Tuesday, April 19, 2011

ÜNT BRIGHTENING EXFOLIATOR

Bu ilk ÜNT siparişimdi.Birçok ürününde aklım kalmasına rağmen deneme amaçlı bu eksfoliatörü aldım.
Tüm açıklamalar ürün sayfasında var zaten,ben detaylara geçeyim. 

Ürünün kuru yüze kullanılması gerekiyor,bu çok önemliymiş.Çünkü ıslak veya nemli cilde uygulandığında cildin donuklaşmasına neden oluyormuş.Ürün jel yapıda,dağıtması kolay.Üzerinde 30-60 saniye dairesel hareketlerle masaj yaparak kullanın yazıyor.Ben yanlış mı kullandım,yoksa olması gereken mi o bilemiyorum ama
ben dairesel hareketlerle masaj yaptığımda ürün katı jel kıvamına gelip hafif hafif dökülmeye başladı.Bu oluşan jel pütürlerin bir kısmı da katı şekilde yanaklarıma tutundu kaldı,yapıştı,çektiğimde ayva tüylerimi de aldı geldi sağolsun,çok ilginçti.Tırnaklarımla kazıyarak çıkarmak zorunda kaldım o bir kısmı,yıkadıktan sonra da erimedi çünkü.

Demek istediğim işte bu,böyle yapıştı kaldı.Tırnaklamaktan başka çare yok.
Ama yine de genel olarak verdiği temizlik hissi ve aydınlık güzel.Haftada 1 kere kullanın yazıyor ama ben 3 defa kullanmayı düşünüyorum,2 hafta sonunda size gelişmeleri bildiririm :)
Ürün içeriğinde alıştığımız soyuculardan farklı maddeler var.Bir de fragrance yazıyor ama benim burnuma belirgin hiç bir koku gelmedi.

Shipping meselesine gelince,Strawberry siparişleri gibi,tamamen ücretsiz,güvenli ve takipli.Yalnız onlar gibi karton kutuda değil de poşet içinde köpüğe sarılı olarak göndermişler.Gönderim yeri Tayvan.1 hafta içinde elime ulaştı paket,takibi çok kolay ve sorunsuz.Ama keşke internet sitelerinde Paypal seçeneği de olsa,bana göre tek olumsuz yönü bu.Direk kredi kartı numarası vermekten hoşlanmıyorum ben.
 **edit Paypal varmış ama ben göremiyorum o seçeneği?
Şu an alışveriş listemde UNT Luminess ve C*Clarity adlı ürünler var.En kısa zamanda onları da sipariş etmeyi düşünüyorum.
2 hafta sonunda update edilmek üzere..
bakimblog said...

merhaba :)

ünt nin pek çok ürününü oldığu gibi bunu da severek kullandım, cilde parlaklık verdiği kesin, siyah noktalara da iyi geliyor :) yaşadığın o ayva tüylerine yapışma sorununu ben de yaşadım. ama onun dışında hakkında kotu tek bır sey soyleyemem :p
sadece artık yurtdışından getırtememek kotu iste :s

http://bakimliyimbakimlisinbakimli.blogspot.com/

Unknown said...

Merhaba Meyye ^.^ Cilt bakım ürünlerimin çoğunu senin tavsiyelerine kulak vererek aldım. Bu ürünü ve Pore Refiner Plus'ı gözümü karartıp sipariş ettim, bugün elime ulaştılar çok şükür :) umarım memnun kalır,sana da bol bol dua ederim :)