Friday, March 30, 2012

Sotra

Sotra Cidde'de satış yapan bir butik. Bir arkadaşımın bloğu sayesinde görsellerine rastladım ve tam da yaz gelirken bayıldığım bu efil efil elbiseleri sizinle de paylaşmak istedim. Ulaşmak mümkün olmasa da diktirmek mümkün değil mi?


















Bazı modeller sade ve şık abiye olmaya çok uygun.
Kabarık etekli modellerden hiç hoşlanmıyorum ben.

Şu sıralar çok moda olan anne-kız koleksiyonlarına da bayıldım  ♥







Umarım bizim camiadan birileri de bize böyle farklı alternatifler sunabilirler,copy-cat olmadan. Özgün tasarımlar yapmak o kadar da zor değil.

Siz nasıl buldunuz?
Image and video hosting by TinyPic
drwilldone said...

az önce blogundaki eski postlarını tekrar okuyup pcyi kapatmıştımki bişeye bakmak için geri açtım we yazını gördüm.pek çok takip ettiğim blog war ama hiçbirini bu sıklıkta yeni yazı warmi diye kontrol etmiyorum.ya bn senin postlarını okumayı çok sewiyorum :))

Özlem said...

Çok güzel modeller var özellikle bosbol olanlar:)

maral said...

ben en çok kırmızıyı beğendim :) ellerine sağlık uyku tutmayan blog sahibesi ;)neyse ki uyumayan başkaları da varmış da ders yüzünden ayakta kalan ben kendimi ezik hissetmicem :p
öpüyorum seni :* iyi geceleeer <3

Tasarim Atölyesi said...

Mrb Meyye,kendi markasını yeni kuran ilkbahar-yaz kolleksiyonunu yeni hazırlamış taze bı tasarımcıyim :) görsellerde ki düz renk elbiselerde kullanılan kumaşları(cok yakın dokuda ki) kullanarak elbiseler hazırladım.izmirde ürünlerimiz cok yakında satışa çıkacak,ist.da da görüşmelerimiz var ve tabi ki net satışlarımız basliycak ;) ilgini çekerse haber vermiş olayım ;)

Sumeyye said...

Şu an yaz için en çok istediğim şey elbise! Görmeyi çok isterim koleksiyonunuzu.

Sumeyye said...

Siz gibi okuyucular olmasa ben kime yazarım amaa :)

Sumeyye said...

Ben de bu yaz hep böyle elbiselerle gezmeyi düşünüyorum,bakalım..

Sumeyye said...

3 gün üstüste uyumama rekorum var.Annem oturup ağlamıştı bir seferinde yeter artık diye (okulda teslim zamanıydı)

Tasarim Atölyesi said...

Memnuniyetle bildiririm size ;) hoscakalin..

modabekçisi said...

uffff muhteşem elbiseler bunlar yahu:) hemen dikilmeli:) diktirilmeli:)

Zelis said...

renkler ve modeller sahane:)tesekkürlerrr paylasim icinn:)

Süm said...

Artık tesettürlü ve giyimine dikkat eden bayanlar için çok fazla alternatif var ve bu çok hoş bir durum:) Anna kız koleksiyonu çok cici, renkler süper ve o tatlı kızın mimiklerine bayıldım:) Sevgiler..

zke_ke said...

Süper her zaman ki gibi Sümeyye bende istiyorum elbise, pantolon giymekten çok hoşlanmıyorum artık, hep aynı tarz pantolon-tunik, tabir-i caizse böö geldi yani :)Tasarım Atölyesi bende bekliyor olacağım ;)

Dünden Bugüne said...

Sarı desenli olana bayıldımmm çok şık ve çok rahat görünüyorlar, miniklerde çok şirin maşAllah :)
Benim gibi dikiş bilmeyenler için keşke böyle hazır modeller olsa bizde de olsa..

Unknown said...

içlerinde gerçekten çok hoş modeller var. özellikle dore kemerli siyah elbiseye bayıldımm :)

Unknown said...

:))sümeyye bu yaz çok rahatımıza düşkün olucas inşl.bende geçenlerde kumaş almıştım ya bir sürü..sırf böle elbiseler yapmak içindi..hem kolay hemde rahat..özellikle ilk resimdeki form bana daha uygun gibi,diğerlerinde daha kilolu görünürüm gibi:)

Mine Ertuğrul said...

