Friday, January 6, 2012

Demeter Gratis'te!


En çok istediğim markalar teker teker geliyorlar artık Türkiye'ye çok şükür!
Hani bu yazımda bir parfüm markasından bahsetmiştim,Demeter. Çeşit çeşit,aklınıza her gelen kokuyu parfüme dönüştüren bir marka Demeter.Ve artık Türkiye'de!
Gratis bize yine bir güzellik yapmış ve bu markayı da getirmiş.Üstelik 30 ml parfümler sadece 20 lira.
Gördüğünüz gibi kir kokusu bile var :)

Fotoğraf kalitesi çok kötü biliyorum ama tepemde dolaşan Gratis simsarları yüzünden düzgün çekemedim cep telefonundan.Saklı gizli bu kadar oldu.Başka zaman olsa hiç affetmem çok güzel had bildiririm ama o gün hiç hiç halim yoktu uğraşmaya. En sinir olduğum şey hoşgeldiniz bahanesiyle kafamda dikilen satıcı topluluğu (hepimizin derdi aynı biliyorum ) ama artık hiç acımıyorum,gayet güzel uzaklaştırıyorum yanımdan :)
Neyse,şimdilik çeşitler sınırlı.9 çeşit var.

Benim en hoşuma gidenler her daim favorim olan Pure soap (sabun kokusu) Baby powder ve Honeysuckle (mis gibi hanımeli) .Yeni denediklerimden Gin&tonic 'ği de çok beğendim. Diğer çeşitleri Vanilla Cake,Sex on the Beach,LAvender,Salt Air (deniz kokusu!) Cannabis flower.
Gidin,bakın,koklayın :)
Not : Bu parfümler çok kalıcı değil.Hatta parfüm gibi bile değil.Sadece kendinizi tazelemek istediğinizde kullanabileceğiniz kalıcı bir kolonya ya da body mist gibi düşünün.

aysgLi said...

Haftaya nasılsa oradayım, şimdi kendi sitesinden baktım tam da kalacağım muhitte yani Üsküdarda bir mağazası mevcutmuş :))) Ee bende ne yaptım? Derhal ajandamı aldım ve adresi ekledim :D

Gul's Make-up Mirror said...

Uzun zamandır hanımeli kokusu arayışı içerisindeydim bu habere sevindim geçen gün garatiste göz atmıştım bir iki tanesine ama honeysuckle gözümden kaçmış,kalıcı olmaması kötü ama gerçekten hanımeli kokuyorsa mutlaka alırım haber için teşekkürler...

Trendsum said...

Konuyla alakalı değil bunu yayınlama zaten ama dün twitterda olanlarala ilgili yazıyorum. Caremel midir ne haltsa çocuğuna "gerizekalı,aptal,böğüren öküz" diyen bir anne benim gözümde sünepe beyindir. Ben onu blogu olduğu için takip ettim ama bunlara tepkisiz kalamadım önceki twitlerimi de retwet etseydi sende durumu anlardın zaten. Benim anlamadığım sana ne oldu da birden ondan taraf oldun? ha umrumda mı tabi ki değil senin tercihin. sadece söylemek istedim.

esreşker said...

ahh o satıcılar bende her daim muzdarip olmuşumdur onlardan Allah kurtarsın:)Küçükken mutfak penceremızin kenarını sarmıştı hanımeli ağacı miss gibi kokardi o zamanlara götürür beni hep kesinlikle onu demeyeceğim inşallah bayılıyorum o kokuya teşekkürler paylaşım için:)

Sihirlitorba said...

bugün Gratis'in kataloğunu incelerken gördüm bende...direk aklıma sen geldin.içimden kulaklarını çınlattım ;) Ama ne tevafuk...bende çok merek ediyordum bunları...en kısa zamanda edineceğim inşaAllah...

Anonymous said...

peki nerden temin edebiliriz :)

Sumeyye said...

Eee Gratis'ten?

Anonymous said...

Hayır demek istediğim o değil :) hani gratis burada yok da alternatif olarak bir yerde satılıyor mu :)

Anonymous said...

Buldum nerede oldugunu :) bilgilendirme için tesekkürler :)

esved said...

Meyyecim kanyon adlı yazına tıklıyorum acılmıyor tatlım bi kontrol ett! Silnmlştir ibaresi cıkıyor :)

yesilerik said...

Bende dun aksam nisantasi gratisten denedim ama honeysckulE harici digerlerini pek begenmedim bide jo melon cakmasi gibi geldi cogu bana benim tek favorim
Jo melon bu konuda;)

Anonymous said...

o gratisin satış elemanları zaten varya deli ediyor beni...bi keresinde resmen önüme geçti dikmiş gözünü bana bakıyor reyonla aramıza dikilmiş resmen ...ya sabır ileri gidiyorum yine aynı konumda...dedim sizi satın almayacağım biraz kenara çekilirseniz almak istediklerimi daha rahat görebilirim...pardon dan anlamıyorlar çünkü...

Anonymous said...

Sabun kokusuna bayılıyorum.Sıvı sabunlarımı bile beyaz sabun kokulu alırım öyle meyveli kokular bayıyor beni.Acaba Bursa'da satış yeri var mıdır ki?

Anonymous said...

Satıcıların davranışlarından ben de rahatsız olmuş ve belirtmiştim ancak öyle davranmalarını patronları istiyormuş. yani zaten yoksa niye öyle davransınlar değil mi? bu yüzden o insanlar da sanki öyle davranmaya bayılıyormuş gibi saçmalamamak lazım.

Sumeyye said...

o satıcılardan biri olduğunu bu kadar da belli etmemek lazım,biraz daha akıllıca davranmak lazım ;)