Wednesday, July 6, 2011

Işıltı Aşkına!

Beni tanıyanlar yüzümün mat durmasını hiç sevmediğimi bilir.
Her zaman ışıltı olsun isterim. Bunun için de aydınlatıcı ürünler kullanırım.Daha önce yayınladığım fondoten fotoğrafındaki  çoğu ürün  parlak bitişli.Yani yüze inanılmaz canlı bir görünüm veriyor. Yine o fotoğraftaki bazı ürünlere hiç elimi bile sürmüyorum çünkü hepsi maske gibi geliyor. O fondotenleri sonbahara doğru ayrıntılı yazacağım inşallah.
Bazen o ışıltı bile yetmiyor bana,nemlendiricime karıştırmak,hatta yüzüme direk sürmek istiyorum.Tabii burda bahsettiğim simli bir görüntü değil,çok hafif,sedefli ya da altın ışıltılı,içinde sim parçası hiç olmayan bir ışıltı.
Isilti
Bu parlak görüntü için (highlighter) piyasada birçok ürün var.Vücut için ayrı,yüz için ayrı.
Benim kullandıklarım

bunlar. (Fotoğrafı tıklayarak daha büyük görebilirsiniz)
  • Benefit Girl Meets Pearl
  • Mac Strobe Cream
  • The Body Shop Tinted Glow Enhancer
Benefit Girl Meets Pearl :
Bu  pembe renkli,altın ışıltılı bir aydınlatıcı.Benefit her zamanki gibi yine ambalajdan vuruyor.Çok cici bir ambalajı var.İsmi de öyle.Tam bir Benefit klasiği!
İlk kullanımda en az 30 kere falan bastırmanız gerekiyor mekanizmasını,bu sırada korkulu anlar yaşıyorsunuz acaba bozuk mu falan diye.
Ürüne gelince,Benefit ürünlerini genelde pek sevmiyorum.Kalitesiyle orantısız fiyatları (Türkiye'de!) bence.Verdiğim para sadece ambalajına gidiyormuş gibi geliyor.Ama bu ürün öyle değil!
2 kere çevirince tüm yüz için yeterli miktar çıkıyor.Aslında ben böyle mekanizmalı değil de tüpte olan ürünleri daha çok seviyorum miktar kontrolü açısından.
High Beam ile Moon Beam'in birleşimi gibi.Sanki ikisi evlenmişler ve çocukları Girl Meets Pearl doğmuş :) High Beam'in pembe rengini,Moon Beam'in altın ışıltılarını almış.(Masal gibi oldu bu da)
Böyle parıl parıl Bülent Ersoy ışıltısı değil de sağlıklı,içten gelen bir parlaklık gibi duruyor cildinizde.Altın ışıltıları beyaz ciltlerde kesinlikle sırıtmıyor,hatta çok güzel duruyor! En sevdiğim aydınlatıcım bu diyebilirim. Vıcık vıcık yağlı bir görünüm kesinlikle oluşturmuyor.
Çok hoş,tatlı bir kokusu var.Çilekli,şekerli gibi birşey :)
Ürün içeriğinde ahududu ve papatya özleri var,bu da cildi yatıştırıyor.Hafif bir soğukluk hissi oluşturuyor.Yüzü pürüzsüzleştirip nemlendirmek içinse badem ve susam yağı özleri var. (Burdan anlıyoruz ki parlama kabusu olanlar için pek de uygun bir ürün değil )

Ayrıntılı fotoğraf neden çekmediğimi anlamadım.Biraz aceleme gelmişti.Ama şuradan daha iyi swatchlarına bakabilirsiniz.
Bundan sonraki ürün swatchlarında kesinlikle daha kaliteli çekimler yapacağım :)
Benefit Girl Meets Pearl Ürün Fiyatı : 80 lira (Sephora)
isiltiswatch

