Tuesday, December 13, 2011

İlham-Vol 2

Bugün sizleri yine farklı bir doğu evine götüreceğim :

Nasıl?

P.S : Bu aralar o kadar yoğunum ki e-mail ve yorumlardaki sorulara dönemedim.Öyle ki bilgisayarı elime bile alamadım. Cumadan önce hepsi cevaplanacaktır inşallah :)
Bu da daha önce hazırladığım bir yazıydı zaten :)
aysgLi said...

İlk resimdeki yemek masası bölümüne ve bilhassa tabloya tek kelime ile ''bittim'' :) Renkler zaten alıp götürüyor ne denilebilirki çok hoş..

said...

orta doğuda zengin olmayı isterdim :))) ki evlilikl planlarım içerisinde vardı birzamanlar :)))

oturmaya kıyılamayacak bir ev ama ,)

TuGba İnan oztemel said...

Sevgili meslektaşım :)bu postların nasıl mutlu ediyor beni bilsen:)tarz kesinlikle çok asıl her ne kadar countrystyle dan hoslansam da tuGba İnan oztemel

Trendsum said...

oh la laaaaaa süpermiş :) http://trendsum.blogspot.com/

saliha said...

bu tarz dekorasyonu sevemiyorum nedense... çok karışık geldi bana... çok çok daha sade severim hatta çocuktan sonra evim o kadar dağılıyor ki bazen şu odada bi koltuk olsaydı sadece keşke diyorum :))