Wednesday, April 20, 2011

Bugünün Ganimetleri..

Quite Cute'ün geldiğinden nasıl olmuşsa haberim olmamış.Bugün gözümü açtım,aniden gelen ilhamla MAC 'i aradım ve geçen hafta Cuma geldiğini öğrendim.Miss Behave allığı (58 TL) kaçırsaydım ölürdüm herhalde.Sadece onu istiyordum zaten koleksiyondan,diğer ürünler pek ilgimi çekmedi. (Bu arada Miss behave hâlâ 10-12 tane var almak isteyen olursa ) Miss Behave alan pek olmamış sanırım çünkü ciltte pek belli olmuyor,ama bende oldu (NC15) Milyon tane blogda swatchı olduğu için eklemiyorum.
Diğer ürünler ise Fix+ (45 TL) , Strobe Cream (70 TL),Prep + Prime Skin (63 TL)

Fix+ 'ın ne işe yaradığını zaten herkes biliyordur.Ben hem nemlendiriden önce,hem de sonra kullanıyorum böylece fondöten cildime hem daha iyi oturuyor,hem de bozulmadan kalıyor.

Diğer iki ürünü ise başka bir postta anlatmak istiyorum çünkü onların cilde verdiği ışıltıyı ve parlaklığı gösterebilmem için hem gün ışığına,hem de şarjı dolu bir kameraya ihtiyacım var :)
Yukarıdaki fotoğrafı cep telefonuyla çekmek zorunda kaldım,sonuç ortada.
Utku said...

Merhaba,

Strobe cream hakkinda dusuncelerini yazdinmi ??Simdi yazilarina bakiyorumda goremedim...Bende bir tane edinmek istiyorum ama parlaklik disinda ne faydalari var ve tabi zararlari??Bu arada iyi bayramlar...

Sumeyye said...

Evet,su yazıda anlatmıştım: http://www.meyye.net/2011/07/isilti-askinam.html

Anonymous said...

açıkça görünüyor ki fazlasıyla müsrifsiniz ve hayat tarzınızla kötü bir örneksiniz.