Thursday, January 5, 2012

Thursday Love!

Happy Thursday'imizi  Thursday Love olarak değiştiriyorum!
İşte bu hafta gözüme takılanlar :
Hazır kakaolu ve çilekli kek unları kullanılarak yapılmış.Özel bir tarifi yok yani ama sunumu güzel!
Bir aralar Bokeh'lere takıktım.Hatta profesyonel fotoğraf makinası almayı sırf Bokeh için istiyordum.Ama hala böyle güzel bokeh yapabilmiş değilim çünkü özel bir lensim yok :) Yapmaya çalıştığım birkaç fotoğrafımı burada görebilirsiniz.  Ayrıca Bokeh ne demek diye düşünenleri de buraya ve buraya alalım :)


Bu kitabı o kadar çok aradım ki bu hafta.Normalde D&R İngilizce baskıları çok hızlı getiriyor buraya da ama buna bir türlü ulaşamadım.Yoksa sipariş vereceğim online çünkü böyle orta doğu hikayelerini/romanlarını okumayı çok seviyorum.
Ya da Orta doğu demeyeyim de,müslüman bir kahramanı olan diyeyim,çünkü İran,Afganistan,Hint temalı romanlar da var içlerinde.Başörtü İçinde Aşk,Riyad'ın Kızları,The Dark Side of Love,Does My Head Look Big In This?,Ten Things I Hate About Me,Blood of Flowers,Life is an Open Secret okuduğum müslüman kahramanı olan romanlardan birkaçı. (İngilizce yazılı olanlar sanırım Türkçe'ye çevrilmedi henüz)
Pek sevdim,çok sevdim bu takvimi.Burada satılıyor.

Bu ben.Kaç senedir yalnız yaşıyorum,tek kişilik ya da ertesi gün de yemekle uğraşmayayım diye 2 porsiyonluk yemek yapmayı hala öğrenemedim.El ayarım hep en az 4 kişilik oluyor.Bir sürü yemek israf oluyor öyle de :(
İlham aldım ♥
Özel günler için harika bir misafir defteri örneği!
Bu da başka bir tane :
Biz küçükken küçük küçük kız çocuk figürlü iğneler vardı,hatırladınız mı onları? Her kıyafete iliştirirdik bir tane.Bu kardan adamlar bana onları hatırlattı.

Dulce de Leche.Aşk.
Koyulaştırılmış Tatlandırılmış sütü (artık her markette kolayca bulunuyor) içi su dolu bir tencerede 3-4 saat kaynatıyorsunuz ve dünyanın en güzel karameline dönüşüyor!Nasıl bir tat tarif bile edemem size.
Aman dikkat edin tenceredeki su miktarı asla azalmasın,her zaman teneke kutunun üstünde olmalı,yoksa patlar :)
Vintage kanaviçe desenleri ve kalıpları.Bu sitede.
Böyle de ferah salonlar var işte. 

Haha en büyük eğlencemiz çadır kurmak değil miydi? Aynen de böyle,sandalyeler arasına!

P.s : Cilt bakımı yazmayı özledim.Bana en sık sorulan sorulardan biri olan göz altı sorunlarıyla ilgili bir yazı hazırlıyorum,en kısa zamanda burada olacak inşallah.

drwilldone said...

diyete yeni başlamış biri olarak bu saatte o kekin görünümü nası içimi eritti anlatamam :) tabi canım macaronda çekmiyor değil.şimdi pariste olup ladureenin müthiş macaronlarını yemek isterdim.diyet yapıyorumya herşey çok güzel geliyo :) bu arada salonda çok hoş we ferah.inş böle bi ewimiz olurda içi dizaynını kndimiz yaparız.
blogunu yeni takip etmeye başladım ama postların çok hoş.çok keyif alarak okuyorum.hayatı keyif alarak yaşadığın belli.göz altı sorunlarıyla ilgili yazını merakla bekliyorum.sewgiler wildan..

birMisafir said...

paylastiklarini incelemekten cok keyif aldim...emegin icin saol :)yeni paylasimlarini merakla bekliyorum :)

Nursen said...

hepsi çook güzeller özellikle bokehli fotoların bizim makinaların lensi yok biz normal fotoğraflar çekmeye devam

seda said...

