Thursday, September 29, 2011

Sonbahar Gelmeden..

Sonbahara bayılıyorum! Yaz artık bitsin diye dua edenlerdendim ben,zira hiç sevmiyorum kendisini,eksik olmasın ama :)
Neyse sonunda mevsimim geldi,yağmurlar başladı.Romantik duygusal moda çoktan girdim bile.
İşte sonbahar gelmeden elinizin altında bulundurun dediklerim :
                  Ruhunuzu dinlendirecek albümler.
    
           Dışarıda yağmur yağarken pencere kenarında kitap okumanın zevki her zaman başka oluyor.Siz de benim gibi düşünenlerden misiniz? Küçük Mucizeler Dükkanı içinizi ısıtacak bir kitap.

         Ikea'dan bir tane kapıp pencere kenarına koydum bile! Artık yağmuru bekliyorum :)
Tabii artık koleksiyon yağtığım vintage çay fincanlarımsız olmaz.Bu arada size bir tavsiye,Kapalıçarşı Malatya Pazarı'nda satılan kış çayı karışımı bir harika.
Penceler artık neredeyse kapandığına göre kokulu mumların ve ev parfümlerinin tam sırası!
Bu sene kiremit rengi çok moda,demedi demeyin.
Tabii pançolar da.Bu sene yine sık sık göreceğiz.Mantolara geçmeden hoş ve şık bir alternatif.
Bu panço Asos'tan.
Bu arada panço demişken Modanisa 'daki yazıma göz atmayı unutmayın : Tık tık 

Biraz da bakım ürünleri;

hemp_hand_b
The Body Shop Kenevirli El Kremi 
Elleri yumuşacık yapan ve bu yumuşaklığı uzun süre koruyan,en muhteşem el kremi.Her daim favorimdir.Kokusunu rahatsız edici bulanlar için alternatif ise :
P.aspx
L'occitane Cherry Blossom Hand Cream
Kokusu muhteşem ve inanılmaz kalıcı.Shea butter elleri yumuşacık yapıyor.Mini boyu atın çantanıza muhakkak,pişman olmazsınız :)

Lip balm
Dudaklar için ise tek geçtiğim ürün budur.L'occitane Shea Butter Lip Balm.Çok kurur,çok çatlar dudaklarım.Piyasada bulunan lip balmların neredeyse hepsini denedim.En memnun kaldığım ürün bu.Yine shea yağı var içinde ve yapısı çok yoğun olduğu için hemen emilmiyor.Dolayısıyla uzun süre nemli kalıyor dudaklarınız.Ama stick olanı değil de bu küçük tenekede olanı güzel.
Tabii eğer yurtdışında yaşıyorsanız diğer tercihiniz Carmex olabilir.Zira onu da çok severim ama burada satılmıyor maalesef.
Clinique ürünlerini pek sevmem ama bu Chubby Stick'ler istisna.Dudaklara çok hafif bir renk verirken aynı zamanda çok güzel nemlendiriyor.Nivea'nın eski formüllü vişneli olan dudak kremini hatırlıyorsunuz değil mi?Hepimiz çok severdik.İşte bu onun çok daha iyisi.


Sizin sonbahar olmazsa olmazlarınız ne merak ediyorum!


**Şu an yatak döşek yatıyorum.Bu yaz hastalıktan hiç kurtulamayanlardanım. 15 tane de kocaman iğnem var Allah'ım :( Ama hala seviyorum sonbaharı :)
♥♪♫♥SEMA♥♪♫♥ said...

yorum yazmadan önce karşıma çıkıveren hadis ne kadar da güzel...düşünmeye sevketti beni baktım öle bi kaç dakka..sonrada ne yazacağımı unuttum;)sonbahar favorilerimi yazcaktım dimi..aslında hepsini yazmışsın..fakat ben buna yün şiş tığ örgüyüde eklemek isterim..sıcacık bir battaniye ve nescafe..ürün tavsiyeleri çok güzel..kenevirli el kremini mutlaka denicem..teşekkürler..sevgiler:)

Anonymous said...

ben kendimi okudum sanki sonbahar yağmur kitap çay tam benim favorilerim:)öneri kremlerinizi not ettim bakacağım:)

R. Berin Tuncel said...

İyi ki geldin bu dünyaya. Geçmiş olsun, acil şifa dilerim ki bol bol yaz, mevsimleri ve hayatı senin pencerenden keyifle izleyebilelim ;)

esreşker said...

kiremit rengi bir eteğim çoktan oldu bile:) sonbaharı bende dört gözle bekleyenlerdenim yapmaktan en çok hoşlandığım şeylerden biriyse kesinlikle dışarıda deli gibi yağmur yağıyorken sıcacık battaniyemin altında korku gerilim filmleri izleyip gerim gerim gerilmek.. agatha christie romanları da her daim favorilerimdendir şiddetle tavsiye ederim sonbahara o kasvetli havalara uyum muhteşem üşümek istiyoruuuuuuummmm ..

esreşker said...

bu arada Rabbim acil şifalar versin bir an evvel iyileşirsin inşallah

Sumeyye said...

