Wednesday, June 29, 2011

Hastasıyım! Volume 3

Fon müziğimiz bu olsun.
Kokulara takıntım olduğunu daha önce söylemiştim değil mi?
En takıntılı olduğum konu ise çamaşır ve temizlik kokusu.Hele o beyaz sabun kokusu yok mu..
Çamaşırlarımı tamam mis gibi kokutmayı başarıyorum ama ben evim de,kendim de öyle kokayım istiyorum.İşte burda imdadıma bu ürünler yetişiyor.Evdeki stoklarımı bir görseniz..


Glade ve Airwick her ikisi de

mis gibi yeni yıkanmış çamaşır kokan ev sprayleri çıkardılar,imdadıma yetiştiler.Banyoya bile bunlardan koydum.Mis gibi kokuyor ev!

Yankee mumlara da bayılıyorum! Biliyorsunuz Tepe Home gibi mağazalarda çoğu çeşidi var ama yukarıda gördüğümüz seri buraya gelmiyor maalesef.(ya da ben görmedim) Yurtdışındayken depolamıştım.Bunlar da mis gibi temizlik kokuyor ve kokutuyor!

Son olarak Chakra'nın ev kozmetiği bölümünde Clean Cotton serisi var. Duş jelleri,body butter,sabun,banyo yağı,çamaşır spreyleri,ev parfümü yağı ve spreyi yani aklınıza gelecebilecek herşey var.Ama maalesef bu seri beni hayal kırıklığına uğrattı.Tamam güzel kokuyor ama hiç kalıcı değil. Serinin oda kokusu ve çamaşır spreyleri ise erkek parfümüne benziyor.Kozmetik ürünlerinden tamamen farklı!Yastığa falan sıkamıyorum.

Ve son olaraaaaak,hayatımın parfümleri :
Demeter Pure Soap ve Laundromat!
Yıllar önce Salıncakta İki Kişi 'nin bloğunda görmüştüm bu parfümü. Beyaz sabun kokuyor yazmıştı,sonuna kadar haklıymış!Mis gibi babaanne/anneanne çarşafı kokuyor.Tertemiz,güneşte kurutulan o eski çarşafların kokusu..
Laundromat ise yumuşatıcı/deterjan kokuyor.O da yine mis!!

Demeter o kadar güzel kokular yapıyor ki..Websitesi'ne mutlaka bakın.Okyanus kokusu,bebek pudrası kokusu,tropikal kokular..Kendimden geçtim bile!

Şöyle de ferah bir resimle bitireyim yazıyı!
tumblr_li4gr1gGU21qfs8bto1_500
gulce said...

benn genelde pekk koku alamıyorumm maleseff cok nadır de aldıgım kokular oluyor onlarda maleseff hıc hos olanlar olmuyor..postunuu okuyuncaaa ınankııı her sundugun urunun kokusunuu duydummm asagıya asagıya ındıkce okudukcaa dınlendımm:)

Anonymous said...

Yalniz degilmisim, sevindim:) evdekiler bikti benim bu takintilarimdan:) diger adim "cins" oldu :)) Esma

sihirlitorba said...

Demeter i çoook merak ettim cnm...ama ev parfümlerini pek sevmiyorum...

esra said...

HAYRAN KALDIM MEYYE CİM SANKİ YAŞIYOMUŞ GİBİ OLDUM POSTU OKURKEN BEN DE SEVERİM AMA BIKADAR DEĞİLİM AMA ACAYİP HEVESLENDİM EN KISA ZAMAN DA YENİ KOKU ALIŞVERİŞİNE :))

Sumeyye said...

Gulce,nasıl kokuları seviyorsun? ben aslında ağır,oryantal kokuları da severim ama ev içinde böyle temiz/fresh olanları kullanmayı seviyorum.

esma,bizi de böyle cins sevsinler :))

sihirlitorba; ben demeter'ı babama sipariş vermiştim.Türkiye'ye kargoları çok pahalı :/ Yurtdışına giden birisini bulursan mutlaka aldır.Fiyatları çok uygun ayrıca

esra,gladeleri mutlaka dene çok seveceksin eminim ;)

annem dikti ben giydim said...

ayy bende kokulara takığım,
tekrarlamama gerek yok,yazdıklarını kopyalıyorum buraya :)bende bu tarz kokuları arıyodum,çok yardımcı oldun teşekkürleer...
ayrıca bu aralar favorim,zara home white jasmine...çiçek bahçesindeymişsin gibi hissediyosun kendini :)

Anonymous said...

Kokulara karşı çok hassasım. Migrenim yüzünden deneyemiyorum bile. Bazen dediğin gibi temiz diye nitelendiren kokular erkek parfümü gibi ağır kokuyor. Felaket. :/
Tavsiyelerini denicem. Teşekkürler. :)

Anonymous said...

çamaşırlarını nasıl miss kokutuosun meyye?

Sumeyye said...

^^ bu soruyu çok kişi sordu,iki güne kadar yazacağım bu konu hakkında :)

Anonymous said...

yihuuuu:)

nur said...

selamlar sumeyye tavsiyen uzerine demeter kokularindan aldim ama sabun kokusu diilde wild flowers collection.. kutuda uc ayri harika koku var ve yanlizca 10$ ode
dim ...

Sumeyye said...

şanslısın :)) ulaşamıyoruz biz artık maalesef..

maral said...

Ahh canım benim :) bi kimya mühendisi olarak bu tarz kokuarın ne kadr zararlı olduğunu hatırlatmak isterim :S gerçekten bunları solumak çooooook zararlı.Hatta parfümlere ne kadr düşkün olduunu da biliorm ama bence birazcık azaltabilirsin ;) daha doğal bir yaşam için.

Sumeyye said...

haklısın,bu sebepten elektrikli olan ve devamlı fıslayanları kullanmıyorum,ama diğerlerine engel olamıyorum maalesef :)) Allahumme ya şafi diyip yakarım mumu artıkk :))