Sunday, August 28, 2011

Pinterest

Pinterest yeni keşiflerimden biri.Geç bile kalmışım aslında.O kadar eğlenceli ki !
Bir sürü kategori (yemek,dekorasyon,mimari,güzellik,moda,teknoloji,düğün hazırlıkları,müzik,DIY vb ) arasında  beğeninize göre olan fotoğrafları seçiyor ve pinliyorsunuz.Böylelikle kendi koleksiyonunuz oluşuyor.Aynı zamanda başkalarının koleksiyonlarına da göz atıp onların fikirlerinden çalabiliyorsunuz.
Fikir almak için o kadar çok şey var ki! DIY kategorisi muhteşem mesela.Yemek de ona keza.
 Banoffee Pie <3 Bayılırım! Kutularca koyulaştırılmış süt kaynattığım olmuştur o muhteşem karamele doymak için.


Bunlar benim gözüme takılanlardan bazıları.O kadar güzel fotoğraflar var ki,saatler geçirebilirsiniz bilgisayar başında.Tumblr'ın kategorilenmiş hali sanki.
Üye olmak için davetiye sırasına girmeniz gerekiyor,hemen üye olup kendi koleksiyonunuzu oluşturamıyorsunuz maalesef.Yine de bu sitenin tadını çıkarmanıza engel değil.
Enjoy!


♥●• İzdihër •●♥ said...

Yummy pie .


Happy Eid.

Anonymous said...

yalnz bu ingilizce :( bi çogunu anlayamıyorum:(

Abiye Dünyası said...

bu karamel sos yani condensed milk'i nerden temin ediyorsunuz acaba?ben istanbulda bulamıyorumda

tubiş said...

koyulaştırılmış sütle yapılan tarifler de mükemmeldir ;) irmik helvası, cheese cake(mascarponelu olan özellikle) sonra kolay bi işlemle "dulce leche" elde edip harika ötesi puding... cafe fernando da ve martha da epey var tarif ;)

demetella said...

tatli cok hosuma gitti ilk firsatta denicem ins.

Sumeyye said...

Izdiher,Eid mubarak to you too honey!

Adsız,evet ingilizce.Google translate kullanabilirsin.

Abiye Dunyası,ben yurtdışına cıktıkca depoluyorum.Burda gurme.net'de satılıyor sanırım.

Tubis, ben sadece dulce de leche icin kullanıyorum.Bazen de cupcake hamuruna katıyorum,yumuşacık oluyor.

Demetella,hayatında yedigin en guel karamel olacak :)

Feyza said...

aman Allah'ım o karamelin görüntüsü ne güzeldir öyle!:))

güzel bir site, paylaştıgın için tesekkürler sümeyye:)

Anonymous said...

bloguna baka baka seni sık kullanılanlara eklemiştim en sonunda arada bakıyım neler giymişsin neler paylaşmışsın diye tarzıma yakın insanları görünce kaçırmamaya çalışıyorum amaaa bu paylaştığın sitee benceee bi hazinee yani resmen evrendeki bütün güzel şeyleri buraya toplamışlar gibi çok beğendim teşekkürler bursadan sevgiler
esma

vintageduygular said...

Merhaba,Blogunuzu yeni buldum.Artik keyifle takip ediyorum,paylasimlariniz cok güzel. Bende Banoffee Pie e bayilirim..Birde bagimlilik yapmasa daha iyi olurdu.O yüzden slk yapmiyorum. ;)

vintageduygular said...

Yukarida bir arkadas sormus : Rus malzemeleri satan dükkan varsa yakininizda oradan bulabilirsiniz veya internetten Banoffee nin orjinal malzemesi"Moloko" adi,siparis veriyorum.Yani yurtdisindan temin edilebiliyor,sizde yazmissiniz zaten. Birde Browni hamurunu firina vermeden üzerine döküp bicakla hafif dagitiyorum yani sürüyorum hamurun üzerine.NEFIS oluyor.

Sumeyye said...

koyulastirilmis sut metro markette de gördüm.Moloko hazır dulce de leche mi?Rusçasi sanırım.
ben de bu karamelin bağımlısıyim,parmak parmak yiyorum yanına birşey aramaya bile gerek duymuyorum :)

vintageduygular said...

ben magazadaki rus bayana sordum: koyulastirilmis sütün saatlerce kaynatilip karamalize olmus hali,evde sizin kaynatip zahmet etmenize gerek yok dedi. Evet dulche de leche. Aslinda karamelin daha az sekerli ve biraz daha kati olani. Cok lezzetli ,maalesef insan baslayinca birakamiyor :P

asd said...

merhaba meyye,bloğunda yeniyim:) paylaşımların çok güzel.bu banoffee pie tarifini çok beğendim ama tarif ingilizce ve kullanılan malzemler braz değişik olduğundan nasıl yapıldığını merak ettim.rica etsem senin yaptığın tarifi verebilir misin?
asude

Sumeyye said...

Bak burda var tarifi :) http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=banoffi+pie
Koyulaştırılmış süt metro,real vb marketlerde var

asd said...

aa çok teşekkürler