Wednesday, November 23, 2011

Happy Thursday

Bu hafta gözüme takılanlar :
Pasta katlarını düzgünce kesmek için muhteşem bir buluş! Buradan.
Çikolata mantısı ? Burada .

Metabolizma hızlandıran 15 besin :

Hepimizin evinde olan meşhur IKEA lamba ile bir DIY projesi ,burada  :
Bu da bir başkası : Burada
Pratik bir saç modeli,çok hoş görünüyor;
Flaşsız net ve parlak fotoğraflar nasıl çekilir? Burada anlatılıyor
You are loved!

Hardal manto Asos'tan :

Bu ikiliyi de çok beğendim! Yine Asos 

Tuğba said...

Pasta katlarını kesmek için olan mikemmel bişeymiş ,ne pratik yaa...

Seher said...

Çok hoş fikirler! Özellikle çikolata mantısı süpermiş :)
Japon fenerleri ile ben de böyle bir
şey yapmıştım;
http://myadventuredbook.blogspot.com/2011/09/we-call-it-rainbow.html
:)

said...

bu haftakileri daha çok beğendimmm :)))
özelliklede metabolizmayı hızlı çalıştıran 15 şeyi öğrendiğim iyi oldu :)

pembe fiyonk said...

ikea lamba fikrini sevdim :)

makeuparfume said...

harika bir post olmuş ,saç örgü modelini ve çiolatalı mantıyı kesinlikle deneyeceğim:)http://makeuparfume.blogspot.com/

Emine said...

I LOOOOOOOOOOOOVE ASOS! Ama iki sefer alisveris yaptim ordan ve iki seferde hayal kirikligina vardim...

Anonymous said...

noelde ''turkey'i'' yemelerinin sırrı metabolizmlrını hızlandırmak mış meğer...Birde brokolinin yanındaki nedir canım merak ettim yakınlaştırdım ama göremedim?

nur said...

kEŞKE sinirimi kolaylastıran 15 gıdanın isimlerini tekrar aşagıda yazabilseydin.yazılar çok küçük resim büyütülmüyorda göremedim bazı şeyleri...Bu blog işlerini çok iyi yapıyorsun tebrikler...

Anonymous said...

canım kek kalıbı için türkiyeden sipariş var mı?

Sumeyye said...

hayır ama Facebook'ta bir arkadaşın söylediğine göre Markafoni'de Zenker markasıyla satıştaymış şu an.