Saturday, August 25, 2012

Etamin/Cross Stitch

Kısa keseyim,ben bir etamin hastasıyım. Elim kolum hiç boş durmuyor bu aralar,bir sürü tablolar vs yapmak istiyorum.Hoş,evin neresine asayım o kadar çerçeveyi,tabloyu orası da muamma.
Deli gibi şablon topluyorum.
Yurtdışında yayınlanan kanaviçe dergilerini indiriyorum büyük bir hırsla. Şimdi link vermek isterdim (eskiden verirdim) ama illegal birşey bulunmasın blogda,siz Google 'a cross stitch pdf yazarsanız bir sürü indirme linki çıkar karşınıza.
Baksanıza,adamlar Uğultulu Tepeler şablonu yapmış :)


Etamini en çok aida kumaş üzerine işlemeyi seviyorum (yukarıdakiler değil tabii) Ama bazı hobi merkezlerinde ve internet mağazalarında fiyatı çok uçuk (30-40 lira arası) , Eminönü'nden aynı kalitede kumaşı metresi 10 TL'ye aldım haberiniz olsun :)

Bu şablonlar da benden size hediye olsun :)
Benim favorim matruşkalar :)


Bir de son zamanlarda gözüme hep takılan birşey var,kanaviçe Iphone kılıfları.



Bu kılıflar set halinde satılıyor.Minik minik delikleri var,üzerine istediğiniz şablonu işliyorsunuz.Ebay'de uygun fiyata bulabilirsiniz.
Şimdilik hoşçakalın!
Image and video hosting by TinyPic
Nursen said...

etamin delisiyim ben de bir zamanlar bool bol indirdim o dediklerinden koskaca bir arşivim var ama yine de yazını görünce gözlerim parladı.İşte benim gibi biri daha dedim seni bir kez daha sevdim....

Esreşker said...

Nerdesin sümeyye kuzum sen ? Hoşgeldin :) Bende cok severim etamini seccade gibi basit şeyler işliyordum ben ama bu tablolar cok tatlı benim favorim şu güllü etekli teyze burdan yapabilir miyim acaba? Paylasim için teşekkürler bu kadar ara verme ama

Nur. said...

böyle şeylere bayılıyorum resmen.
evimin duvarları el işleriyle dolsun istiyorum.
ben de bu aralar bir şeye taktım, ne olduğunu söylemiyim, sürpriz olsun ama ilk tablomu sana hediye edeyim ben de kısmetse. :)

beyza said...

bende şu anda ona benzer bişiy yapıyorum seccade işliyorum çok keyifli.bide nerelerdesin olmuyo böyle.hoşçakal canım.

Syhn said...

muazzam birşey ya. şu iphone kılıfları!
çok sevdim!

Unknown said...

Matruşkalı işleme ben de arıyorum ama bulamıyorum:( Elimden hiç bu işler gelmiyor maalesef :(

emilianata said...

ben iphone uygulamasını yine senin sayende öğrenmiştim , daha doğrusu oyununu diyeyim:) strese girince oynuyorum ne stres kalıyor ne sıkıntı:) hatta geçenlerde anneme bana kumaş alalım, bana etamin işlemesini öğret dediğimde şaşırdı. bunlar hep meyye sayesinde diyemedim tabii:) sevgiler:))

naki said...

ben bı namazlık yapmıstım etamınle. o gun bugündur bi tiksinme gelmıstı :) sımdılerde tekrar gozume gorunuyorlar :) bı kasnak yapmak ıstıyorum evıme. malzeme bulmalı. sablonlar harıka.

Anonymous said...

E baydan alisveris yapilabiliyomu gumruk sorunu oluyor mu?

FaTma said...

iphone kılıflarını çok beğendim:) çok orjinal duruyor.:)sevgiler canım..

FaTma said...

iphone kılıflarını çok beğendim:) çok orjinal duruyor.:)sevgiler canım..

Tuğba said...

Sümeyye cross stich delisiyim demişsin hemen gulumsedim :)bende cok sevıyorum etamın,seccade işleyen cok duydumda dıgerlerınden yapan pek yok,ugultulu tepelerı cok begendm yaaa,hatta hemen baslıyasım geldı.ınternetten ındıremyrm sablonları :(

Anonymous said...

Şablonlar çok tatlı. Teşekkürler. Sabine

Acemi Terzi said...

Cross Stitch and country crafts diye bir dergi var bu konuyla ilgiliyse biliyorsundur gerçi, dünyanın en tatlı patternlerini veriyor :))