Saturday, September 3, 2011

Düğün-Natoof Design

Bundan sonra yeni konseptim olan "Muhafazakar Yaşam Stili" 'ne uygun olan herşeyi paylaşmak istiyorum sizinle.Dekorasyon,yemek mekanları,muhafazakâr moda,düğün hazırlıkları,bu tanıma uyabilecek aklınıza gelen herşey.Bilgisayarımda biriktirdiğim tüm resimler.Tabii kombinlere yine devam edeceğim,bu hafta birkaç tane yayınlayacağım inşallah.Kozmetik yazılarına da devam tabii.

Meryem benim Birleşik Arap Emirlikleri'nden,uzun süredir tanıdığım bir arkadaşım.Kendisi grafik tasarımcı ve harika ürünleri/tasarımları var.Bana öyle güzel Ramazan kartları gönderir ki,onları da fotoğraflamalıyım bir ara.
Kendisinin uzmanlaştığı alan düğün hazırlıkları/davetiyeleri. Koskocaman bir gelin paketi olarak sunuyor bu güzellikleri.İçinde nikah ve kına davetiyeleri,nikah şekerleri,isim kartları,minik hediyeler,aklınıza gelebilecek herşey var.
Kültürel dokunuşu olan herşeyi çok seviyorum.Şu güzelliklere bakar mısınız?




 Geline özel tepsi örtüsü.
 Anı defterleri,gelinin

arkadaşları için rozetler..
 Gelin T-Shirt

 Buna bayıldım!





 Buradaki kartlarda Arapça isimler var hep ama bu tabii ki değiştirilebiliyor.Herşeyi kendinize özel yaptırabilirsiniz. Ve en güzel şey,Türkiye'ye gönderim var! Dünyanın neresinde olduğunuz hiç farketmez.
Daha fazlası için Natoof.com , alışveriş için Etsy Shop'a bakabilirsiniz.
Siz nasıl buldunuz?Favorilerinizi de merak ediyorum!

(Ayrıca bu yeni blog konseptim hakkındaki fikirlerinizi de merak ediyorum)


Anonymous said...

Merhabalar:

Blogunuzu bir suredir takip etmekteyim.Paylasimlariniza is yogunlugum nedeniyle firsat bulup bir turlu yorum yazamamistim.

Oncelikle yeni konseptiniz hayirli olsun."Muhafazakar Yasam Stili" ust basligi biraz bana Ala Dergi:Güzel Yaşam Tarzı Dergisini animsatti. Konsept degisikligi blog guncellemeniz esnasinda size oldukca kolaylik saglayacaktir.Ve tabi ki bizlere de ayri guzellikleri kesfetmeyi..

Arkadasiniz araciligiyla paylastiginiz gelin paketi ise tek kelime ile harika.Bekar olsaydim katiyen hic dusunmeden tercih edebilecegim tarzda.

Sevgiler,
Ozlem

Sumeyye said...

Teşekkürler.Evet çok daha kapsamlı olacak inşallah.Yorumlarınızı daha sık bekleriz :)

said...

ben en çok gelinin anı defterlerini beğendim yazmaya ilgim olduğu için sanıtrım :) Arapların her şeyleri bir hoş bana (: düğün kartları da çok güzel birkaç takımda ben isteyeceğim galiba evlenirken :)

said...

bu arada yeni fikrinizi çok beğendim söylemeyi unutmuşum takipte olacağım :) bir de bu setler sizin düğününüze mi ait :)))

Sumeyye said...

Ben evli değilim ama düğün davetiyesine çoktan karar verdik Meryem'le :)

Kübra said...

Daha kapsamlı olması bence daha güzel olmuş Süm.. Bize dair her telden ;)
Çok şıkmış hepsi, bilhassa davetiyelere bayıldım..
Benden geçti; ama inşallah sana olur böyle güzelleri ;)

esra said...

SÜMEYYECİM YENİ KONSPET FİKRİNE BAYILDIM ÇOKK İYİ DÜŞÜNMÜŞSÜN MERYEMİN YAPTIĞI HERŞEY HARİKA BENDE KENDİM İÇİN SİPARİŞ VERİCEM İNŞ.PAYLAŞIMIN İÇİNDE ÇOK SAOL ALTERNATİF Bİ FİKİR OLMUŞ OLDU :)))

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) said...

