Friday, August 12, 2011

Ayrıntılar

Hayatımı güzelleştiren bu minik detayları seviyorum.

Image copy (2)
IMG_34y09
Imagee copy

1342englishhome250720119w47bambooikeacicekcountryperde
P.S : Evimi özlemişim.
gold butterfly said...

fillere bayıldım nereden aldınz:)

Anonymous said...

Hepsi çok şık bayıldım..Canım Unt'den ürün alıcam ama kararsızım ya her kafadan bi ses çıkıo setlerden almak istiyorum..178 tl..gümrüğe takılır mı kimi takılır dio :(

Sumeyye said...

Boyner'den aldım.

Sumeyye said...

takılır,hele set kesin takılır.Risk alma bence.Ilk önce tek bir ürün alıp deneyebilirsin geliyor mu gelmiyor mu.Yine de risk alıyorum diyorsan ver sipariş

birMisafir said...

evin cok ferah bir eve benziyor. deko`larin cok hos. az ve öz olmasindan yanayim ben de. camin önündeki ciceklerin de cok güzel olmus, gercekten de canlisindan farki yok. sulama derdi yok, temizleme derdi yok, aahh-tüh soldu skintisi hic yok. aslinda benim gibi her türlü yesilligi soldurma uzmani icin süper bir cözüm. seneye insallah bende böyle bir sey yapiim :)

Sumeyye said...

bunlar canlı çiçek :) Cansız olanları mutfak balkonunda kullandım.

birMisafir said...

hahahahahahaaaa...ozaman kocaman bir MASALLAH! :D

hilal said...

4. fotoğraftaki çiçek bitkisine aşık oldum saksısıyla beraber istiyorum!!
cinsi nedir?

Sumeyye said...

o yapma çiçek,the woo'dan almıştım

Ayşegül said...

Zevkle döşenmiş bir eve benziyor.Tamamını göstersen keşke bize =)
Fillere bende bayıldım

Sevgi Tuncer Dalgıç said...

Merhaba,tam da cupcake postu yapmışken davlumbazınızın üstündeki cupcakleri görünce gözlerim kocaaamaaan açıldı.Nereden aldınız acaba? Bir de bloğunuzu yeni keşfettim ve bayıldım.
Sevgiler...

Sumeyye said...

Ayşegül,yok o kadar değil şimdilik :)

Sevgi,teşekkür ederim.O cupcakeler her yerde var aslında,ben kendiminkileri Linens'den almıştım.

Anonymous said...

Ben de pencerenin onundekileri ve mutfaktaki cicegi sevdim :)) pencere onu, balkon kenari cicekleri cok severim. Bir de merak ettim, cicekli fotograflarin arasindaki hasir sey nedir tam olarak, o haliyle "$u sanirim" diyemiyorum :))


BWH~

güzel şeyler dükkanı said...

güzel detaylar..

Sumeyye said...

BWH,o vazomsu birşey. http://www.meyye.net/2011/07/bir-yaksklnn-kombini.html Şu yazıda görünüyor tam boy.

Güzel şeyler dükkanı,teşekkür ederim.

tubiş said...

detaylar çok hoş ;)
cupcakeleri Tantitoni'de gördüm ama onlar dondurma kabıydı bunları net göremediğim için aynı onlar diyemiyorum

Anonymous said...

Ufacık ayrıntılar nasıl da havayı tümüyle değiştirebiliyor değil mi?

Her ne kadar evde de sadeliğin yanında şık şıkıdım detaylarım olsa da bu tarzlarıda çok seviyorum. Fillerine bayıldı bu arada.

Hedonist Queen said...

Sümeyyecim zevkine bayılıyorum biliyorsun, evinin detaylarına da hiç şaşırmadım tam senden beklediğim ve benim de aşık olduğum vintage romantik tarz :)
İlk fotoğraftaki burner nereden acaba, çok hoşmuş.

Sumeyye said...

teşekkür ederimmm bilmukabele :) senin de dediğin gibi romantizmle modernlik karıştı biraz evimde. burner boyner ev 'den.

ZeyneP said...

çok zevklisin maşallah.Tek başına yaşıyorsun değil mi? Pek bekar evi gibi değil sanki..

Sumeyye said...

Evet tek başıma yaşıyorum.Şu an ailemin yanındayım ama.Teşekkür ederim.