Wednesday, May 4, 2011

Nisan Ayı Favorileri

  •  Shiseido Cleansing Oil - Hergün yüksek SPFli güneş kremi ve fondoten kullandığım için benim olmazsa olmazım temizleme yağı.Zaten insan bir kere kullandı mı bir daha vazgeçemiyor.Sadece yüz yıkama jeliyle artık içim rahat etmiyor.Önce yağ,sonra mutlaka temizleme jeli kullanıyorum.Tertemiz oluyor cildim.
  • LUSH Herbalism Maske -Bu bilmiyorum kaçıncı kutum.Ama artık cildim alıştı sanırım,etkisini görmüyorum.Bu bitsin tekrar almam.Tarhana gibi kokuyor,artık içimi baydı.
  • La Roche Posay Peeling- Klasik,granüllü peeling.Artı bir etkisi yok.
  • ÜNT Brightening Exfoliator - Çok sevdim! Ürün tanıtımını buradan okuyabilirsiniz.
  • Biotherm Biosource Yüz Yıkama Jeli ve Aquasource Nemlendirici - Aynı serinin yeşil renkli karma ciltler için olan serisini yıllardır kullanıyorum.Ama artık kuruya dönük olmaya başlayan cildime yetmeyince,bu ay bu tester boylarını denedim ve çok sevdim! Sanırım yeni yıkama jelim ve nemlendiricim bunlar olacak. ( Ah vah Strawberrynet :/ )
  • Lancome Bi-Facil - Harikasın,ama neden bu kadar pahalısın? Aynı etkiye sahip daha ucuzunu bulsam hemen değiştiririm ama hassas gözlerimi bundan daha iyi temizleyen yok. (Yine ah vah Strawberrynet)
  • L'occitane Shea Butter Ultra Rich Eye Balm -Bu da kült ürünlerimden.En nemlendiren göz çevresi kremi!


  • YSL Touch Eclat
  • Maybelline Line Definer Brown Bronze - Bu göz kalemi akmıyor,gerçekten akmıyor! Denizde havuzda bile çok rahat kullanabiliyorum.Böyle kalem görmedim hayatımda :) Ama bu sadece bu renkte geçerli.Diğer renkleri akıyor.
  • MAC Pearlglide Eyeliner in Petrol Blue- Pearlglide kalemlerin her rengini ne zaman çıkarsa çıksın hep stokluyorum.Annemle ortaklaşa kullanıyoruz sonra :)
  • Guerlain Parure Aqua Foundation -Ne kadar koyu renkli olsan da,seni hiçbir şeye değişmem.
  • Givenchy Prisme Powder - Sabitleyici olarak kullandığım,çantamdan hiç çıkarmadığım mis kokulu pudram.
  • Givenchy Phenomen Eyes Mascara -Türkan Şoray kirpikleri için bir numara.Onlarca rimel denedim,böylesini görmedim hayatımda.Uzun,dramatik,dolgun kirpikler.Kullanımından herkes ne kadar çekinse de (malum,fırçası topuz şeklinde) bence diğer fırçalardan çok çok rahat.En uçtaki kirpiklere bile ulaşıyor.Sadece kuruması biraz daha uzun sürüyor,eksi yönü bu.
  • MAC Cherish Lipstick - Elim her zaman buna gidiyor. Dudakta görünümü aynen böyle .Bayılıyorum.
  • MAC My Highland Honey Allık- Tupturuncu :) Hafif. Ama ne yazık ki limited edition bir ürün.
  • Lancome Magnifique -Hayatında sadece bir parfüm kullanacaksın deseler o parfüm magnifique olurdu.
sihirlitorba said...

merhaba öncelikle bloğunu zevkle takip ettiğimi belirtmek istiyorum...inşaallah hep böyle devam edersin.ÜNT e bende takmış durumdayım...şuan sivilceler için olan ürünlerini kullanıyorum...bir de aqua fortis nemlendiricisini...sivilce izleri için olan ex white2 yide kullanıyorum...yaklaşık onbeş gün oldu başlayalı...şu anda memnunum.hatta sağ yanağımda bir iz vardı rengi değişti sanki:)tabi çok erken ama bişey sölemek için inşaallah faydasını görürüz.kullanmak istediğim başka ürünleri de var ama nasıl alıcaz bundan sonra hiiiiiiç bilemiyorum:(
kusura bakma başını ağrıttım...sevgiler...

Sumeyye said...

Teşekkür ederim!
Benim şu an yolda olan Pore Refiner Plus ürünüm var,gelir mi bilmiyorum,inşallah sorunsuz gelir :)Exwhite2 okuduğumdan anladığıma göre en beyazlatıcı etkiye sahip olanıymış herhalde,etkisini görmen yakındır.Beyazlatıcı ürünlerde bu uzakdoğululara güvenmek lazım :)Akne ürünlerinin etkisini gördün mü peki?

Gezi/yorum... said...

Bu ürünleri kızım görmesin. sivilceleriyle başı dertte ne görse çözüm için istiyor :))

Sumeyye said...

Benim de cildim eskiden çok problemliydi.Yıllarca uğraştım.Kaç yaşında kızınız? Retinoid bazlı kremler işe yarayabilir belki eğer iltihaplı akne şeklinde değilse sivilceleri.

sihirlitorba said...

evet akne ürünlerinin de etkisini yavaş yavaş gördüğümü sanıyorum...tabi zamanla daha iyi olur inşaallah...siparişini 19 nisan dan önce mi vermiştin?inşaallah gelir ;) sevgiler...

Sumeyye said...

evet,yasağın hemen ertesinde verdim.PTT sayfasında kayıt görünmüyor daha.Umarım gelir..

Anonymous said...

merhaba göz temzileyici için bioderma h2o sensibo kullanablrsiniz lancome da çok daha iyi ve doğaldır ,ayrıca ürün almadan önce cosdana.com adresinde ürün içeriklerni aratmanızı tavsiye ederim:)

Sumeyye said...

Teşekkürler öneriniz için..Ama piyasadaki çoğu ürünü denedim ve Lancome'u değiştirmeyi düşünmüyorum.