Ürünlet çok şık. Yeni konseptini de beğendim. Öğreniriz bizde sonradan bu kesime katılanlar olarak.Kolay gelsin.

Anonymous said...

peki senin davetiyen hangisi?
-sümeyye-

Sumeyye said...

Kübra,aynen her telden.bilgisayarımdaki tüm fotoları paylaşıcam inşallah :)

Esra,çok güzeller değil mi?

Tala,inşallah güzel olur.

Sümeyye,bunların arasında yok.O kişisel bir tasarım :)

Anonymous said...

seninkini de görmek isteriz :)
-sümeyye-

Sumeyye said...

şu an evlilik gibi bir planım yok,dolayısıyla onu yayınlamaya gerek de yok :) Zamanı gelince gösteririm inşallah.

Sinejan said...

Müslümanların böyle zarif, güzel, modern ve orijinal tasarımları beni hep büyülemiştir. İnsanın içi açılıyor, çok sevdim...

said...

bişi sorabilir miyiiimm :)

Sumeyye said...

Tabii ki

said...

bu gelin paketlerinden ilerleyen zamanlarda sizin aracılığınız ile arkadaşınızdan isteyebilir miyiz acaba

Sumeyye said...

Etsy sayfasının linkini verdim,oradan benim aracılığım olmadan da sipariş verebilirsiniz.

Nilay said...

Tesettür mutlaka tek bir şekile olacak diye bir kural yok.Peygamberimiz (S.A.V)her yörenin ve kültürün kendine göre bir giyim şekli olduğunu vurgulamış zaten.Bu sebeple sadece klasik bakış açısından kurtulmak lazım.Bu çizgideki farklı kültürleri tanımak istemişimdir hep.
Hayatın tüm alanlarına değinip birşeyler paylaşacak olmanıza çok sevindim.Zira yemek,içmek,düğün organizasyonu vb. alanlarda tüm bir hayatı kapsayan bakış açısıdır tesettür, ve bunu vurgulamanız çok hoş.Mesela en çok karşılaşılan sorunlara bir örnek verirsek;ünü bol bir restaurantın içkili olması düşüncesi hepimizi tedirgin eder ve böyle olmayan mekanları ararız.Belki bir "içkisiz restaurantlar haritası" çıkarabiliriz Türkiye çapında buradaki paylaşımlarla.Nette sadece İstanbul hakkında bir fikiredinebiliyoruz ya diğer iller...
Bir de şu vur patlasın çal oynasınlı karma düğünlere karşı mutlaka özgün alternatif düğün organizasyonu fikirlerine acil ihtiyaç var.
Paylaşımlarınızı merakla bekliyoruz:)Kolay gelsin..

Anonymous said...

Bunları gördükçe yeniden düğün yapasım geliyor. Her gün yeni birşey çıkıyor. Benim zamanımda kına davetiyeleri daha yeni yeni ayrı basılmaya başlamıştı, şimdi neler çıktı. Hevesimi oğluma saklayayım bari. :P

melda said...

davetiyelere bayıldım. biz de davetiyemizi kendimiz tasarlamıştık. bu örnekleri keşke 4 yıl önce görseymişim :) arap alfabesi çok estetik, yıllar önce babamı dinleyip hat kursuna yazılsaymışım keşke diyorum..

blogunun yeni teması ilgimi çekti. senin gözünden çeşitli kültürlere ait muhafazakar yaşamları da görmek güzel olur. bu tarz örneklerini bekliyorum.

Sumeyye said...

Nilay,söylediklerini not ettim,mutlaka araştırıp paylaşacağım inşallah :)

Morkelebek,evet oğluna sakla bence de :)

Melda,teşekkür ederim güzel sözlerin için.Kesinlikle haklısın,Arap alfebesi,hatta dili o kadar güzel ki..

Anonymous said...

sumeyyecim harikasın bende bayılıyorum bu tarz şeylere.. butarz şeylere daha çok değinecek olmanda benı ayrıca mutlu ediyor.. baya bir fikir sahibi olup kalıplaşmış şeylerin dısına çıkabiliyoruz sayende :) tesekkrler salihamerve''

R. Berin Tuncel said...

Merhabalar,
Ne zamandır aradığım nitelik ve içerikte bir blog. Hayırlı olsun. Tebrik ederim :)))