Tesettüre uygunluk açısından da çok güzel parçalar, beğendim. Elbise denince bizde genelde iki parçalı gibi duran, üstünde fazla fazla dikiş ve ayrıntı olan şeyler geliyor. Geçen mesela bir tesettür modası sitesinin "elbiseler" linkine tıkladım ve bir süre ürünlerin elbise mi etek-bluz mu olduğunu anlamakta güçlük çektim. İnşallah bize de sunulur bunlar...

Anonymous said...

bende yazılarını keyifle okuyan yeni, bir blog sahibiyim :)yüreğine sağlık Meyye.
ben elbiseleri çok beğendim çok rahat görünüyorlar fakat dikkatimi çeken şu ki neden çok uzun yerlerde sÜrünen etek boyları var acaba:)bilgin var mı?manken mi kısa, cidde liler mi çok uzun, ya da biz mi kısayız:D
muhabbetle:)takipteyim

Gelin Ayşe said...

Wooow, cok guzeller. Hepsi olmasada icinde gozume kestirdigim 3 tane fistik gibi elbise var :)

jewel said...

bence bunların hemen hepsini sen de dikebilirsin :) yetenekli olduğunu düşünüyorum çünkü.

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) said...

modeller çok güzelmiş gerçekten tam tesettüre de uygun
ama ben sarı rengi sevmesemde en çok boynu fiyonklu sarı elbiseyi beğendim :)

Büşra said...

Sümeyye abla elbiseler hoş ama benim yaşıma uygun değil diye düşündüm nedense :)) Ama yazı güzel, ellerine sağlık... Bir konuda da fikirlerini almak istiyorum en kısa zamanda mail atacağım inş.

Degisim Rüzgari said...

of off cok hoslar ya,bazilari biraz sikda olsa bazilari disarida giymek icin cok rahat gözüküyor.katiliyorum bende sana bizim camiadanda yapilsa böyle uzun kapali elbiseler,biktim artik kolu acik boynu acik,yazin bile icine badi giymek zorunda oldugumuz elbiselerden,etek boyu kisa olup bacaklari gösteren yada icine külotlu corab giyip o yazin sicaginda pistigimiz eteklerden :( meyye is sana düsüyor.yeni dikis makinan ile senden böyle elbiseler bekliyoruz :)

serpil said...

çok hoş, çok zarif tasarımlar. tabi minik bir kız annesi olarak en çok anne-kız tasarımları ilgimi çekti. özellikle özel günlerde böyle kıyafetler hayal ediyorum, dün kızımın doğum günüydü,aynı tonlarda giyinmeye çalıştım ama dikiş bilseydim böyle şirin bir görüntüyü tercih ederdimm:)

nur said...

bende sizi mereakla takip ediyorum..yeni kapandım kombinlerinize bakıorum durmadan:))

Sumeyye said...

Biliyorsun Arapların abayaları da genelde çok uzun,yerlere sürünüyorlar. Hayret ediyorum ben de,tuvalete falan öyle girip sonra mescide geliyorlar mesela :/ Etek uçları çoğu zaman kirli. Bir de bunlar dışarı değil de ev kıyafeti olarak tasarlanmış,ondan uzun olabilir.

hayatveizler said...

merhaba meyye.çok beğendim çok hoş görünüyorlar.yazılarını büyük bir zevkle okuyorum.çok yakında umre seyahatimiz olacak.bu butik ciddede nerede acaba biliyormusun?

Nesibe said...

Sümeyyyeeeeeee! bayıldım !! nerden buluyorsun bunları ya :) çok teşekkürler vallahi acayip bi ilham kaynağı oluyor bunlar. Ennn çok 1. 5. 6. 7. ve 17. beğendim bayıldım aşık oldum faln yanı :D çok güzel çok seviyorum bn böyle geniş salaş şeyleri... önümüzde bi tatil var inşş o tatilde birisini diktirmek istiyorum... kendim güya daha etek falnda dıkıcem bakalım nasıp :) yaparsam bışeyler paylaşırım senlede :) çok thanks arkadaşım :)

Unknown said...

ne kadar hoş modeller bunlar.Buralarda elbise deyince ya çok abartılı, ya çok dar modeller sunuluyor genelde bize.en iyisi kendi tarzını kendin yapmak.

Anonymous said...