Mac Strobe Cream :
Bu çok yönlü bir krem. Hatta highlighter değil de cilt bakım kremi/nemlendirici bile diyebiliriz.MAC kendi sitesinde
"İçindeki süper güçlü bitki özleri,yeşil çay,vitaminler ile cildi çabucak canlandıran,nemlendiren,stresini azaltan,donuk görüntüyü ortadan kaldıran,yanardöner partiküller ve antioksidanlarla cildi parlaklaştıran bir ürün" olarak tanımlamış.
Bu kremin paketlemesini sevmiyorum.Sert,beyaz bir tüpte,siyah kapak ise kadifemsi bir plastik dolayısıyla her defasında el izi kalıyor.Beyaz tüp şeffaf olmadığından ne kadar ürün kalmış göremiyoruz.Ayrıca sıkmak da hiç kolay değil.
İçindekiler bölümü bir hayli karışık.Hatta birkaç tane gözenek tıkayan madde yakaladım.Yağlı,karma ciltlere uygun olmadığını düşünüyorum.Ayrıca -özen gösterenler için söylüyorum- içinde paraben ve hayvan kolestrolü de var .

"Spring Water (Su), Cyclomethicone, Butylene Glycol, Cetyl Ricinoleate, Dimethicone, Glyceryl Distearate, Glyceryl Stearate SE, Cholesterol, Jojoba Esters, Steareth-10, Cetyl Esters, Cetyl Alcohol, Camellia Sinensis (Yeşil Çay) Extract, Saxifraga Sarmentosa Extract, Morus Nigra (Dut) Root Extract, Vitis Vinifera (Üzüm) Extract, Whey Protein (Yulaf proteini), Panthenol-Pro-Vitamin B5, Cyanocobalamin Vitamin B12, Tocopheryl Acetate, 7-Dehydrocholesterol Pro-Vitamin D3, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Ceramide 2, Scutellaria Baicalensis Extract, Sodium Hyaluronate, Pyrus Malus Extract, Lactic Acid, Sucrose, Linoleic Acid, Xanthan Gum, Polyacrylamide, Laureth-7, Glycerin, C13-14 Isoparaffin, Sodium Sulfite, Fragrance (Parfum), Sodium Citrate, Sodium Metabisulfite, Citric Acid, Propylene Glycol, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylparaben, Mica, Titanium Dioxide, Red 4"
^^ içinde güneş koruyucuların da olduğunu görüyoruz .
 Ürün krem olarak geçiyor ama aslında losyon kıvamında.Kimi insanlar sadece nemlendirici olarak kullanıyormuş.Ben bazen nemlendiricinin içine karıştırıyorum ,bazen fondotenin,bazen de nemlendirilmiş cildin üzerine direk uyguluyorum.Silikonumsu bir yapısı var,sanki baz gibi.Dolayısıyla sivilceye meyilli ciltlerde sorun yaratabilir.
Işıltıları inci/sedef gibi.Yine vıcık vıcık bir görünüm oluşturmuyor.Sürüldüğü ilk anda verdiği ışıltı çok güzel ama cilt tarafından emiliyor bu krem,dolayısıyla ışıltısı bir süre sonra kayboluyor.
Ayrıntılı swatchları için buraya bakabilirsiniz.
Parasını hakettiğini kesinlikle düşünmüyorum.Tavsiye etmem.
Mac Strobe Krem Fiyatı : 75 Lira

The Body Shop Tinted Glow Enhancer :
Ürün ambalajında ışıltılı fondoten olarak geçiyor bu ürün.Renkli nemlendiricinin çok çok daha hafifi diyebiliriz.Kapatıcılığı ultra az ama ışıltı miktarı çok güzel.
Çok uzun bir yazı oldu artık bunu kısa keseyim :)
Yine altın ışıltılı bir ürün.

Bendeki 2 numarası.
Bu ışıltıdan ziyade çok parlak/yağlı bir görünüm veriyor. Hatta sürüp alışverişe çıktığımda meşhur " Aaa sizin cildiniz çok yağlı şu şu ürünlerden verelim " tepkileriyle karşılaşıyorum.
Fiyatı 24 lira. 

