Wednesday, May 11, 2011

Biotherm Skin Ergetic Serisi

Biotherm'i seviyorum.Kendisi Loreal Pure Zone'ları artık bırakmam gerektiğini anladığımda koşup aldığım ilk markaydı :) O ergen halimle mahvetmiştim cildimi Pure zone serisi ile.Bir hevesle Aquasource serisini toplamıştım,hala aynı seriyi kullanıyor-dum ki- Boyner Anneler Günü indirimi yapana kadar.(2.ürün yüzde 40 indirimliydi,bu da baya avantajlı.Strawberry fiyatlarıyla
arasında yaklaşık 20 lira farkediyor Biotherm ürünlerinin çoğunda.) Bu sefer nemlendirici ve yıkama jelini farklı bir seriden aldım. (Onlar başka bir post konusu :) )
Neyse,Biotherm standında bu seriyle tanıştım.Henüz çok yeni,tamamen doğal/organik.Çok çalışan,uykusuz kalan,yorgun bayanlar hedef alınmış. .Donuk ciltlere enerji verip,ışıltı kazandırmak amacı.İçinde paraben yok,%99 doğal içerikli olması sebebiyle de belirli bir kullanma süresi var,sonra atılmak zorunda.Bol bol antioksidanlar var içinde.Sayfasında daha detaylı görebilirsiniz.
Ben en çok yeşil elma/brokolili serumu sevdim.İki bölümden oluşuyor,ilk kullanımdan önce toz kısmını (içinde brokoli özütü var) kremin içine pompalıyorsunuz ve 3 ay süre başlamış oluyor.Çok hafif,mis kokulu bir nemlendirici/serum.Yaz ayları için ideal.Turuncu olan nemlendirici ise yine aynı amaçlı,ama bunda öyle özüt falan yok,direk nemlendirici gibi,kavanozda.Biraz daha koyu kıvamlı,yağlı ciltleri korkutabilir ama yüze sürüldüğünde jele dönüşüyor,hafifliyor.Üçüncü mor olan kavanoz ise gece kremi olduğundan hiç ilgilenmedim,bir fikrim yok üzgünüm :)
Serumda aklım kaldı evet (fiyatı 110 lira) ama şu an o kadar da ihtiyacım olmayan birşeye o parayı vermek istemedim.Bu aralar o kadar çok ürün deniyorum ki cildim bir tepki verecek en sonunda diye korkuyorum.O yüzden kendime hakim olabildim,almadım,gururluyum :)

Yeşil serumun testerları yok,ama turuncunun bol bol var.Gidin isteyin arkadaşlar,yok derlerse de inanmayın.Tester çok ürün aldığınızda verilecek bir hediye değil-ki onlar aynen bunu yapıyorlar.
sihirlitorba said...

dün internette kompakt fondötenlere bakarken biotherm in aquaradiance compact foundation ını gördüm...şu an bir sıvı fondöten kullanıyorum bitince kompakta dönücem...denenebilir...sen ne dersin bu konuda?

Sumeyye said...

kuru ciltli misin?parlamayı sorun yapmıyorsan neden olmasın?O fondotende de aynı nemlendiricideki gibi 5000 lt termal su var ve dewy finish (yani en sevdiğim! )Şu an strawberryde refill i 17lira :(

sihirlitorba said...

cildim yağlı ve hassas...parlamamı yapar?tüm cilt tipleri için uygundur yazıyor ama?
ah ah hiç hatırlatma yurtdışı kozmetik alışverişlerini :(

Sumeyye said...

Kesin parlama yapar :) yağsız olabilir ama nemlendirici fondoten sonuçta..biotherm'in bir pudrası var,çok hafif,onu üstüne geçersen parlama kontrol altına alınabilir bir nebze.
http://tren.strawberrynet.com/makeup/biotherm/aquaradiance-loose-powder-----200/102087/#DETAIL bu ürün.Aydınlatıyor cildi ama mat bitişli.. ya da herhangi bir sabitleyici pudra geçersin yani..