Permaren,ben pek kahve insanı değilim o yüzden eklemedim :) Ama örgü konusunda çok haklısın :)) bayılırım ben de

Düş damlası,herkes seviyor demek ki :)

Sirar,ne güzel sözler bunlar böyle .. Allah siz gibi insanları da benim dünyamdan eksik etmesin :)

Esreşker,bense daha çok chick-lit tercih ediyorum.Gerilim filmleri ise pek izlememeye çalışıyorum tek başına yaşadığım için :)) Ayrıca yaşasın üşümek!!

esreşker said...

bende yanımdakilere güvenerek izliyorum ve okuyorum zaten :) ama bridget jones sex and city tadında havalarım da olmuyor değil onların tadı da apayrı:) güzellikleri korumaya ve yaşatmaya devam..

Anonymous said...

l'occitane kremi nereden alabilirim canım ya bir de fiyat bilgisi verebilirsen ..

Luceyn said...

Merhabalar, kiremit rengi maksi etek gordum arkadasimda, aker'den almis.

Sonbahara gelince insallah cok guzel bir gecis yasatir bize :)

isabel said...

geçmiş olsun Nilla..
:)

esra said...

BUGÜN HAVADA YAĞMURLUYKEN TAM BİR SONBAHAR HAVASI VARKEN YAZIN TAM BİR TEVAFUK OLDU ÇOK İYİ GELDİ İÇİM HUZUR BULDU KENDİNE ÇOK İİ BAK SÜMEYYECİM SENİN PENCERENDEN HAYATA BAK BANADA ÇOOK İYİ GELİYOR.HAYIRLI CUMALAR :)

Unknown said...

gecmiş olsun sumeyye.kremlerle ılgılenıcemmm mutlaka:))

Sihirlitorba said...

çok geçmiş olsun canım...en sevdiğim mevsim yaz :)tiril tiril giyin çık...üşüme derdi de yok (ben çok üşüdüğüm için.günlük temizlik için sıcak su kullanmaya başladım bile :)
benim de dudaklarım felaket çatlar.nivea nın renksiz dudak koruyucusu her daim favoroim.ben de iyi bir el kremi arayışındayım. tbs nin el kremini merak ettim doğrusu ;) kendine iyi bak,Allah şifa versin en kısa zamanda.sevgiler...

hümoş said...

Geçmiş olsun rabbim acil şifalar versin bu arada kiremit etek çok güzel görünüo,markasını söyleyebilir misin :)

aysgLi said...

Öncelikle çok çok geçmiş olsun Sümeyyecim.Sonbahar evet sevilir, insanı durgun, duygusal, ve romantik bir ruha gark eder.Birazda hüzün belki :) Ama dediğin gibi yine de sevilir..

Vazgeçemediklerimse el dokuması şallarım desem kafi sanırım..

Sumeyye said...

Adsız,L'occitane kendi mağazalarında ve bazu YKM 'lerde satılıyor.Benim gözüme çarpan yerler İstinye Park,Capacity L'occitane ve Cevahir YKM

Luceyn,daha İstanbul'a gidip mağazaları talan edemedim,meraktayım :)Bu arada Luceyn ismini çok severim . Kendi adın mı yoksa nickin mi? Lujain isimli Kuveyt'li bir arkadaşım var.

Isabel,teşekkür ederim,ihtiyacı olan herkese inşallah..

Esra,Sana da hayırlı cumalar :))

Ayshe,teşekkür ederim

SihirliTorba,ben de tam tersi üşümeyi ve sıcacık hırkalara bürünmeyi seviyorum.Nivea bana yetersiz geliyor.TBS şimdiye kadar kullandığım en iyi el kremi

Humoş,teşekkür ederim.Eteği netten buldum,bizim markalardan değil.Yine de görürsem haber veririm.

Ayşegül,amin,teşekkür ederim.Özlettin kendini nerelerdesin?Göremedik yorumlarını bu ara.El dokuma şallarını merak ettim bak şimdi.

Anonymous said...

tabiki bitkiçayları ve tabiki yünlü ev botlarım soğuga hıc dayanamam.

Zeynep'in Evi said...

bu kitabı bu haftasonu kesin alıyorum:)

aysgLi said...

Özlenmek mmm, nasılda mutlu oldum şuan :) Teşekkürler Sümmeyyecim, aslında hep takibindeyim ama işlerin yoğunluğu bazen iki cümle yazmama bile engel olabiliyo maalesef :/ Yoksaki hep buralardayım.

