Tuesday, June 21, 2011

Sizi Çok İstiyorum!

Lübnan'lı tasarımcı Dareen Hakim 'in çanta/clutch koleksiyonundan bahsediyorum. Son zamanlarda kasıp kavuruyor ortalığı. Harvey Nichols bize bir güzellik yapıp getirtse bunlardan..
Şu güzelliklere bakın!
Bu koleksiyonun en can alıcı özelliklerinden biri de üzerindeki Arapça hatları istediğiniz
gibi kişiselleştirebilmeniz.Happiness, My Love, Live and Laugh, Wisdom and Strength seçeneklerinden birini seçebiliyorsunuz.Şu renklerin güzelliklerine bakın! Fiyatları da tasarım bir çanta için öyle çok çok uçuk değil,yaklaşık 230$ -400$ arasında.Bizim Vakko'nun bile 500'lerde gezdiğini göz önünde bulundurursak bu çantalar sonuna kadar hakediyor.


Koleksiyonun tamamını Dareen Hakim websitesinde görebilirsiniz.
En yakın zamanda birine kavuşmak dileğiyle.Seçmek zor olacak!
Nesly said...

oyy çok tatlılarmış gerçekten özellikle lacivert clutcha bayıldım

Sumeyye said...

Di mi çok farklılar.Ben hepsinden istiyorum seçemedim bile :)

marifet ellerimizde said...

gercekten hepsı guzel ama bende sıyaha kaçan lacıyı begendım..bu arad ben hep gelıyorum,izlemey basladım senı ama sen hıc ugramıyorsun..alınsammı acaba:))))))))

annem dikti ben giydim said...

lacivert çok güzel yaa

Sumeyye said...

Lacivert herkesin favorisi sanırım.Turkuazı da çok beğendim ben.

@marifet ellerimizde ,yemek bloglarına yorum yapabilmem için o yemekleri denemem gerekiyor ve ben o işi hiç yapmıyorum :))) Dukan diyetindeyim şu ara..

naki said...

ortadaki süper süper :) harbı süper bunlar.keske gelseler dedigin gibi.duy HN bizi :)

SüMSüM said...

Harika bunlar...

Sumeyye said...

@naki ben de bayıldım. Harvey'e öneri götürücem kesin :)

@ Süm, Sümeyra'sın sen dimi????

SüMSüM said...

doğru tahmin ettin benim:)

sihirlitorba said...

amanııııın bunlar ne böyle!!!!! Nilla çok güzel bu çantalar.ben en çok ilk fotoğraftakini beğendim...

Anonymous said...

Çok ciciler... :) Turkuaz tondakine bayıldım. :)

Anonymous said...

gimora'da şu an satışı var.. www.gimora.com bilginize :)

Sumeyye said...

evet ama modeller çok sınırlı ve en güzelleri yok maalesef :(

tubiş said...

gimora da var meyye gerçi çok çeşit yok ama talep edilebilir mor var çoktan göz koydum turkuaz ve sarı da olsaydı:/