Monday, June 20, 2011

Sneak Peak

Upcoming post!!
Tıklayın büyüsün!
isabel said...

bak bak doyamadım.. :) nasıl severim fondotenleri .. nillacım forumdan bildiğim kadarıyla en açık tonları kullanıyorsun sen de..
sensai yi alırken yorumlarından yararlanmıştım.. acaba diyorum bunların hepsinin swatchlı tanıtımını yapsan..-tabi vaktin oldukça- benden keyiflisi olmaz :)
bir de wishlistim uzar gider ama olsun.. :)

Sumeyye said...

Yapıyorum zaten ayrıntılı bir post. Şimdilik "teaser" geçtim :)Wish-listi gel bana sor bir de sen..Doyamıyorum fondotene

Anonymous said...

Slm fondötenci ben de allıkçı. :))
Yazın fondöteni pek kullanamıyorum. Ama gördüğüm kadarıyla senin cildinde pek bir problem yok (maşallah) En çok hangisinden memnunsun?

Sumeyye said...

Bunların ayrıntılısını yazıcam inşallah.ama en sevdiğim Sensai diyebilirim.Bunların çoğu renkli nemlendiriciden bile daha hafif fondotenler aslında,su gibi. O yüzden rahatsızlık vermiyor hiç.
Ben kırk yılda bir allık kullanırım :)

Anonymous said...

Dior renkli nemlendiriciyi kullanıyorum. Bobbi Brown'nun sadece fırçalarını kullanıyorum. Kozmetik ürünleri hakkında pek bi bilgim yok, ısınamadım. Guerlain'i kokusu yüzünden kullanamıyorum. :/
YSL fondötenlere de ısınamadım.:)

Sensai'i denemedim, bi fikrim yok. :)

Sumeyye said...

YSL fondoten çok kötü zaten.bobbi brownlar fena değil ama kokuları çok kötü,bir garip.guerlain çok güzel.Kanebo sensai ise harika.Ayrıntılı yazıcam hepsini inşallah..

saliha sağdıç said...

bende fondotensiz çıkmam.. cildim de hiç sorun olmamasına rağmen.. zaten sorunlu olduğu zaman daha kötü duruyor 5 yıldır her gün aralıksınz dior forever kullanıyorum pudrasıyla birlikte en açık rengini üstelik.. çoğu zamanda silmeden yatıyorum cildime tek bir zarar vermedi.. kimsede anlamıyor sürdüğümü.. cildin ne güzel diyorlar..