Bu sıvı aydınlatıcıların yanında bir de toz ürünler var onlar da başka bir post konusu olsun.


Dipnot : Şu videoya mutlaka göz atmanızı öneririm.Tam sevdiğim/hergün uyguladığım cilt makyajı o işte.O nasıl bir erkek güzelidir ayrıca? Cildi ayrı, burnu ayrı, gözleri ayrı güzel.

 
esra said...

sümeyyecim çok güzel çok açıklayıcı bi yazı olmuş teşekkürler :)

yesilerik said...

http://yesilerik-yesilerik.blogspot.com/2011/07/yeni-kesfettigim-bloglar.html

anurdila said...

Sümeyye sayende daha neler duycam kim bilir. hele tavsyie ettiğin videoyu görünce bu işten tamamen vazgeçmiş durumdayım.Yüzüm biraz daha ışıldasın diye çocuğun sürdüklerini almaya kalksan servetin uygulamaya kalksan ömrün gider:))

sihirlitorba said...

Sümeyyeeeee bu çocuk ne ayak Allah aşkına :))) iki dakkada beni erkeklerden soğuttu :)))

Anonymous said...

sümeyye gerçekten o çocuun uyguladıı makyajı hergün uyguluo musun?:)ben de bayıldım gerçekten bi erkek ancak bu kadar güzel olabilir:)bir de sümeyyecim bu ürünlerin hepsini temin etsek n kadara patlar bize acaba:)sonucu görünce heveslendim valla

Sumeyye said...

@anurdila Aslında çok da ekstra birşey yok,nemlendirici üstüne fondotenle karışık sıvı aydınlatıcı sürüyor..

@sihirlitorba o yönden bakmıyorum..çok başarılı bir makyaj artisti. Saygı duyuyorum seçimlerine..

nunucum hergün aynısını yapmasam da yüzüm hergün ışıltılı oluyor,çünkü dediğim gibi kullandığım fondotenler dewy(ıslak ) bitişli .Dolayısıyla her zaman parlıyor. Ama mesela concealer kullanmıyorum hergün,fondoteni gözaltlarıma da sürüyorum.
Bu görüntüyü yakalamak aslında çok da fazla tutmaz . Çocuğun kullandığı fondoten farkettiysen Maybelline köpük fondoten. Sıvı aydınlatıcı olarak da Inglot'da 40 liraya satılan koca bir şişe aydınlatıcı var,onu kullanabilirsin.

Anonymous said...

ya ben video falan goremedim:(

Anonymous said...

Sümeyye postunu okuduum an soluğu marmaraforum da aldım..benefit girl meets pearl almak için:)son birtane kalmış çok sevindim tam ödememi yapıcam aaa elim ıslandı bi baktım altı kırık ve sızıntı başlamış..bendeki de şanssızlık işte:)o kadar üzüldüm kii:(Tokat'a dönücem 2 gün sonra da online alabiliceim biyer yok mu:(

Sumeyye said...

Adsız,video yazının en sonunda.

nunu,80 lira verme bence.Inglot'dan almayı dene hem her avm'de rahatlıkla bulabilirsin.Hem oğlanın kullandığı ürün de sedef yansımalı,altın değil. Benefit'le bu görüntüyü tam yakalayamayabilirsin..
MAC'de de lustre drops var yine aynı etkiyi veren. Benefit arama hiç.
Ben her çıkan ürünü kullanmadan rahat edemediğimden almıştım :)

Anonymous said...

Saol canım ya iyi oldu sölediinn:)ya ben çok beyaz tenliyim sedef gider mi bana ilkdefa kullanıcam deniiicem için bilmiorum:(ruh gibi bişeim..fondoten bile bi numara koyusunu süriim 20 dk sonra beyazlıklar çıkıo alttan:)bi tuhaf tenim var yani:)

Sumeyye said...

ben de o ruh gibi beyazlardanım.Şu anki ten rengim bronzlaşmış halim düşün.Normalde NC 15'im .Sen o taraflarda oturuyorsun sanırım,Capacity MAC ' e gdip uygutlattır istersen,seve seve yardımcı olurlar.hem de nasıl kullanacağını gösterirler. Beyaz tene sedef ışıltı da çok yakışıyor.

sihirlitorba said...

