Monday, April 25, 2011

Hastasıyım!

Bu başlığa farklı bir beklentiyle girdiyseniz özür dilerim :) Olayın kahramanı bu sefer farklı.Son 3 aydır bu Green Tea Ice Tea'ye fena dadandım,su gibi litrelerce içiyorum.İçeriği kola kadar zararlı mı bilmiyorum ama kalorisi çok çok düşük,o yüzden gönül rahatlığıyla dikiyorum kafama gün boyunca.İyi ki tanışmışım onunla,çünkü yeşil çayı sevdiğim halde (sadece yaseminlisini ) çok üşeniyorum hergün demlemeye.Hem de
bir kaç bardak içmek gerekiyor.Bu ise hem zahmetsiz,hem tadı enfes :) Hem de galiba içindeki özüt gerçek yeşil çay özütü  çünkü yeşil çayın tüm etkilerini hissettiriyor. İçmeye başladığımdan beri hem antioksidan etkisini fazlasıyla hisssettim (malum,tuvalet ) ,hem de cilt dokum çok daha parlaklaştı ve güzelleşti. (abartmıyorum,gerçekten :D ) İçindeki az miktar şeker de tatlı istediğimi makul bir seviyede bastırıyor.
Benim en yakın diyet arkadaşım! Evime aylardır meyva suyu ya da herhangi bir asitli içecek girmiyor.Litrelik olanlarından depolayıp lıkır lıkır gün boyunca içip duruyorum.
Yeşil çayın tadını sevmeyenlere gelsin bu post.Deneyin anacım..
Hedonist Queen said...

Oo Green Tea benim aşkımdır ya ilk çıktığından beri favorim ondan önce pek bayılmazdım ice tea'ye ama 5 6 yıl önce çıktı sanırım o zaman beri aralıksız içerim :)
Aynen dediğin gibi ben de günde 2 3 tane içiyorum ve çokk seviyorum ama kimse sevmiyor nane limon gibi tadı var diyorlar ben nane limonu sevdiğim için sorun yok. Kafaya takıyorum arada lipton bunu kaldıracak diye, zaten her yerde satılmıyor ve litreliğini bulmak çok zor, seven kimseyi de duymadıkça üzülüyordum :)
Benim kesinlikle ilk tercihim olan meşrubat her şeyin tadına da yakışıyor hele çikolatalı keklere brownilere <3

Sumeyye said...

Yalnız değilmişim,o aromaya bayılıyorum ben! Asitli içeceklerle aram hiç iyi olmadı zaten,nadir içerim ama buna takıldım takılalı meyva suyu da almıyorum.Viva green tea :D

Sumeyye said...

Bu arada litrelik olanlardan alıyorum ben hep,Migroslarda buluyorum genelde.

Hedonist Queen said...

Evet canım ehr markette olmuyor Migros yok yakınlarımda. meyve suları zaten hazır olanlar boğazımda tortu gibi şeyler vırakıyor, oh içimi ferahlatsın Green Tea soğuk kış günlerinde bile başımın tacı :D

Gül_Se said...

sayende deneyecegim bende..bnmde favorim cappy nin bu kuşburnulu,ahududulu bir serisi çıktı ya az şekerli ,cok seviyorum.aynen asitli içeçekleri hiç sevmem soda dışında.

nabrut fıdıllıoğlu said...

BEN ASİTLİ İÇECEK HİÇ SEVMİYORUM
ET DAHİL HER ŞEYİN YANINDA ICE TEA
HERÇEŞİDİ KABULÜM :D

Sumeyye said...

gülsüm mutlaka dene,antooksidan etkisi çok fazla.

nabrut evet ben de,önceden de sevmezdim zaten.Suyla bile yemek yiyebilen bir insanım ben :)

Sumeyye said...

*antioksidan