Tuesday, January 10, 2012

Bisht/Bişt

Farklı olan herşeyi size de göstermeyi seviyorum!
Biştler daha çok Kuveyt'li ve Bahreyn'li kadınların normal kıyafetlerinin üzerine aldıkları bir giysi.Abaya gibi ama renkli ve bol. Ve kadınlar özellikle kendi aralarında toplanırken giyiyor.
Bir arkadaşım sayesinde gördüm bu modelleri de.
Böyle pratik,renkli,salaş şeylere olan takıntımdan dolayı da tabii ki bayıldım.Baharda diktirmek istiyorum inşallah.

Bunlar da ev kıyafetleri :

Bu modellerin sahibi Facebook'ta satış yapan Qumar14  adlı bir butik.İstediğinizde uluslarası gönderim yapıyorlar.Risk alamam derseniz siz de diktirin.

Fotoğrafların üzerine tıklayarak kocaman hallerini görebilirsiniz.
Bu arada modellik yapan da benim tatlı mı tatlı bir arkadaşım:)





Kübra said...

İlk kez görüyorum bunları.. Aslında Sümeyye bunun işine mi girsek biz ne yapsak, birine çıkarttırırız kalıpları, kumaş alırız renk renk. Beden sorunu da yok nasılsa, standart dikeriz :))

Sumeyye said...

haha o zaman bunu burda ifşa etmeseymişiz keşke :) şimdi başka bir girişimci diker satar hemen biz becerene kadar :D Benim ev çıfıt çarşısı gibi zaten..

Kübra said...

haha sil hemen bu yorumları.. Önce sana dikelim bi tane, baktık kıvırdık, hemen facebooktan köşe oluruz :P

Anonymous said...

Gerçekten hepside çok güzelmiş. Bende çok beğendim. Diktiricem bende özellikle sarı pembe ve kırmızıya bayıldım :) Tek korkum şişman gösterir mi acaba :(

Sumeyye said...

Modifiye etmek gerekebilir,bunlar aşırı bol.Biraz daha daraltmak lazım sanki..

gülistan said...

gerçekten çok şıklaar,bayıldımmm.. kızlar bana gelin,kalıp işini ben halledebilirim :)

Sumeyye said...

Kalıpları bekliyoruz Gülistan o zaman :)

maral said...

bir gün de farklı orijinal şeyler görmeyegörelim senin bloğundan da ya :)) güzellermiş gerçekten... ama benim anlamadığım bu kadr şeye nasıl yetişiosn sümeyyecim yaaa :)) gerçekten hayranım bu konuda sana :)

Esra krf said...

Bunu şile beziyle kullanmak lazim yazin hem şik hemde ferah olur cok guzel cok begendim :)

gumeysa said...

Bende elbisesinden vardı okadar rahatlar ki üstümde eskidi walla ticaretine başlarsanız alıcısı çok:-))

Nursen said...

renkler harika fikirler de öyle biz de sabırsızlıkla bekliyoruz artık sonucu

Anonymous said...

Bizde elbiselerinden vardı. ÖZellikle yazın çok rahat oluyor.

Anonymous said...

Of çok cool bunlar, bayıldım. O değil de, Sevgili Meyye, bunları diktirmek için böyle güzel kumaşlar bulabilecek misin? Mesela hat desenli olanlar var..Eğer bulursan mutlaka bize de söyle :)

Bir de fiyat yazmamışlar, ne kadardan başlıyor bi bilgin var mı?

otuzundansonra said...

farklı ve güzelmiş hakkaten,merakla bekliycem seni.(diktirdikten sonra paylaşırsın değil mi?)

said...

harikalar hepsi de :) diktirmek mantıklı galiba

Alyaduaninannesi said...

çok salaş şeyleri başkasının üzerinde begensemde bende bet duruyor:(
yaz için gerçekten ideal olurdu
şile bezi gibi bi kumaşla yeme de yanında yat :)
mankenimiz de gerekten çok güzelmiş

gülistan said...

hepsi olmasada bazı modelleri tülbenttende yapılabilir.bu modeli elde edebileceğimiz ebatta tülbentler piyasada mevcud artık.yaz için rahat kullanılabilir ve vazgeçilmez bir kıyafet olur gerçekten :) bu arada hediye teklifime cevap vermedin ama kullandığın bedeni söylersen sana kalıp çıkartabilirim sümeyyecim.

Sumeyye said...

Şile bezi ince olur gibi geldi bana ama böyle kalın ketenler var,belki onlardan olabilir.Diktirsem ondan diktiririm yani.
Gülistan,standart beden bunlar bol olduğu için.Aslında aklıma geldi,gecelik kalıbını uyarlasak nasıl olur? İstanbul'a tekrar geldiğinde görüşelim de kumaş bakalım inş :)

makcig said...

Tatlım ben dikerim bu kırmızı ve mordan size kalıba bile gerek yok.Hazır süslerle süsleriz güzel olur.Şehr-i Bursa'dan sevgiler...

Kübra Soysal Cici said...

Woouuww! Sıradışı ve çok hoş :)