Wednesday, April 27, 2011

LUSH Aqua Mirabilis Body Butter

LUSH'ın her ürününe hastayız!
(Benimki banyomda tanınmaz halde olduğundan normal bir görsel ekliyorum )
Bu kalıp body butterdan yaklaşık 3 tane bitirdim. (öyle çabuk eriyip bitiyor ki!) Duşta bebe yağı kullanmayı sevenler için peeling etkili  bebe yağı da diyebiliriz buna.İçinde kakao yağı,badem yağı,shea yağı ve ezilmiş badem kabukları var,bu da hem yumuşacık ve yağlı bırakıyor cildi,hem de acıtacak kadar peeling yapıyor. Batık tüyler için kese yapmaya üşenen hatunlar için bire bir.(Şekil 1A )  LUSH butter peelinglerin içinde en güçlü peeling etkisine sahip olanı bu.
Duşumuzu aldıktan sonra vücudumuza sürüyoruz,sonra aynen bebe yağı gibi hafifçe su tutuyoruz ve
işte bitti.Yumuşacık oluyor cildimiz.O yağlı tabaka orada kalıyor uzun süre,o yüzden normal ve kuru ciltlere yönelik daha fazla,yağlı ciltlerde sivilcelenmeye neden olabilir.Bir de diğer LUSH ürünleri gibi mis gibi koksaydı puanım 8/10 olurdu.
21,9 TL 'lik fiyatına karşı çabucak eriyip gitmesine rağmen,yine de çoğu zaman beni kese/peeling işkencesinden kurtardığı için puanım 7/ 10 :)
Ürünü online olarak da alabilirsiniz.
Diğer butter/peelingler:
  • Aqua Mirabilis - Normal / Kuru Ciltler için daha güçlü peeling
  • Buffy - Çok Kuru Cilt
  • King of Skin - Nemlendirici,peeling özelliği daha az
  • Running To the Embassy - Özellikle ayaklar için  scrub
  • The Soft Touch - Özellikle eller için scrub
  • You Snap The Whip - Kömür karası peeling,özellikle selülit için

Mis kokulu LUSH 'lı günler !

**Not: LUSH ürünleri hakkında bir sorunuz olursa seve seve cevaplarım çünkü neredeyse her cilt bakımı/banyo ürününü kullandım/ıyorum.Ne yapayım zaafım var LUSH'a :)
Anonymous said...

ayy benim doğal ürünlere karşı zaafım vaar :))) böyle bir site arıyordum, ne çok sevaba girdin bilemessin :))) 4 aydır Otacı'nın şampuanıyla saçımı, zeytinyağı sabunu ile de vücudumu yıkıyorum ve asla yabancı madde kullanmadım duşta :))) bir göz atayım şu lush a :))

Sumeyye said...

O zaman sen LUSH'ın katı saç şampuanlarını da denemelisin :) Hele squeaky green adlı bir şampuanı var,dökülmeye karşı çok etkili.

Anonymous said...

Sayfanızı yeni farkettim. :) Takibe alıyorum hemen.
Başarılar dilerim.
Sevgiler...

NUR said...

lush ürünlerinden ısırganlı sabununu kullanıyorum sac dökülmemi süper bi şekilde kesti bu ürünleri görüpte uzak durmak mümkün degil bayıldımm....

Anonymous said...

gödüğün üzere blogu talan etmeye niyetlendim :) post en ilgi alanlarımdan biri.benim bahsettiğin ürünün batıklara karşı etkisi dikkatimi çekti.cildim yağlıya daha yatkın normaldir.batıklar için kullanabilirmiyim sence?
Gülistan.