Monday, May 30, 2011

Biotherm Aquasource Skin Perfection Nemlendirici


Bir taşla iki kuş vuran ürünleri seviyorum!
İşte bu nemlendirici de onlardan biri. Diğer Aquasource nemlendiriciler gibi 5000 litre termal su içeriyor ama bunun yanında birçok artı özellik eklenmiş. 35 milyon Aquakeep saf plankton cildi 24 saat nemli tutmaya yardımcı oluyor (ki tutuyor da ) ,cilt yüzeyini parlak tutmak için özel pigmentlerin yanında mikro şeker tanecikleri,kan dolaşımını artırıp dokuyu düzeltmek için ise manganez ve mikro kristaller.
Temel hedefi
cilt dokusunu düzgünleştirmek,renk farklılıklarını ortadan kaldırarak berraklaştırmak,donukluğu azaltmak ve 24 saat nemli tutmak.
Uzun seneler yeşil renkli karma ciltler için olan Aquasource nemlendiriciyi kullandım.Cildim kuruya meyilli olmaya başlayınca pembe renkli kuru ciltler için olanını almaya karar vermiştim ki (buraya da yazmıştım hatta ) bu ürünün testerını deneme şansım oldu ve bayıldım!
Ürün tüm cilt tipleri için ama bence yağlı ve karma ciltler çok daha memnun kalabilir.( mat tutma gibi bir hedefi yok,bunu söylemek lazım,ama parlak bir görünüm de asla bırakmıyor) Çok kuruysa cildiniz iki kat sürmek gerekebiliyor. Sürüldüğü anda cildi 2 derece soğutuyor (derecesini web sitesinden öğrendim :) ),bu da inanılmaz bir ferahlık veriyor.Termal su içeren herşey zaten çok iyi geliyor benim cildime,sakinleştiriyor,yatıştırıyor.
Mikro tanecikli diye nitelendirilmiş ama ben hiç tanecik hissetmedim.Çok hafif,ferah bir kokusu var.Sürüldüğü anda emiliyor,ki bu çok aradığım bir özellik benim.
Ürünü kullandığımdan beri sabahları mutlu bir ciltle kalkıyorum :) Hatta bir kaç kere fondoten sürmeden bile çıktım,bu benim için sıradışı birşey.Cilt problemlerim yok ama cilt rengini eşitlemek ve o parlak,ıslak görüntüyü sevdiğim için hergün kullanıyorum(dum) fondoten. Bu krem,tabii ki bunda değiştirdiğim bir kaç ürünün daha payı var, gerçekten parlak bir cilt çıkardı ortaya.Yanaklarımın bir kısmında olan kızarıklık geçti,şimdi tüm cildim eşit renkli görünüyor ve kendiliğinden parlıyor.
Yeni ürünler denemeye ve denediğim ürünlerin işe yaramasına bayılıyorum ! ( Hayır,hayır,placebo etkisi olamaz! )

Ürün Boyner'de 98 lira.Ben Anneler günü indiriminden yararlanarak almıştım.

Bir sonraki cilt bakım ürünü tanıtımı yine Biotherm'in bir mucizesi olan Pore Reducer yıkama jeli olacak.I love you Biotherm!


Dipnot : Bloğa gelen aramalarda Tekin Acar-Bilal Erdoğan kelimelerini görüyorum.Galiba birileri Bilal Erdoğan'ın Tekin Acar'ı falan aldığını düşünüyor.Yok öyle birşey tabii ki.  Bilal Erdoğan bir söylentiye göre 100.000 lira sermayeli Belle Pierre mineral markasının %25 ortağıymış. Belle Pierre gibi sadece counterlarda satılan neredeyse dandik bir marka için yurtdışı alışverişlerinin yasaklandığını düşünmüyorum.Hükümetin bu yasağı kesinlikle yanlış,ben de savunmuyorum ama buna bağlamak da çok saçma. Destek olun,10 lira gönderin, davamızı açalım hükümete  :)
sihirlitorba said...

o zaman bu nemlendirici tam bana göre...

Sumeyye said...

çok seveceğine eminim! milyon tane nemlendirici denemiş biri olarak buna kesinlikle kefil olabilirim :)

Anonymous said...

Ben bu ara nemlendirici alacağım. Şu an dermalogica nın ürünlerini kullanıyorum. Barier repair sürüyorum ama yetmiyor active moist alacaktım ama bu postun kafamı karıştırdı.. Baktım bu ürüne. tüpte olan formatı da var. üstelik daha ucuz. Alsam mı??? fiyatı active moistin yarısı..

Sumeyye said...

Dermalogica bana çok şişirme bir marka gibi geliyor açıkçası. Avene'den,Bioderma'dan ya da Biotherm'den bir farkı yok bana göre.
Bu nemlendiriciden ben çok memnunum,bence pişman olmazsanız..