Tuesday, May 21, 2013

Hi There!

Kaç ay olmuş ki? İnanın hiç özlememişim burayı desem yeridir.
Hala mail atanlar,hala reklam işbirliği teklif edenler var. Aylardır açmamıştım Blogger dashboard'u ama bugün farkettim ki istatistikler hala çok yüksek o kadar araya rağmen.
Aslında özlediğim birşey var, cilt bakımı hakkında konuşmak. Çoğu zaman Instagram'da önerilerimi uzunca yazılarla paylaşıyorum ama öyle de çok saçma oluyor ve diğer takipçilerimi sıkıyor gibi geliyor.
Ayrıca bildiklerimi paylaşmayınca kurtlanıyorum galiba ben :) 
Türkiye'de gerçekten bilgi verici bir kozmetik bloğuna rastlamadım. Eskiden birkaç tane vardı ama onlar da yazmıyorlar artık herhalde. 
İstisnalar elbette vardır ama şu an çoğu reklam alanlarına döndü. Gelen ürünü tanıt, hiç kullanmayacağın halde öv,bir tane de hediye et. Hep aynı. İçerikten,yararlarından-zararlarından bahsetme. Eskiden deli gibi takip ederdim itiraf ediyorum ama bu basın bülteni ve reklam ürünlerinden sonra hiçbir bloğu açmaz oldum.
Sırf bu yüzden, sadece cilt bakımı yazmak üzere bloğuma dönüyorum. Ne moda,ne gezme,ne herhangi bir özel fotoğraf hiç birşey olmayacak, sadece cilt bakımı.
Bedava ürün gelsin diye saçma sapan yazıların olmadığı bir şekilde...

Bu fikri daha önce twitter'da paylaştığımda ne hoş tepkiler almıştım ♥

Ps : Yorumlar sonsuza dek kapalı :)
Ps 2 : Şablonu tamamen değiştirmeliyim boş bir vaktimde.