Şallar, genellikle incecik angora yünlerden ajurlü, boyun ve omuz için kullandığım, modeli, örneği, renkleri tamamen kendime ait boş zaman meyveleri desem daha yeri sanırım :)

Anonymous said...

Merhaba,
Cleansing oiller hakkinda fikrin var mi acaba? mac mi shiseido mu tavsiye edersin mesela? makyaji gercek anlamda temizleyevek bi cleansing oil ya da makeup remover'a ihtiyacim var. onerin nelerdir?

Sumeyye said...

Özellikle waterproof ve yüksef SPFli güneş koruması kullanıyorsan cleansing oil mutlaka kullanmalısın.Bende shiseido ve l'occitane var ama shisedio'yu daha çok beğeniyorum.

Sumeyye said...

Ayşegül,el dokuma deyince daha farklı şeyler düşünmüşüm,el örgüsüymüş ayol :)ben de çok severim örgüyü.Bu sene hedefim bir sürü uzun hırka örmek..

KelebekGibi said...

Öncelikle maasallah diyorum, yani yatak dösek yatip post yazabilmekte marifet bence :)
Ben de sonbaharin yagmurlarini cok severim tek seyretmekle yetinemem asagi inip az islanip biraz üsüyüp öyle gelmem gerekir :P Ardindan hemen battaniyeye sarilip sicak bir kupa cay alip öyle seyretmek :)
Kitabi merak ettim ;)
BOdy Shop yerine Yves Rocher'e giderim daha cok...Body Shop'un yanindan gecip bir kez girdim belki icine o da hemen ciktim sanirim biraz incelemem gerek ürünleri alismam icin:P
Panco sevmem, olgun gösteriyor sanki :P
Kremit rengi hicbirseyim yok ve sevmeye basladim göre göre gözüme batiyor artik.
Kokulu mumlara bayilirim ;)
Müzik olarak ise Maher Zain'i tercih ederim sanirim.
Sevgiler sonbahar güzeli :)

Sumeyye said...

Panço sevmiyorsan Zara ve H&M 'deki pelerin alternatiflerine göz atabilirsin.Tabii trençkotu hiçbirşeye değişmeyiz :)
Bu arada bu yazı önceden yazılmıştı,hastalık notunu ekleyip yayınladım :) Hoş yine de yazabilirdim çünkü pineklemekten başka bir iş yapmıyorum şu anda.
Sana da sevgiler <3

LeylaK said...

öncelikle geçmiş olsun Meyye, şükür sonbaharı seven birileri var... her blogta nerdeyse isyan dalgaları görüyorum sonbahara karşı.ve yazdan nefret ediyorum, çünkü kapalıyken yaz sıcağına ayak uydurmak çok zor. fincana bayıldım..

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

said...

en kısa zamanlarda o kremlerden ve özellikle dudak için olandan edineceğim :) hiç böyle sonbaharımın olmazsa olmazlarını düşünmemiştim bi düşünsem iyi olacak :)) çok güzel bir yazı olmuş yine ve bilgi dolu

aysgLi said...

En son yazdığım yorum kaydolmamış sanırım :) Ama unuttumda ne yazdığımı zaten, herneyse artık el dokuma ya da el örmesi :D İncecik tül gibi kimi ve renk renk hatta ebruli yaptım en son, yalnız bu kış benim planlarım arasında da hırkalar var.Hatta yün bakmaya başladım bile ehehe :))

emelle hayat ne güzel :) said...

önerdiğiniz el kremini buğün aldım bayıldımmm..güzel yüreğiniz içten tavsiyeleriniz için minnettarım çok tşkler:)) bu el kreminin kokusuna bayıldım keşke bu kadar güzel kokan nemlendiricilerde olsa..

Anonymous said...

SÜmeyye önerdiğin herşeyi denemeye çalışıorum..Benev ürünleri etkili mi?bu ara siyah noktalarım çoğaldı ve gözeneklerim tıkandı etkili bi temizleyici istiyorum hergün makyaj yapıorum bisürü şey kullandım ama bitürlü makyajım çıktı cildim nefes alıo diebileceim bi ürün olmadı daha:(önerilerini bekliorum canım..

Anonymous said...

Birde peeling önerin ne olur sorunlu cildim var heran sivilcem pırtlayabilio:(kimyasal peeleng önermemiştin bi ara yaptıriim diodum ama vazge.tim:)n dersen dinliorum iyiki varsın canım;)

Sumeyye said...

Emel,güle güle kullann :))

Nunu,biraz pahalı ama Estee Lauder Perfectionist Peel tam istediğin etkiyi verir sana.Bu aralar favorim.Kimyasal peeling yapıyor ama sadece 15 dakikada.Yumuşacık,parlak ve beyaz bir cilt bırakıyor.Keşke daha önce keşfetseymişim diyorum.