Zevkle ,merakla ,öğrenerek okudum yazdıklarını.Paylaştıklarını yazdıklarını çok beğeniyorum ve tebrik ediyorum.Bu tarz türkçe çevirili önerebileceğin kitap varmı ?

Anonymous said...

misafir defteri çok hoşmus :)

Anonymous said...

Bu Dubai Diarys'te mi Müslüman kitabı?
Kapağın pek alakası yokta...

Unknown said...

Kek bir harika duruyor, böyle paylaşımları hiç sevmiyorum :p
resimlerin gerçekten iştahımı arttırıyor her zaman, bu hiç de iyi değil! ;)
Bu arada bu kitaplar elinde varsa, değiş tokuş yapmayı ya da ne bileyim satmayı, vermeyi düşünür müsün? ben de ne zamandır ingilizce bir şeyler okumak istiyordum ama keyif alacağım bir şey olması çok önemli olduğundan seçmeye bile vaktim olmamıştı.

Bloğuma beklerim.
Sevgiler

Unknown said...

Kek bir harika duruyor, böyle paylaşımları hiç sevmiyorum :p
resimlerin gerçekten iştahımı arttırıyor her zaman, bu hiç de iyi değil! ;)
Bu arada bu kitaplar elinde varsa, değiş tokuş yapmayı ya da ne bileyim satmayı, vermeyi düşünür müsün? ben de ne zamandır ingilizce bir şeyler okumak istiyordum ama keyif alacağım bir şey olması çok önemli olduğundan seçmeye bile vaktim olmamıştı.

Bloğuma beklerim.
Sevgiler

La_Edri said...

hepsinide bayılarak inceledim emeğin için çok teşekkürler canım.cilt bakımı postunu da büyük bir merakla bekliyorum.genetik göz altı morluğuna bi çare varsa öğrenmek isterim.tamamen geçmese bile hafiflemesi bile yeterli benim için.teşekkürler şimdiden...

Sumeyye said...

willdone,hoşgeldin diyelim sana o zaman :)Laduree için Paris'e gitmene gerek yok biliyosun dimi? Bebek daha güzel,Paris hiç hazetmediğim şehirlerdendir :)

Birmisafir, ;)

Nursen,http://www.robertsdonovan.com/?p=727 kompakt kamera ile bu ayarlarda bokeh yapabilirsin.

Seda,ilk başta Türkçe olarak yazdıklarım çevrilmiş durumda. Bir de yukarıda araya karışmış, "Does ny head look big in this?" yani kafam bu şeyin içinde daha mı büyük görünüyor? da çevrildi.

Renkli hayat,ben de bayıldım..

Mel,yok bu yabancı bir kadın,Dubai'ye yerleşiyor ve bir Arap'la evleniyor.Arap kahramanımız var yani :)

Bebeko,neden olmasın?Ama bu kitapların bir kısmı da e-book.Bilgin olsun yani :) Bir de D&R 'ın İngilizce kısmı çok geniş,gözüm dönüyor oradaki kitapları görünce.Seçmene bile gerek kalmaz inan,kaparsın bitanesini :)

Hatice,maalesef onu geçirmenin kolay bir yolu yok.Kapatmak tek çare..

Tuğba said...

Meyye vintage kanaviçe dıyınce beni benden aldın! Senden bir ricada bulunsam ben kanaviçe işliyorum,en gusel ,en gercege yakın modeller ''le idee di Susanna'' dergisinde,bu dergide italyanca ve heryerde bulunmuyo,nette bıraz arastırınca böyle sablonları gordum ama ındıremedm yada beceremedım:/ bi bakarsan cok sevınırım netten inidirebiliyo muyum?

Sumeyye said...

http://depositfiles.com/files/m61rymazu


http://depositfiles.com/files/ml3alk33h

http://www.fileserve.com/file/zFUag8F/Le

http://depositfiles.com/files/ml3alk33h

birkaç sayı buldum senin için.
http://www.chcross.com/forum.php?gid=7 Buradada bir sürü vintage şablonu ve farklı dergiler var,susanna da dahil ;)

Unknown said...

