Friday, May 6, 2011

Watsons'a Neler Oluyor?


Tüm fotoğrafların üzerine tıklayarak detaylı görebilirsiniz,baştan söyleyeyim.
Watsons bu aralar hepimizi şaşırtmaya devam ediyor.BB Cream satıldığını duyunca çok şaşırmıştım.Gittim,gördüm,baktım,elledim,kokladım .Gerçekten de varmış! Hem de 2 çeşit! (Yanlış hatırlamıyorsam birinin fiyatı 29 küsür,diğerininki 17  küsür)Ama 473927 tane daha fondotenim olduğu için almadım.Aklım kalmadı da değil.
Onun yerine denemek için bu cicileri aldım.Daha birçok farklı marka gelmiş Watsons'a. Çoğu Kore malı ( ah bayılıyorum uzak doğu ürünlerine! )
En bayıldığımdan başlayayım,Pure Beauty Pomegranate 2 in one Foam Cleanser. Dr. Murad'ın nar özlü temizleyicisi bunun yanında
halt etmiş.
Mükemmel,bayıldım! Hem temizleyici,hem maske olarak kullanılıyor.İçinde bol bol vitamin ve antioksidan var.Tam da sevdiğim,köpük-krem formunda.Tertemiz yapıyor cildi.Krem formunda olmasına rağmen yağlı ciltlerin de çok rahatlıkla kullanabileceğini düşünüyorum çünkü yağsı bir krem değil bu (ne garip ifade oldu,ama anladınız siz :) ) Gıcır gıcır ve aydınlık oluyor cilt kullandıktan sonra.En güzel yanı fiyatı,sadece 12,90 lira. Daha iyisi olamazdı.Biotherm yıkama jelini almayı erteleyebilirm artık!

Ayrıntılarını paket üzerinde okuyabilirsiniz ;)
 Bu da içindekiler.Gördüğünüz gibi bol bol vitamin var. ( Not : Ben parabenin zararına inanmıyorum. )

İkinci en sevdiğim ürün ise Watsons Green Tea Antioxidant Deep Cleansing Mud, bu da yine bol antioksidanlı bir nevi kil maskesi.Ama kil maskesi kadar kurutmuyor cildi.İçinde yeşil çay olan her ürün benim cildime çok iyi geldiğinden bunu da çok sevdim.Mis gibi bir kokusu var.Green tea serisinden iki ürün aldım,diğeri de fotoğrafta görünen siyah nokta bantı.Onun diğer bantlardan pek farkı yok ama maskeyi sevdiğim için serinin diğer ürünlerini de denemeyi düşünüyorum. Fiyat : Maske : 2,99 TL Siyah Nokta Bantları : 7,99 TL
Gelelim sevmediğim ürüne,markası NaturalHigh olan nemlendirici.SPF 12 güneş koruması var.Bunda da organik ürünler kullanılmış.Ama kokusu berbat,çok ağır bir parfüm kokusu var kremde -ki ben kokulu kremleri severim ama bu çok ucuz,basit,ağır bir parfüm kokusu gibi. 1 kere kullandım bir daha da kullanacağımı zannetmiyorum.1 milyoncudan alınmış bir krem gibi hissettirdi bana.Onun içeriği de :
Bu kadar.Watsons'a bir göz atın.Beyazlatıcı kremler bile gelmiş.Pure Beauty'nin birçok serisi var.Gidin,karıştırın,koklayın :)
said...

Ankara'daki watsons lar bana neden uzaaakk :(( watsons cidden güzel ürünler getiriyor. Güle güle kullanın

Sumeyye said...

Olsun.Online alışveriş yapamadığımız,iherb'deki antioksidanlı ürünlere ulaşamadığımız şu günlerde uzakta bile olsa Watsons bizi idare ediyor :)

KOVA KADINIYIM BEN said...

bende ankaradayım ama göremedım reyonda bb creami
hangi watsons dan aldınız.

iherb yasaklı iken watsons imdadımıza daha cok yetişsin lütfennn.

