Saturday, October 15, 2011

Orient 499

Orient 499 Frank Luca ve Aida Kawas'ın kurduğu,modernliği geleneksellikle harmanlayan Kuveyt'te bir butik.Aslında bana direk geleneksel geldi ama neyse :)Kaftanlarından dekorasyon objelerine kadar herşeyi çok beğendim.
Biliyorsunuz Orta Doğu'da cuma günleri,bayramlarda veya herhangi bir özel günde jalabeya denen süslü ev kıyafetlerini giyiyorlar.Bu modeller Kuveyt'te biraz daha farklı.Daha çok kaftan tarzı.Daraa' ismi veriliyor bu tür elbiselere.

body-2
body-6
body-8
body-12
body-5
body-14
body-17
Keşke bizim de böyle pratik,tak-çık elbiselerimiz olsa :(
Objeler size de tanıdık geldi mi? Şu yazımdaki evin bazı parçaları sanırım buradan alınmış :) Zaten websitelerine yazmışlar,ürünlerimiz Lübnan,Türkiye ve Suriye'den geliyor diye.
Kapalıçarşı'da biraz gezinip bulmak lazım :)
furniture-20
furniture-22
furniture-3
furniture-1

furniture-7

Web Sitesi : http://www.orient499.com/
Mail atıp görüşürseniz bazı parçaları kargolama imkanları varmış.

Beğendiniz mi?
Nesibe said...

Bayıldım :) hele ilk ikisine.. gerçekten çok hoşlar olsa keşke bizdede evet:) eşyalarda aynı şıklıkta, paylasım icin teşekkurler ;)

Unknown said...

ewet ılk ıkı taneyı bende cok begendım,esyalarda cok sık,sedef oymacılıgın meshur oldugu bı memleketım var hatta dayım o işi yapıyor.antebe gıdınce mutlaka ugrarım dukkanına..cok zahmetlı ama cok hos bı sey yaa

Anonymous said...

Elbiseler çok hoş, Suudi Arabistan'dakilere benziyor ama daha şıklar. (Büşra)

♥●• İzdihër •●♥ said...

Besutiful pics ....

How are you, Nille thses days ? An award for you .Check my blog.

nesibe oğuz said...

ev aksesuarlarına bayıldım.Elbiseler ise çok farklı ve hoş görünüyor...Sonbahar kış kombinlerini bekliyorummm:)

ıhlamur Bahçesi said...

muhteşem görünüyolar......

Sebahat said...

merhaba,

resimler harika. kombinler cok sIk, yani blog muhtesem:) ayri ayri bakildiginda hic birbiriyle uyum saglayacagini düsünmeyecegim renkler kombinlerde okadar güzel durmus ki, böyle güzellikler görmek insanin gözünü gönlünü aciyo!

ben yurtdisinda yasadigim icin özellikle tesettürle ilgili "trendler", mesela bi süredir ignesi kullanilan daha kalin sallar gibi, buraya maalesef daha gec ulasiyo. ve ben o ignesiz ama yinede bi okadar düzgün duran kullanimi cözebilmis degilim. bu sene tatili gecirdigimiz otelde samimi görünen bazi kizlara sordugum bile oldu ama yinede kendim basarili sonuc alamadim:) söyle fotografli detayli bi gösterme imkanin varmi acaba eger cok zahmet olmicaksa, ama okadar makbule gecerki:) ayni sekilde bu blogu da inanilmaz samimi buldugum icin soruyorum. umarim böyle bisey mümkündür.

merakla yazilarin devamini bekliyorum, emegine saglik diyorum!

Bütün güzelliklerin bizimle olmasi dilegi ile

selamlar

Sumeyye said...

Teşekkür ederim güzel sözlerin içinnn :)
Aslında blogda vardı,gözünden kaçmış sanırım http://www.meyye.net/2011/08/ipek-sal-nasil-ortulur.html

Feyza said...

Çok beğendim, kıyafetler çok hoş gerçekten. Keşke yurtdışından sipariş imkanı olsa da biz de bu kıyafetleri özel günlerimizde giyinebilsek:)

Sebahat said...

evet gözümden kacmis olabilecegini de eklicektim unutmusum:) tesekkür ederimm

esreşker said...

Kıyafetler çok hoş renklerede bayıldım ama eşyalar daha çok hoşuma gitti özellikle arapça tablo beni bitirdi bu kadar mi estetik olur pes dicem:)