Sümeyye, acaba tunik modelleri de yayınlaman mümkün mü?
Zevkine güveniyorum çünkü ve acele ihtiyacım var:)

Anonymous said...

bence turk kadinlarinin evvela vucutlari ile barismalari gerekiyor, zira arap kadinlari oyle yapmis ve kendilerine yakisan modelleri bulmuslar. biz ise moda diye kocaman popolarimiza ve dolgun bacaklarimiza aldirmadan skinny jeans giyebiliyor, bellerimiz incelikten kiriliyormus gibi adeta, onlari siki siki kemerler ile sarabiliyoruz (; guluyorum bir taraftan, fakat bir taraftan da turk kadininin modaci diye gecinen zevata ve modern moda akimlarina kendisini boylesine kaptirmasi uzuyor beni. öyle (;
grüße, sümeyye

hiraa said...

elbiseler öyle rahat görünüyor ki.. hemen giy çık tadında.. özellikle tek parça olanlar.. orasını burasını birşeylerle kapatmak zorunda olmadıklarımız yaz için çok ideal.. yazı süper geldi.. yakında bi cidde'ye gitme durumum var.. aslında malum oraya gitmişken hiç başka şeylerle ilgilenmeyip sadece esas nedenime odaklanmayı düşünüyordum taakii yazıyı görene kadar.. eşime dönüp şöyle muzurca bi gülüş attım.. o anladı hemen :)

Kübra'nın GÜNLÜĞÜ said...

elbiselere bayıldım:))
harikalar ben de istiyorum bunlardan:)
hayırlı günler,sevgiler:))

Fatmay said...

Cok guzeelller meyyeee bayildim birde aklimdayken jezmine blosssom old box store kesfetmeyenler birde oraya baksin buyrunuz link : http://jezmineblossom.blogspot.com/

Farkli bir tarz ben onuda begendim :) Bu arada bitanesin meyye :)

Anonymous said...

sümeyye sana bişi sorcam, bu post la pek alakalı değil ama hoş gör...

yanlış hatırlamıyorsam mac fondötenlerini sewmediğini söylemiştin. neden? merak ettim. yakın zamanda fondöten alacağım da,onun için soruyorum.

bi de böle cildi besleyen ve zarar vermeyen, kullanması kullanmamaktan daha faydalı olan fondöten markalarını paylaşır mısın? bir de uzak durulması gereken markaları... çok mu şey istedim:) vaktin olur da cevaplayabilirsen çok sevinirim.

senden çok şey öğreniyorum. tecrübene sağlık:) hakkını helal et...

Zeynep

Anonymous said...

Sümeyyecim,yazım tarzının,hatta cümlelerinin bile aynen kopyalandığının farkında mısın? Maşallah sana diyorum ve tek geçiyorum. Herkes senden birşeyler alıyor
Elif

Anonymous said...

öncelikle edebinle adabınla birşeyler paylaştığın için kendi adıma teşekkür ederim zira temiz içerikle iştigal etme benim için önemli.
hiç karşılaşmadığım tarzda elbiseler, buna vesile olduğun da ayrıca teşekkürler.
esra

Sumeyye said...

Yine mi yazımı çalıp kendi yazmış gibi yapmış birisi?

Anonymous said...

Çok güzel bunlar Sümeyye :) Yaza bir iki tane diktirsem yeter yahu, iyi ki paylaşmışsın! -korpecevirmen :)

Anonymous said...

yok tatlım çalıntı değil,taklit diyelim.

Sumeyye said...

bulursam inşallah. Açıkçası çok model var ama dediğin gibi hepsini beğenmiyorum..

Sumeyye said...

Rica ederim :) Beğendiğim oldukça paylaşıyorum..

Anonymous said...

hepsi birbirinden güzel..Rus tasarımcı Ulyana Sergeenko'nun tasarımlarına baktın mı ? Tesettüre uygun modelleri var onun da.. (Fatma)

Sumeyye said...

"Ana Special" alışveriş merkezinde.

Nur K.♥ said...

Hepsi çok güzel, ama sanki belinde kemer olanlar daha çok gençlere hitap ediyor. Bazılarını keşke mümkün olsada alabilsem diye iç geçirdim açıkcası.

Ceylan said...

Bunlar cok güzeel, ayrica Blogun gibi yeni kesfettm :) Tebrikler! :) Elbiselerde gözüm kaldi vallah :)

Emine said...

It reminds me of the dress collection of Inayah.
http://www.inayahcollection.com/index.php?main_page=index&cPath=65_66

I really like some of the dresses you've put in this post. Thanks!

Elif said...

Veee bu elbiselerden birini diktiğimi belirtmek istering :) Mail atacağım, bakalım beğenecek misin