Monday, August 29, 2011

Eid Mubarak

Hepinizin Ramazan bayramı mübarek olsun.Daha nice bayramlara huzurla,sağlıkla,imanla erişelim inşallah.
Ben bayramları sevmem.Neden bilmiyorum hüzünlü gelir bana.İçim sıkılır,daralırım.Hiç mutlu olamam o yüzden.Bayram ziyaretlerini de sevmem,zorunluluk olarak yapılan hiçbirşeyi sevmememden kaynaklanıyor galiba.Görevmiş gibi gidip oturmak,baklava yemek,kalkıp başkasında aynı şeyleri tekrar yapmak.Robot gibi.(Yanlış anlaşılmasın,akraba ziyaretlerini severim aslında :) )
Keşke başka şekilde kutlasak biz de bayramları.Oradan oraya ziyaret hiç eğlenceli birşey değil ki.Arap ülkelerinde karnaval havasında geçiyor,ne güzel.
Neyse,daha çok konuşurum da kısa keseyim.Bugün moralim bozuk biraz sanırım.
Hepinize iyi bayramlar.

Anonymous said...

Nerede o eski bayramlar diyenler...

Sanırdım ki o zamanlarda ayrı olurdu bayramlar,
hacivat ve karagöz oynatılırdı aksamları,çoluk çocuk sokaga dökülürlerdi. Çocuklar işin şeker kısmını düşünürlerdi,

büyükler gelecek olan misafirlere ikramı...Kalabalık akşam yemekleri, hiç bitmeyen bayram kahvaltıları...

Nerde o eski bayramlar diyenlerin eski bayramlardaki samimiyeti, eğlenceleri özlediklerini düşünürdüm.

Nerede o eski bayramlar sözünün altında başka şeyler varmış...

Yıllar geçtikçe en sevdiklerin o bayramlarda kalırmış...Dedelerin,ananen,babannen o bayramlardaymış.

Annen,baban o bayramlarda .Herkes o bayramlarda mutluymus...Sevdiğin tüm eller ellerindeymiş o bayramlarda.

Eskiden seni kapı kapı gezdiren o bayramlarda sağlık varmış...en çok özlenen sağlık...

Yenilen akşam yemeklerinde, kahvaltılarda herkesin keyfi yerindeymiş
düşündükleri tek şey yemeye nerden başlasam olurmuş...

Hiç bir hastalık yokmuş seni ve sevdiklerini o güzel sofraların güzelliğinden alıkoyan.

"Nerede benim eski bayramlarım" diyen insanları anlayamamak varmış bir de.

Şimdi anlıyorum...


facebook notlarıma yazmış oldugum yazıyı burdada paylasmak istedim.Aynı sebeplerden mi bilmiyorum ama öyle işte..
Herkesin hayallerindeki bayramları yaşaması dileği ile...
-hande-

nazli hanoglu said...

Ooo siz boyle yaparsaniz ama sizden sonraki nesil bastan bir kabullenis icine girip ayni hislerle kutlayacaklar ilk bayramlarini.
Ne onlara bunu yapmaya hakkimiz var ne kendimize.Biz dolu dolu neseli bayramlardan geldiysek onlarada bunu yasatmak hakkimiz degil mi ;)O zaman bu huznu atalim ya diil mi:)
Sevgiler

Ayda Bas's Fashion City said...

İyi bayramlar canım.

said...

Arap ülkelerindeki bayramlar konusuna kesinlikle katılıyorum bizde de öyle olsa keşke ama olması imkansız!

Hayırlı bayramlar.

Sumeyye said...

umarım harika bir bayram geçirmiştir herkes :) Allah daha nicelerine sağlıkla,huzurla erişmeyi nasip etsin.