Sümeyye cim ben zaten videoyu izlerken bir erkeğin (ne olursa olsun) eline böyle şeyler yakışmadığı fkrine vardım ;)bence erkekler kadınlara makyaj yaparken daha iyi görünüyorlar ;))) elbette kişilerin seçimlerine saygım sonsuz ;)

Sumeyye said...

o zaman sen bunu asla izleme :))
http://www.youtube.com/user/EnKoreMakeup

Anonymous said...

Sümeyye'cim vaktim yok mac'den telle sipariş vericem de ya pembe dio bide bronz var dio drops için pembe olanı alıcam di mi?

Sumeyye said...

yaa şimdi birşey demeye korkuyorum sonra beğenmezsin falan :) inglot beyaz olan ilk tercihin olsun ama ona ulaşamıyorsan MAC ' i düşün. bak burda swatchları var http://www.temptalia.com/images/summer2011/mac_lustredrops004.jpg
aceleye getirme istersen :)

Anonymous said...

Bide pudra alicam sümeyye^cim n önerirsin ışıltılı bişi olsun bu da:)cildim sivilceye yatkın her an pırtlayabilio:)denemek için sabırsızlanıorum

Sumeyye said...

tatlım inan ben hiç pudra kullanmıyorum ışıltıyı alıyor diye o yüzden onu bilemiyorum .Laura Mercier da öyle ışıltı veren bir pudra var sanırsam..

Anonymous said...

ben o zaman ikisini de aliorum:)

Anonymous said...

swatchları yeni gördüm:)2side süper duruo ya..sen de benim gibi beyas tenlisin o yüsden sana güveniorum sen hangisini en çok kullanıosun canım?seni de çok tuttum yaa:)ben en iyisi yarın 2sini sipaiş veriim..düğünler de bol,ışıl ışıl dolaşırım artık:)

Sumeyye said...

yaşasın ışıltı :))
o zaman sen şöyle yap,İstinye Park Sephora'ya gitme imkanın varsa ordan benefit al,inglottan da beyaz olanı al.Yoksa eğer Mac'den pembe olanı al

Sumeyye said...

ben en çok benefit i kullanıyorum,sonra mac strobe

Anonymous said...

benefiti aldım:)çok güzel..inglotu da mı aliimm?karıştırıcam mı 2sini annamadım?beyaz n işe yarıosümeyye'cim?

Sumeyye said...

bence bunu bi kullan :) Beyaz sedef ışıltılı BENEFIT altın. Ikisi de farklı,ikisi de hoş

Anonymous said...

Sümeyye'cim Kanebo sensai fondoten nerden temin edebilirim online acaba?

Sumeyye said...

online kozmetik alışverişi artık yasak biliyorsun..Ben Sevil'den almıştım,artık alamıyorum

Anonymous said...

Capacity douglas da buldum yuppi:)evet yaa maalesef

Sumeyye said...

Güle güle kullan.en sevdiğim fondotendir kendisi

Anonymous said...

sevilmicek gibi diil,tşk ederim:)

Anonymous said...

Sümeyye'^cim acil yardım istiorum ya kanebo fondoteni nasıl kullanmalıyım beceremiorum bi türlü nasıl sürmeliyim?

Sumeyye said...

Aa neden?ben fırça falan kullanmıyorum direk elimle sürüyorum.. ama o fondotenin güzel durması için ölü hücrelerin tamamen yok olması gerekiyor önce :)

Anonymous said...

ya ben fırçayla denemiştim öle duymuştum,gerçekten elle süper duruo tşkler..bide makyaj bazı olarak n önerirsin haftasonu düğün var da o yüsden soru yağmuruna tutuyorum:)bi de ölü hücrelerden çabucak arındırıcak bişi lütfen:)

Anonymous said...

asıl sorum şu benefit i fondoten üzerine mi sürücem yoksa alta mı?

