Wednesday, November 16, 2011

Happy Thursday!

Bundan sonra her perşembe böyle gözüme takılanlar yazısı yapmaya çalışacağım :)
Dior bu harika buluşu yapmış :) Eyeliner süremeyenler için pratik eyeliner bantları!
Iphone için duvar kağıtları The Notebook Doodles'tan :

Bunu yapanın bizim teyzelerden biri olmadığına inanmak zor!
Bu güzelim dantel şemsiye Uluwatu'dan :
Eminönü'ne gitsem,ip alsam,bunlardan bir sürü örsem ve battaniye yapsam!
Bu güzelliği Etsy'de gördüm,aile ağacı :
Şu kolye uçlarının hepsini ama hepsini istiyorum.Uçuş uçuş dantel bluzların üstüne ne de güzel olur! Burada buldum :
Holly Hobbie'yi hepimiz hatırlarız değil mi?Geçenlerde aklıma geldi,üşenmedim buldum tekrar :) buradan download edip bir ozalitçide bastırarak siz de miniklerinizi eğlendirebilirsiniz.

birMisafir said...

Mrb Sümeyye,
paylasimin icin tsk ederim. ise yarar cok güzel seyler var :) mesela su battaniye olayina bitiyorum. cok güzel. sabrim olsa da bende yapsam. ama malesef el attigim is aninda sonuc vermesi lazim, yoksa tek teeek ööörrr veya isssleee de bitsin...ohhooOoo...düsündükce bile icim daraliyor :) yapabilene helal olsun :) aile agacininin bir benzerini ramazan bayraminda abimlere hediye olarak almistim. cok begendiler ve yegenim hemen resimleri yerlestirdi :) kolye uclarina da gelince, bende de cok ilginc ve nostaljik bir havasi olan uclar var. ama malesef eskisi kadar kolye takamiyorum. hatta uzun zamandir hic takmadim diyebilirim. takiya olan zafim köreldi mi ne?! yazin mesela amsterdama gittigimde cok sahane bir yüzük gördüm, muhakkak almaliyim dedim ve aldim da ama gel gör ki, aylar gecti, hala takmadim :) yaslaniyomusum ne :p :))
persembeleri sabirsizlikla bekliciim :)

Kübra said...

Cok hos seyler paylasmissin. Cok severim ben de neti kurcalayip karistirip boyle degisik seyler bulmayi. Su semsiyenin bir benzerini nette bulmustum gozum kalmisti. Eminonunde gezerken bi magazanin vitrininde gorunce hemen sordum; ama ne yazik ki dekor amacliymis satmadilar bana. Annem de baska bi smsiye yapti zaten bana dugun icin. O battaniyeye benzer kalan iplerden gecen sene teyzemle ormustuk, simdi soguk gunlerde ustume aliyorum tv karsisinda, cok hos oluyoor..

said...

İlk olarak eyeliner bantlarına bayıldım :) ben de pek bir özürlüyüm bu konuda. O kolye uçları da muhteşemm baktım tek tek hep yurt dışında bunlar amaa :) soy ağacı da çok tatlıı :) Amerika'da bir şirketin 500 yıl öncesine kadar soy ağacı çıkardığını duymuştum imkanım olursa kesinlikle yaptırmak istiyorum. Veee son olarak çocukluk yıllarıma gittimmm şimdi bile oynayasım geliyor demek isterdim utanıyorum ama :)))

Lilly said...

Thank you to add my family tree in your beautiful blog !

Lili

Ozge nin Renkleri (ozgedesign) said...

Artık sessiz izleyici modundan sıyrılmak gerek :)
Eyeliner bantları çok iyiymiş fakat çok iddalıymış :))
Telefon kabinine bayıldım :) yabancılar el işine bizden daha düşkünler kesinlikle o yüzden ben görünce pek şaşırmadım.

ceydaninguncesi said...

Eyeliner fikri çok iyi gerçekten, normal formlarda olanı gayet kullanılır bence.

25'imdeyim ama hiç dantel örmedim, bunun için de daima okulu sonra da çalışıyor olmayı bahane ettim hem de çalıştığı dönemlerde aynı zamanda bana harıl harıl çeyiz hazırlayan anne örneğim olmasına rağmen :)

Holly Hobbie bayılırdım bunlarla oynamaya, hatırlıyorum da Radikal gazetesinden epeyce almışlığım vardı.
Bu güzel post için teşekkürler Meyye..
Sevgiler.

Lütfi Mutluer said...

O telefon kulübesini kesin anneannem o hale getirmiştir :D

Anonymous said...

Ah ah az mı giydirdim bebeklerimi böyle ben büyük bi zevk ve eğlence kaynağıydı benim için o günlere götürdün beni annem battaniye fikride küçük mucizeler dükkanına götürdü beni iyi gezdim sayende :) kolye uçlarına da resmen ba-yıl-dım istiyorum istiyorum istiyorum sümeyyeee!.. :) 'esreşker'

aysgLi said...

Ne zamandır bende öyle bir battaniye örmek istiyorum bak aklıma düşürdün yine, iyisimi alayım artık şu ipleride kurtulayım bu dertten :p Holyy hobbieeee gazatelerin pazar eklerinde olurdu sırf onun için gazete almışlığım var :)) Paylaşımlarını zevkle takibe devam ediyoruz Sümeyyecim sevgiler.. ;)

Hayırlı Cumalar bu arada, Mevla hayırlı olan tüm dualarımızı kabul etsin inşAllah..