Thursday, December 22, 2011

Happy Thursday

Uzun zamandır Happy Thursday yazılarına ara vermişim.
Hayata dönme zamanı!
İşte son zamanlarda gözüme takılanlar :

Hanideniz kenarında taşlaşmış camlar buluruz bazen.Çoğu zaman yeşil,bazen mavi.çocukken mücevher gibi gelirdi onlar bana.İşte o camlardan esinlenilmiş bir tatlı! (jöle demek daha mantıklı sanırım )
Yapılışı da inanılmaz basit!
Tarifi burada.


Dantelleri nişastalı suya batırıp balonun etrafına yerleştiriyoruz.Kuruyunca balonu patlatıyoruz ve tadam! Yeni mumluğunuz hazır.


Küçükken kağıtları böyle katlayıp,kesip biçerdik.Açılınca "halı oldu!" derdik ya,işte bu adamlar da kar kristali yapmışlar :)
Bu da bir diğer yol :
Yapılışı burada.
Yurtdışından kumaş almaya cesaret edemedim daha ama daha fazla dayanabileceğimi sanmıyorum. Zira www.fabric.com gibi siteler aklımı başımdan alıyor.

 Pembe Kur'an ! İşte bunu çok istiyorum!
İhtiyacınız olan şey sadece minik kumaş parçaları!
Zencefilli kurabiyeler! En kısa zamanda denenecek inşallah.

İki parçanın da uzun versiyonu dikilebilir?
That's me baby!
3 yatak ve dolaplar nasıl güzel yerleştirilmiş değil mi?

İstiyorum! Burada.

KelebekGibi said...

Pembe Kur'an-i Kerim'e bayildim. Ondan baskasini gözüm görmedi hatta...
Persembe postlarin güzel oluyor ;)

Sevgiler

Anonymous said...

meyye hepsi harika Kuran-ı kerim özellikle çok tatlııı :))
vee 3 lü ranza süperr bizim gibi geniş ailelere hitap ediyorr :)

tülay b.

Anonymous said...

pembe kuran a bayıldım :) zencefilli kurabiyeleri seversen yayımlarsın dimi :D

Anonymous said...

tatlıya bayıldım meyyecigim:)baslangıcta onu görünce digerlerine de her ne kadar bayıldıysam da tatlıyı tek gecerim bu güzellikleri bizimle paylastıgın icin ellerine saglık :)rabbim muhafaza buyursun seni tum kotu nazarlardan...ayse

Esreşker said...

Dantel işleri hep anne işi gibi gelirdi bu mumluk olaya ayrı bi boyut kazandırmış çok da şık duruyor benim de pembe kuranım var ama dışı tatlı bi pembe içide böyle renkli değil çok seiyorum kuranımı:)ve son olarak etek çok hoş bluzlada harika olmuş hatta bluza daha çok bayıldım diyebilirim ellerina sağlık annem :) he bu arada ilginç tariflerini bekliyorum sıradışı şeyler yapmak istiyorum paylaşırsan sevinirim kolay gele

Sumeyye said...

Kuran herkesin favorisi olmuş anlaşılan :)
Neden bizim yayınevlerimiz böyle birşey düşünmedi ki? Ne kadar özendirici halbuki..

said...

dantel harika olmuş yaa :)
bir de saçlarıma uygulamayı istiyorum o saç modelinii :))

teşekküler meyye çok orjinal şeyler :)

Esreşker said...

Meyye bizim yayınevlerimiz de bu kadar renkli olmasa da renkli kuranlar bastı haklarını yemeyelim şimdi :)şahsen ben pembe kuranımı çok seviyorum içide lila gibi beyazıtta sahaflarda satılıyor almak isteyenler ordan temin edebilirler

Sumeyye said...

ben hiç denk gelmedim yaa.Fotoğraf istiyoruz o zaman :)

fatma said...

hepside birbirinden günimde güzelmiş benimde favorim pembe kuran ı kerim.

ElifC. said...

çok renkli ve ilham verici bir post olmuş.benim favorimde şu ilginç tatlı oldu.benim prensesim bayılır bunu yapmaya.ama tarifteki konsantre sütün (yoğunlaştırılmış süt) ne olduğunu anlayamadım yardımcı olurmusun ? :))

Sumeyye said...

koyulaştırılmış süt büyük marketlerde satılıyor,hazır,tenekelenmiş olarak.Alıp onu direk jelatinle karıştırıyorsunuz

Esreşker said...

