Saturday, June 25, 2011

Bu Aralar Neler İzliyorum?

Bu aralar karmaşık şeyleri kafam hiç götürmüyor.Game of Thrones bile iyi ki bitti şimdilik dedim o derece.Böyle günlük güneşlik,savaşsız,kolay anlaşılır dizilere sardım.ABC Family sağolsun..
En sevdiğim Switched At Birth.
Doğduklarında hastane tarafından yanlış ailelere verilen iki kızın yaşamını konu alıyor.Varlıklı Kennish ailesinin sağır kızı Daphne orta sınıf bir işçi mahallesinde bekar bir annenin kızı olarak büyüyor. O annenin gerçek kızı Bay ise varlık içinde,anne,baba ve erkek kardeşiyle birlikte yaşıyor.Sonra bu aileler birbirini buluyor,tanımak için birlikte yaşamaya başlıyorlar falan filan.3 bölümü yayınlandı.
Daphne'ye sempatim var :)

Sonra yine yeni başlayan The Nine Lives of Chloe King :
Doğum gününde farklı yetenekler geliştirmeye başladığını farkeden ve aynı anda gizemli

bir kişi tarafından takip edildiğini anlayan bir kız etrafında geçiyor. Sonra onun gibi olan arkadaşları farkediyor ki aslında Chloe insan suikastçılar tarafından avlanan Mai isimli ırkın bir parçaşı  ve kendisi o ırkın hayatta kalması için son umudu!
Biraz basit bir konusu olsa da zaten basit şeyler istediğim için seviyorum.
Sonra ; The Glades
Konusu çok klişe.485373784 tane dizi var böyle ama olsun.
"Jim Longworth Şikago'lu çekici, zeki ancak geçinilmesi zor bir detektiftir. Polis müdürün eşi ile ile ilişki yaşamakla suçlandıktan ve amiri tarafından vurulmasından sonra Şikago'yu terk etmekten başka çaresi kalmaz.

Jim sessiz-sakin, suç oranının düşük olduğu "fizanda" bir kasaba olan Palm Glade'e (Florida) güneşin keyfini ve golf zevkini çıkarma ümidi ile tayin olur. Ancak olaylar hiç beklemediği gibi gelişir, cinayet masası tecrübesine tahmin ettiğinden daha fazla ihtiyacı olacaktır."

 Bu yeni başlamadı ama yeni sezonu başladı.
Happy Endings ;
İster istemez Friends'i hatırlatıyor insana.(Hoş hiçbir dizi Friends'e benzeyemez ama :/ )  Ama izledikçe aslında ne kadar farklı olduğunu anlıyorsunuz.Klişe arkadaşlık dizilerinden sıyrılmayı başarıyor.Eğlenceli.How I Met Your Mother'ı seviyorsanız bunu da kesin seversiniz.Bir de Zachary Knighton diyorum başka birşey demiyorum...

 Pretty Little Liars izlerdim eskiden bir de ama sonunu bildiğim için o çok çabuk sıktı.
Ben genelde Torrent olarak indiriyorum.. Ama Happy Endings'i  http://www.dizihd.com/  'dan izliyorum. Tartışmasız en iyi dizi sitesi...
İşte böyle,yeni dizi önerilerinize açığım :)

Anonymous said...

Eskiden takip ederdim ama uzuuun bir süredir doğru düzgün hiç dizi/film izlediğim yok.
Yerli dizilere bile arada parça parça bakıyorum.
Tavsiye edebileceğim birşey yok ama bloguna girerken dikkatimi çekti ''Bence tesettürlü olmak çok zevkli!'' :)
Hoşuma gitti. :) Bence de çok zevkli...

Sumeyye said...

ben televizyonu hiç açmadığım için artık direk dizilere sardım .Yerli dizilerden sadece Muhteşem yüzyıl'ı izlemek için açıyordum o da bitti döndüm yine ABC dizilerime yani :)
Tesettürlü olmak çok zevkli çünkü birşeyleri karıştırıp birleştirmek,giyinmek için çabalamak zevkli.Açık olsan al geç..

Hayat Devam Ediyor said...

The Big Bang theory'yi izlemediysen izlemelisin bence :) Oldukça eğlenceli. Bu arada, bence de tesettürlü olmak çok zevkli! :)

Sumeyye said...

big bang theory'yi senelerdir izlemekten çok sıkıldım artık :) Yeni şeyler izlemek istedim.Aynı şekilde How i met your mother,house falan da izlemiyorum..

Hayat Devam Ediyor said...

Ben bu aralar CSI:NY dizisinin bütün bölümlerini baştan izliyorum, oldukça güzel :)

Sumeyye said...

Onu izliyorum ara ara bunalımda olmadığımda :)

Syhn said...

nurse jackie izliyorum ama bana böyle smooth bir dizi lazım :) güzel bir komedide olaiblir. tavsiyelerinden yararlanabileceğimi düşünüyorum an itibariyle içlerinden birini seçmeliyim şimdii .. hımmm ;)

Sumeyye said...

Çok aradım taradım,en smooth bunlar .Başka bulursan bana da haber ver lütfen :)

sihirlitorba said...

ben de feriha yı izliyordum :)tatile girdi,eheh...eskiden cnbc-e de ki yabancı dizileri severek takip ederdim...ne zamandır bu tarz dizileri izleyemiyorum.hele bi tane insana benzeyen uzaylı kardeşlerin dizisi vardı.ne günlerdi be a :)))

Sumeyye said...

Feriha'nın babası vefat eden dedeme o kadar çok benziyorki onu baştan beri izlemedim o yüzden..
Cnbc dizileri hala güzel ama..Camelot falan.
O uzaylı kardeşleri bilmiyorum yalnız,bilim kurgu hiç izlemem de :))