Saturday, April 30, 2011

Süper Cilt için Süper İçecek



Hani bazı sabahlar uyandığımızda cildimiz dümdüz,besberrak olur.Ama ne yazık ki o etki yıkayana kadardır.Sonra kızarıklıklar lekeler vs geri gelir.İşte bu etkiyi kaybetmemek için ben ara sıra bu süper içeceği uykudan önce hazırlayıp içiyorum ve cildimdeki o sabah güzelliği gün boyu kaybolmuyor,metabolizmayı çok hızlandırması da cabası.
Bir de 10 tane kremi üstüste sürmekle uğraşmaktansa böyle süper kolay ama etkili tariflere bayılıyorum. (Ev yapımı maskelerle uğraşmayı da pek sevmiyorum açıkçası )



  •  Herhangi bir meyve suyu tabii ki organik tercih ediyoruz )
  • 1 Tatlı kaşığı en acısından kırmızı toz biber
  • 2 Yemek kaşığı limon suyu (isteğinize bağlı olarak artırabilirsiniz)
    Hepsini bardağın içinde karıştırın ve gece yatmadan için.İşte bu kadar kolay!Toz biber ve limon kan dolaşımını hızlandıracağı için sabah muhteşem bir ciltle uyanacaksınız.Ayrıca kırmızı biber yağ yakar biliyorsunuz
    Mutlaka deneyin!
    naki said...

    her gece içilse problem olur mu sümeyye bu karısımdan?

    Sumeyye said...

    Biber ve limon belki mide sorunlarına yol açabilir,ama ben bu ara kilo verdirsin diye bol bol koyuyorum herşeyin içine,birşey yapmadı.

    naki said...

    teşekkürler canım,yarından ıtıbaren ben de bi deneyeyim.her gun ıctıgım meyva suyuna onları da eklemelı :)

    Sumeyye said...

    kırmızı biber metabolizmayı feci hızlandırıyor,cildinde etkisini görmezsen tartıda kesin görürsün :)

    photon said...

    süpermişş bende uyandıktan sonra aynaya baktığımda o uykulu halimle cildim çok güzel gelir bana taa ki yüzümü yıkayana kadar sanki yüzümü yıkayınca o cilt güzelliği kaybolyor gibime gelirdi ben bunu bana özgü birşey sanırdım en yakın zamanda deneyeceğim teşekkürler paylaşımın için :)

    Nesly said...

    kırmızı biber yağ mı yakar? hiç bilmiodum süpermiş:) tadı nasıl peki? kötü gibi geldi bana :)))
    bi de kabızlık problemi olana kırmızı biber zararlı olmaz mı sence?

    Sumeyye said...

    acı,özellikle acı kırmızı biber metabolizmayı çok hızlandırır .Dene farkedersin bak :) ne yazık ki kabızlık konusunda bilmiyorum ne yapar :/