Sumeyye said...

Ben Forum İstanbul Watsons'dan aldım :)Ama geçen haftalarda orada da yoktu,gelir Ankara'ya da daha..

ofelya said...

sümeyyecim senin posrtları okudukça kendimi watsons'a atmak istiyorum :D
aldığın ürünleri en kısa zamanda tanıt çok merak ediyorum :)
ayrıca pure beauty ürünleri merak ediyordum.
BB cream haberinle ise beni benden aldın:) sağol canım <3

Sumeyye said...

Ofişş aldıklarımın hepsi bunlar işte hepsini yorumladım :) Ama temizleme yağı ve green tea serisinin diğer ürünlerin de alacağım en kısa zamanda :) BB Cream İzmir Watsons'da varmış zaten,okumuştum bir yerde.

ofelya said...

hahah bugünlerde üstümde bir salaklık var :) ben devamını okuyun yazsını görmemişim :) hahahha şu an kendi halime gülüyorum :P
ben de niye bu kız yarım kesmiş diyorum.kusura kalma canım :)

ofelya said...

ben de temizleme yağını almayı planlıyorum.daha önce de sen tavsiye etmiştin.
deep clean gibi nem maskesi de var mı biliyor musun?

Sumeyye said...

Pure beauty markasında var sanırım,öyle hatırlıyorum.Temizleme yağını gördüm ama kullanmadım daha,ama ben bu Korelilere güveniyorum :D Temizleme yağını ilk onlar icat etmişti zaten,bence işe yarar.20 lira mı ne zaten fiyatı.Denemeye değer

Sumeyye said...

Kullandığım Shiseido yağ bitsin,sonra onu alıcam

KOVA KADINIYIM BEN said...

korelilere guvenen biri olarak kensınlıkle tavsiye ederim temızleme yagını.
kuokuryudo kullnaıyorum ben.
hanskıne de fena demıyolar.
watsonsda olanlar nasıldır deneyip gormek lazım malum yasak varken.

sihirlitorba said...

demek watsons atak yaptı...hımmm düşündürücü...ama iyiki yapmış dimi:)yani en azından birilerinin bişeyler yapması lazımdı ;)güle güle kullan cnm...birde watsons ın bu yeşil çay özlü ürünleri gerçekten çok güzel kokuyor ;)kore ürünlerine nedense benimde güvenim var ;) sevgiler...

Nesly said...

BB Cream mi varmış??hiç dikkat etmemişim mutlaka bakıcam!
Ama iherbdeki ürünler gibi %100 organik değildir sanırım watsonsta satılanlar.o yüzden iherb, benim için çok özlenen eski bir sevgili olarak kalacak hep:))))

Sumeyye said...

Evet BB krem var.Mischa'ya çok benziyor hem de. İherb'den acil olan bir ihtiyacın varsa bana söyleyebilirsin,zira büyük bir koli besin desteği ve krem alışverişi yapıcam bir kaç güne kadar. (Yurtdışına yollatmayı düşünüyorum )

Anonymous said...

Merhabalar,

İherb te son durum nedir biliyormusunuz acaba online alısveris yapma imkanımız varmıdır?

cates

Sumeyye said...

maalesef iherb dahil hiçbir siteden kozmetik ve besin desteği alamıyoruz hala.İnşallah dava bir an önce sonuçlanır.

said...

Sizin bu yazınızda görüp uzuuun zamandır aklımda olan bir ürün vardı yeşil çaylı siyah nokta bandı sonunda aldım ve watsons ın bu ay bu serinin tamamında indirimi var hepsi 5.99 :) çok güzelde denk geldi böyle kil maskesini de diğer gidişimde alıcam galiba. Teşekkürler bu güzel yazınız için.

Anonymous said...

beyazlatıcı ürün dediğiniz hangisi acaba

Sumeyye said...

ismi şu an aklımda değil,zaten sadece tek beyazlatıcı seri var.