,her zaman yaptığım birşey değil ki dimi :)

Sumeyye said...

Bu aralar o kadar yoğundum ki,yeteri kadar ilgilenemedim.Bir de trençkottan başka birşey giydiğim yok :)

Sumeyye said...

Aynen,bence de siyah her yerde giyilmiyor.Onun yerine böyle soft renklerle daha hoş oluyor bence,çok dikkat de çekmiyor. Bunlar bir de ulaşılamaz parçalar değil,diktirmesi çok kolay şeyler :)
İşe yaradığına sevindim

Anonymous said...

Eger gonderebilcegim bir sey olursa lutfen soyle, memnuniyetle yollarim. Bir de yaz geldi, tinted moisturizer yazisi rica edecektim:) Nars mi laura mercier mi?:) Tesekkurler.

Anonymous said...

Insallah, cik bir an once, icimiz acilsin. Bu arada ben de senin gibi bol giymeye daha cok dikkat etmeye basladim ama dogum sonrasi kilolarimdan dolayi bol giydigimde cok cok iri gorunuyorum. Ozellikle kollarim cok sisman gosteriyor genis giyince. Yarasa kollu tunikler cok mu iri gosterir sence? Aslinda bakmak lazim ince gosteren kesimler nelerdir diktirmeden once. Varsa paylasirsan boyle modelleri cok sevinirim Bu arada hastaligin nasil oldu (twitter'dan biliyorum) Umarim iyilesmissindir. Sumeyye- Boston:)

Anonymous said...

nader and simin: a seperation diye araninca gorsellerde berlin film festivalindeki fotograflar cikiyor. merak edenler icin yazdim sadece.
benim de aklimdan belki yaka kismi icin kullanilabilecek sIk bir bros yahut yine guzel bir cengelli igne geciyor, fakat onlar da kumasi kisa zamanda yipratirlar herhalde. neyse, bir gelelim, terzimizi bir ziyaret edelim insallah, ortaya daha da kullanisli sonuclar cikacagina inaniyourm.
cevabin icin tesekkurler(:

leylamerve said...

çok beğendim bn,güzel fikirler getirdi aklıma tam bu mevsimde giyilmelik olur bnce bunlardan ,teşekkürler :)

Aslı Gümüş said...

Uzun süredir takipçinim sümeyye ve zevkle postlarını okuyorum.Ve sana danışmak istedgim bi konu var.Modayı her kadın sever ben de sevıyorum ilgileniyorum ve modaya ayak uydurmaya çalşıyorum kendime yakıstıgı sürece.Ve cevremden cok güzel tepkiler alıyorum kıyafetlerim giyinişim tarzım hakkında.Tamam iyi hoş ama bazen dini yönden bakınca huzursuz oluyorum cünkü tesettürlü bir bayanın dikkat cekmeyecek sekilde giyinmesi lazım.Ama bunu yapamıyoruz cogu zaman üzerimize kap veya pardesü almadan cıkıyoruz yazın bunlar yapılması gerekenler ve cogu bloggerlarında yapmadıgını görüyorum senin bu konudaki fikirlerin ne merak ediyorum.

Sumeyye said...

Böyle tartışma yaratacak konulara burada hiç girmemeyi tercih ediyorum ben.Herkesin aklı var,fikri var,kendi kararları ve tercihleri var.

Aslı gümüş said...

Niyetim tartısmak veya yermek amaçlı birsey degildi yanlıs anlasıldım sanırım kusura bakmayın sadece örnek aldıgım biriydiniz fikirlerinizi önemsedigim için sormak istemiştim

Unknown said...

fıkır oluyor tabıkı arada yayınla cnm boyle postlarrr

melda said...

Dogru siyah bazi ortamlarda fosforlu etkisi yapiyor :)
Ncl eser magzalarinda var, umraniye'de de acmis bir yer yeni. Gittim ama tarif ozurluyum biraz mer'e soranbilirsin o bilir :)