En kısa zamanda yollarım inşallah mail adresini verirsen annem bu arada nojoud alı nın 'ben nojoud 10 yaşında bir dulum' isimli kitabını okuyorum ve herkese tavsiye ediyorum

Emine said...

Hepsi cok hosuma gitti!

annem dikti ben giydim said...

kombin çok hoşuma gitti...
bende pembe ve mavi Kuran-ı Kerim görmüştüm Eyüp te...
ayrıca serit kumaş parçalarıyla yapmıştım bi kaç kez sacımı,kesinlikle çok başarılıydı :)

pompişCE said...

Pembe Kur'an süpermiş..3 yatak bir arada çok iyi düşünülmüş.. küçük odalar için özellikle gayet kullanışlı

süslükibar said...

merhaba Sümeyyecim,

öncelikle saçlara şerit kumaş bağlama işini ben yıllaaaar önce öğrenmiştim ve çok uzun süre denedim.Sonuç mükemmeldi hatta bi ara alışkanlık oldu, her banyodan sonra sarıp yatıyordum ve herdaim saçlarım bukle bukleydi,herkese tavsiye edilir.Özellikle ertesi gün bayanlar oturması veya altın günü olanlar, akşamdan duş alıp saçlarına kumaşları sarıp yatarlarsa sabaha 1-0 hazır uyanmış ve süslü süslü altın gününe giderler:))kuaför parasından da kurtulurlar...tecrübeyle sabittir:))

esraca said...

ben de renkli Kur'an-ı Kerim'i çok ama çok beğendim.

Ve o nişastalı suya batırılan dantel mumluklardan kesinlikle yapıp paylaşacağım :) çok süper fikirlerim var bununla ilgili:)

Anonymous said...

Ne tatlı şeyler bunlar böyle. Dantel sevmez biriyimdir ama nasıl akıl etmişler bayıldım. Cep buyu okumak her zaman hoşuma gittiğinden pembe Kur'an-ı Kerim'i tek geçerim.
Sağlıcakla kal.
Hatice

Nurjan'LA moda said...

Yaaa Kur'an-ı Kerim'e bittim benn harika ötesi alabileceğimiz bir yer varmıdır acaba? bayıldımmm

hayatveizler said...

merhaba meyye.hepside çok güzel çok ilginç şeyler.Pembe Kuran-ı kerim hayrat vakfının var hatta maviside var.nt mağazalarında ve kitapçılarda bulabilirsin

shhypie said...

Kitabımızı ne kadar güzel bir renkle ciltlemişler,çook hoşuma gitti.Nerede bulabiliriz acaba?

papatya said...

Dantel den mumluk ?!
ilginç geliyor kulaga, fakat gorunu$une bayildim ;)

Pembe renkli Kuran-i kerim.. gordugumde bana ne hatirlatti biliyormusun Sumeyye ? -hani her kizin vardir ya mutlaka, hatira defterleri, ayni boyle rengarenk sayfalari olur.. galiba onlardan esinlenmi$ler ;)

Yatak odasi design'i harika du$unulmu$, boyle ufak odalar için kullani$li olur:)

Sumeyyecim seni kendi bloguma misafir etmekten mutluluk duyarim ;) beklerim in$aallah :-)

Salihaiclal said...

merhaba blogunuzu çok beğenerek takip ediyorum pembe kur'an çok hoş bende en kısa zamandayaptırmayı düşünüyorum

tubisodanciciikramlar said...

pembe Kuran- ı Kerim için bayanı(dian peangi ve arkadaşını) twitter dan takip ettim, nasıl temin edildiğini öğrenmek için ama herkes birbirine soruyor Endonezya da Karita Müslüman meydanında olduğunu söylediler ben de bir arap arkadaşıma sordum o da tanıdığı kitapçılara sorduracak Arabistan'da... Facebookta kavuşabileceğimizi yazdın sen mi getirteceksin yoksa biz sipariş mi vereceğiz güzelim..

Seda Maç said...

Pembe Kuran mükemmel kesinlikle benimde olmalııııı :) şu kuöaş bigudi fikrini de kesinllikle deneyeceğim :)

Anonymous said...

Sevgili Sumeyye ,

Blogunu buyuk bir ilgi ile takip ediyorum , bu post da bahsettiğin mumluğu yapmaya kalkıştım bu hafta sonu ama başarılı olamadım :( Yazdıklarını aynen uyguladım ama olmadı , acaba kaçırdığım bir puf noktasımı var ?

Ankaradan sevgiler
Fazilet

Anonymous said...

pembe kuran harika ondan biran önce istiyorumm. nasıl ve nerden istetbilirm?