Sumeyye said...

Fırça kullanmasını sevmiyorum ben nedense,parmaklarımla daha doğal duruyor.Benefiti ister fondotene sür ister üstüne sür farketmez.Baz olarak NARS süper. MAC SPF %0 olan baz da güzeldir..

Anonymous said...

Tşkler:)

Anonymous said...

Pudra kullanmadıını biliorum canım ama pudra olarak n önerirsin kapatıcı bi pudra istiyorum..kanebo'yu kullandıkça daha çok sevmeye başladım..ilkdefa bi fondotnden memnunum sayende canım:)yok gibi bişi bu:)cildim çok hassas pudra da çok kararsızım

Sumeyye said...

Kapatıcı pudra olarak la prairie harika..hem kapatıcı hem de kalıp gibi durmuyor..
Daha ekonomik olarak mac studio fix var ama sivilce yapabiliyor bazı ciltlerde..
Everyday Minerals'in pudraları(fondotenleri) da çok kapatıcı ve sağlıklı..Hassas cildine iyi gelebilir..Çok memnundum eskiden onlardan..

Anonymous said...

Canım ben mineral hiç kullanmadım şimdi pudralarına bakıorum hep aydınlatıcı var,fondoten mi aliim,kanebonun üzerine de olmazki:(

Anonymous said...

o zaman bi kapatıcı bi de pudra aliim di mi fiyatlar da çok uygun ya:)uygun şeyler tedirgin edio beni niyeyse:)sen önerdiin için aliciimm

Sumeyye said...

Everyday minerals güvenilirdir..Amerika fiyatları çok çok daha ucuz :) Özellikle intensive fondotenler hem kapatıcıdır hem de aydınlık görünüm verir (ama matlık kontrolü pek sağlamaz ) yarı mat formül de iyidir..
İstersen minik tester sipariş ver önce sonra beğenirsen tam boyunu alırsın..
Kanebo'nun üzerine kullanamazsın evet..Onun üstüne ancak Shiseido pureness pudra gibi birşey olabilir..Hem ikisi ağır gelmez mi bu yaz sıcağında? :(

Anonymous said...

Bende öle düşündüm canım o yüsden intensive medium kapatıcısını aldım.bi de pembe bej alt tonlu aydınlatıcı pudra sipaiş verdim bakalım nasıl olucak,fondoten ağır gelirdi evet ya zaten o kadar da cildim sorunlu diil..çenemde hafif lekeler var çok beyaz olunca belli oluo kanebo da kapatmadı ama hafifliine bayıldım..kaneboyuda online aldım en açıı dedim ff 103 yollamışlar ama o da koyu geldi..o yüsden pudramı ok açık aldım..beyaz olmayı seviyorum..bi ton bile koyu olsa tenim sanki kirliymiş gibi gelio:)

Anonymous said...

ya ben zaten ya tek pudra yada fondoten seviorum yazın çekilmio evet..kışında ağır bence..nefes almıomuş gibi gelio rahatsız oluorum..özel günler için bulunsun istedim..

Anonymous said...

http://suaryadan.blogspot.com/


Öncelikle merhaba;bloğunuzu yeni keşfettim ve beğendim.Ben yeni öğrendiğim birşey den bahsetmek istiyorum şu sitede http://londradabirturkkizi.blogspot.com/2011/08/inanilmaz-harika-mukemmel-bir-sir.html mac Strobe Cream ve Loreal Youth Code karışımın dan söz ediliyor ben denemek isterdim ama malum mac ler çok pahalı birde sizin söylediğiniz mac içindeki katkı maddeleri açıkçası pek içime sinmedi iyi ki görmüşüm diyorum.Çünkü hayvansal katkı maddelerinin bazıları benim için de çok önemli.Ama yine de siz bakın inceleyin derim.

darla08 said...

Selamlar, yazınızı çok beğendim. Tebrik ederim sizi. Fakat body shopın ürünü Türkiye'de var mı merak ettim?

Sumeyye said...

evet tabii ki var.