Güzel postunuz için ellerinize sağlık, bende bloguma beklerim :-)

Unknown said...

e-booksa daha da kolay :)) bulması kaldı ;) teşekkürler

Anonymous said...

bokehle başardığın ilk 3 fotoyu çok beğendim gayet başarılılar bence.ensonki çadır kurma işi bana cin çağırmayı hatırlattı valla:))))) hahahaaaa

otuzundansonra said...

dolu dolu bir post olmuş hakkaten,ellerine sağlık.bokeh denemelerin fena değil bana göre .özellikle yukardan ayakları çekmişsin ya birde şu akşam çekilen bank masa da çok güzell

yesilerik said...

Su koyulastirilmis sut olayini bende denemek istiyorum bu haftasonu kac dakika kanatmak gerekiyor bi sure varmi aydica migrosta yoktu macroda filan mi bulunur?
Fotograflar cok hos bu tarz kitaplaar oldugunu bilmiyordum eger doruktan firsat bulursam alip okumak istiyorum en yakin zamanda sevgiler;)

Sumeyye said...

dakika değil,postta yazdığım gibi en az 3-4 saat kaynatmak gerekiyor su seviyesine dikkat ederek. Metro ve Makrolarda görüyorum hep ben,bir de bazı gurma şarkuterilerde.bir de oralara bak istersen ;)

Anonymous said...

Koyulaştırılmış sütü yani karameli hangi marketten temin edebilirim? Migrosta falan var mıdır?

Süm said...

Koyulaştırılmış tatlandırılmış sütü bilmiyodum sayende bişey daha öğrenmiş oldum teşekkürler:)
ilham aldıgın elbise basit ama bi o kadar da şık, rengide sezonun önde çıkanlarından, senin zevkini seviyorum:)

aranızda yeniyim bloguma ugramak istersiniz belki:)

birdilimportakal.blogspot.com

Rabia said...

blogunuzu uzun zamandır takip ediyorum. kendime göre güzel şeyler buluyorum. çadırı görünce anılarım tazelendi. yapmak için saatlerce uğraştıktan sonra annemin "yeteeeeer hadi toplayın artık" demesi hepimizin korkulu rüyasıydı :) güzel günlerdi. ya bir de önceki postta zencefilli kurabiye tarifine baktım ama hiç birşey anlamadım tabi ki. (ingilizcesi sıfır olan biri için bu çok normal :) ) çok merak ediyorum ama. türkçesi yok mu acaba?

said...

eve gideyim de en üstteki kekten yapayım bir :) sonra da fotoğraflayım tabiki de :)

elbise de gerçekten sade ve şık ben de isterimmm :)))) staja başlıcam 1,5 ay kadar sonra harika olur valla :)


bu arada internetten tarif baktığımda yarısını çok rahat uygulayabiliyorum hatta 4/3 üne bile indirebilirim tutturması zor ama oluyor kendini şartlaman lazım ama :)


misafir kartları çok güzeller :) bizde kızlarla gittiğimiz yerlerde peçete dolduruyoruz o günün hatırası :) bir sürü Afyon Gülyurt peçetem var :)


o karamel nasıl bişi acabaaa :)

Mine Ertugrul said...

Meyye, öncelikle teşekkürler, geçen kaç kere bokeh kelimesini hatırlamaya çalıştım :D Güzel vesile oldu. Çektiğin fotoğraflara baktım, bu kadar iyi olacağını düşünmüyordum, kıskandım, cidden çok hoşlar. İnşallah en kısa zamanda ekipmanını yükseltebilirsin. Sevgiler.

Sumeyye said...

Rabia,en kısa zamanda çevirisini yayınlarım senin için.Google translate aslında malzemeleri doğru çevirir,bu arada onunla kontrol edebilirsin ;)

Rabia said...

Evet malzemeleri cevirdim fakat tarifte problem ckti. yayinladgnda hemen deneyecegim. tesekkur ederim.

Handan said...

merhaba meyye.seni avustralya'dan begenerek takip ediyorum. Burqalicious kitabi ebay.com.au 'den bulabilirsin ama tabiki ingilizcesi.
sevgiler :)