Tuesday, May 10, 2011

Hastasıyım! Volume 2

Şimdi rejime başlayayım dedim ya,gözümün önünde uçuşmaya başlar herşey.Karşınızda son günlerin fenomeni  Holland Caramel Waffles!Starbucks'da satılanı  hem daha pahalı hem de daha ağır bir tereyağı kokusu var.Bim'de satılan ise muhteşem! Anlatılmaz yaşanır,hala denemeyeniniz varsa Bim'de bisküvi reyonunda bulabilirsiniz.5 saniye mikrodalgada ısıtınca karameli iyice eriyor,daha numnum bir hal alıyor.Bu elimdeki son paket,bitsin başlarım rejime dimi ama?

Not : Bir de Bim'in meşhur tiramisusu varmış,öyle mi?Ona hiç denk gelmedim.Çok merak ediyorum.Ama inşallah denk gelmem :)
Syhn said...

ay nasıl kaçmış bunca zaman gözümden!!

Sumeyye said...

Çok şey kaybetmişsin! Ya da hiç tanışma daha iyi,sonra bir paket bir kerede biter mazallah..

ofelya said...

Bim evime yakın olduğu için biliyorsun bir çok şeyden haberdar oluyorum :) diğer vuruşu yapıyorum :)
eğer maraş dondurma seviyorsan, Bim'in kendi dondurması var yeşilli beyazlı maraş usulü.
tam bir maraş dondurması tadında.
fakat tatlı çok sevmiyorsan biraz şekerli gelebilir :)

Sumeyye said...

haha Allah'tan onu yiyemiyorum işte..Sadece tek çeşit dondurma yiyebiliyorum,o da ben&jerry's karamellisi.Ondan başka dondurma merakım yok :) çok şükürr

nabrut fıdıllıoğlu said...

yaa bende ne zamandır görüyorum ama nasıl bir şey acaba diye terettüd ediyordum...bunlarla tanışsan bir dert tanışmasan bir dert :)))

Nour said...

çoğu zaman canım çekince kendimi vazgeçirmek için kendi kendime telkinim şu: hem para vercem hem kalori alcam o yüzden en iyisi almayayım diyorum ve vazgeçiyorum :) bu arada blogun da çok şirin :) sevgiler...

Sumeyye said...

@doodle Sanki yedim camii' geldi aklıma bunu okuyunca :))

naki said...

aa cok sasırdım,bimde waffle :) hemen alıp bı bakmalı tadına :)

Sumeyye said...

haberi olmayan çok kimse varmış demek ki..Ekşi sözlükte adına şiirler yazılmış :) Deneyin kızlar!

sihirlitorba said...

of aman çok güzel görünüyor...tam da öğle vakti...bişey değil bana marketi soydurtacaksın :)))

Sumeyye said...

İyi mi ettim bu postla kötü mü anlayamadım şimdi :))

Anonymous said...

Bugün sırf bunun içi Bim arayıp buldum. :)) Bol bol daseni andım. :)
Gerçi bize bu iyilik mi kötülük mü bilemedim ama bu aralar tatlı krizindeyim diyet miyet hak getire. :)
Beğendim. :) Paylaşımın için teşekkürler...

Sumeyye said...

biraz kötülükten ne çıkar? kahvenin yanında muhteşem oluyor :)krize bire bir.Zira beni çikolata kesmiyor artık..

Anonymous said...

tadı güzel ama yemicez , zira rejimdeyiz bak :)

Sumeyye said...

ben akşamları yemiyorum,gündüzleri free takılıyorum :p

Cafe Pepela said...

Nyam nyam!!
Bayılırım ve de bayılırım :))

AskinAy said...

Istersen sana hollandadan göndereyim bak birazdan cikicam alisverise bir pakette sana alirim!!

Sumeyye said...

Hollanda'da yemiştim orjinalini..Bu da fena değil ama,teşekkürler düşündüğün için :))

KOVA KADINIYIM BEN said...

bim kendınden bekleyemecegim performanlarsı sergılıyo bu aralr.
ben de cok severım bu körolasını.

tiramısuyu denemelisin.

maral said...

Twitter da evde ve yalnız olduunu yazmışsın :s twitter ve facebook kullanmadıım için ben de burdan yazıorm işte :) Yoğun bi haftanın ardından, güzel güneşli bi pazarı evde tek başıma oturarak geçirdiim için ben de kendimi yalnız ve mutsuz hissettim :( ama sonra kendimi mutlu etmek için dışarı çıkıp Holland caramel waffle dan ve de yaseminli yeşil çaydan aldım :))ikisi de harika ;))

Anonymous said...

zamanını bilmiyorum ama bugün blogunda gezindim durdum.omg bundan yedim ama nereden alacagımı bilmiyordum.bugün alıp yiyeceğim.çok mutlu oldum bu haberle sende mutlu ol :)
blogumada davetlisin.görüşürüz :)

Anonymous said...

önceki yorumum geldi mi? emin değilim sayfa yenilendi :) bolgunda gezindim durdum bugün harika.çok beğendim. bu harika lezzeti görünce şaşırdım bende yedim (teyzemde) ama nereden geldi de gedim bilmiyordum.:) çok lezzetli çok hem de tereyağlı hımmm :) ben de hastasıyım:)
blogumada beklerim.görüşmek üzere :)