Friday, September 9, 2011

İlham..

Güzel dekorasyonu severim. İnsanın evindeki mutluluğu,huzuru her işine yansımaz mı?
Ben herşeyde olduğu gibi dekorasyonda da oryantal,kültürel öğeleri seviyorum.Bu eve de o yüzden bayıldım.Tek tek ele aldığımızda çok karışık olacak gibi görünen objeler bir araya gelince harika durmamış mı? Kesinlikle hikayesi olan bir ev.
8 7 6 5 4
Objeler Mısır,Lübnan ve Türkiye'den satın alınmış. 3 2 1
Şu odada oturup bir kahve içmeyi o kadar isterdim ki! Bu arada,ev Kuveyt'te.Siz nasıl buldunuz?
esra said...

ÇOK GÜZELLL YAA ÖZELLİKLE OBJELERE BAYILDIM HEPSİ BİR BİRİNDEN GÜZEL VE UYUMLU HAKİKATEN BU ODA DA Bİ KAHVE İÇMEK ÇOK GÜZEL OLURDU :)))

Seher said...

Gerçekten çok hoş. Renkler, desenler ve uyum şahane. Maşallah diyorum bu zevkin sahibine :)

Nilay said...

7.fotodaki kaftanlı tablolar ve semazen bibloları çok sevdim.Ev Kuveyt'teymiş, ama bu objeler mutlaka Türkiye'dendir diye düşünüyorum.Evin tamamı olamasa da, bir odasını şark odası yapmak isteyenlere güzel bir örnek.

gold butterfly said...

off yaa bende siz almışsınızdır diye heveslendim soracaktım nereden aldınız semazenleri diye hemen nette bi araştırmaya koyulayım bakalım nerde bulabilirim::)

Anonymous said...

evlenmeden önce tamda böyle evleri seviyordum ama şu nada nedense çok objeli ve otantik evleri hiç sevmiyorum, aşırı sade ve modern tarzda evler hoşuma gidiyor hatta halı bile olmayan evler.. ne kadar az eşya o kadar ferah ev gibi geliyor ve mümkünse beyaz ağırlıklı olsun içim açılsın yeni evlendiğimde evimi turuncu ağırlıklı döşemiştim uturuncu kahve krem.. bi müddet sonra içim bayıldı, şimdi ise beyaz gri ağırlıklı.. içim açılıyor ve 2 3 tane dışında hiç obje yok.. eme belki evin bir bölümü böyle olabilir.. semazenler çok güzel mesela..

Anonymous said...

Oryantal temali herseyin bende hastasiyim ev cok zevkli dosenmis seyyah bir ailenin evi gibi cok gezen alisverisi seven ... İlgilenenler icin bu tarz objeler fatih'te SİM zuccaciyede bulunuyor..kaftanli cercevelerden anadolu yakasinda bi yerde gormustum ama "B" vitamini eksikligim hatirlamama musade etmiyor;))

beyza said...

meyye bu güzellikleri bulup karşımıza çıkarıyosun içimiz gidiyo ya. ama ben senin kıyafet tesettür kombinlerini izlemeyi daha çok seviyorum.eğer lens değilse,o ne güzel gözler öyle. gerçi lens bile olsa sen zaten zarif ve güzel bi bayansın.

sihirlitorba said...

çooook güzel...

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) said...

Bayıldım :)

Zeynep'in Evi said...

Hikayesi olduğu gerçekten doğru..

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) said...

Çok güzelmiş, bende özellikle semazenlere bide fese benzeyen objeleri çok sevdim..
http://santiyeningulu.blogspot.com/

bidahaal said...

valla ben en çok o koltuğa ve rengine bayıldım :) Koltuk nereden acaba?

Anonymous said...

fotograflari buldugun web sayfasinin adi ne? su anda bu tarz seyleri cok seviyorum
Nurcan

Anonymous said...

bayıldımm resmenn çok huzurlu bir ortamm tamm bana göre..:)

demetella said...

cok güzeller ya.. benim maalesef söyle bir sorunum var aldigim objeleri, dekorasyon esyalarini nereye koyacagimi bir türlü kestiremiyorum.. baskalarinda aynisini görüyorum cok güzel yerlestiriyorlar galiba bir tek bende var bu sorun :(

New York'tan said...

Mevleviler cok sIk, Konya'li oldugum cekmis olabilir :)

ıhlamur Bahçesi said...

evdeki ahenk alıp götürüyo insanı....

m said...

ev güzel de farklı bir açıdan bakacağum (: bu ev nasiii temizlenir kesin yardımcı bi paçi almak luzüm gelir :P

Beetle said...

meyye nerelerdesııın??

beyza said...

meyye seni çok arar olduk bugünlerde .sen nerelerdesin bakiim.arada bi ses ver meraklandık.

Sinejan said...

Muhtesem! Bende bu tarz evleri severim, modern olan esyalar bana cok soguk ruhsuz gelir, yada kendinden bir seyler katmali insan. Cok hos...

Sumeyye said...

Kızlar,beğenmenize sevindim! Birkaç arkadaş sormuş ama postta da yazdığı gibi bu ev Kuveyt'te,o yüzden objelerin nerden alındığını bilmiyorum.
Demetella,dekorasyon dergilerini sık sık oku,bir zaman sonra yer ediyor insanın beyninde :)
Beni merak edip soranlara ise kısaca "döndüm!" demek istiyorum! :) Arka arkaya yazılar gelecek.

memolininannesi said...

çok beğendim ben bu blogu..
takıpteyım bundan sonra...

www.memolininannesi.blogspot.com

YAŞAMSAL GANİMETLER said...

GİYİMDE DE DEKORASYONDA DA TARZINIZI ÇOK BEĞENDİM...TAKİPTEYİM=)