Wednesday, May 4, 2011

ÜNT Ex White Renew


Bu aralar cilt bakımına taktım.Hani insan bazen ayakkabılara,bazen çantalara,bazen makyaj malzemelerine takar ya,benim bu ay cilt bakımı ayım :) ÜNT markası zaten yeni takıntım,aklımdaki ürünleri teker teker almaya çalışıyorum,sırada C-Clarity var.
Ex White Renew aslında cilt rengini eşitlemek ve akne izlerini ve güneş lekelerini yok etmek amaçlı kullanılan bir ürün. Ürün sayfasında yazdığına göre akne izlerinin oluşma nedeni
aknenin yaşam döngüsü boyunca  cildin iltihap etkisinde olması ve bunun da melanin oluşumunu artırması.İşte bu serumun etken maddesi Tranexamic Asit,melanin aktivitesini düzenliyor, cilt pigmentlerini iç bölgelerden bile sökerek atmaya yardımcı oluyor,yani cilt tonunu geliştiriyor,aynı zamanda içerdiği antioksidanlarla sıkılık ve gençlik kazandırıyor.


Benim bu ürünü alma amacım ne beyazlatma,ne akne izleri ne de güneş lekeleri.Ben sadece cilt tonumu eşitlemek istiyorum.Vadettiği o "aydınlık görüntü"yü de tabii :) Ürün görüldüğü gibi çok hafif,serum kıvamında.Kokusuz. (Ben ne kadar sevmesem de birçoğunuzun kokusuz ürünler sevdiğinizi biliyorum :) ) Yağsız,bu yüzden yağlı,karma ve akneli ciltlerin rahatça kullanabileceğini düşünüyorum.Çok çabuk emiliyor,ardında mat bir cilt bırakıyor.Aslında ben bu ürünü nemlendirici niyetine almıştım ama daha çok nemlendirici altına kullanılabilecek bir serummuş.Nemlendirici etkisi çok az.



Ürünü 2 gündür kullanıyorum.Henüz bir etkisini görmedim.Bir ay düzenli kullanımdan sonra tekrar yazarım buraya.Ürünün vadettikleri :
  • Mevcut yaşlanma izleri ve güneş pigmentasyonlarını yok eder.
  • Yeni melanin oluşumlarını engeller.
  • Ciltteki renk bozukluklarını giderir.
  • Akne izlerini hafifletir.
  • İnce çizgileri azaltır.

Akne ve güneş lekelerini hedef alanlar bence tek ürün kullanmak yerine sitedeki "Porselen Bebek" setine bakabilirler.
Son olarak,bu aralar hep ÜNT 'den gittiğimin farkındayım çünkü benim için çok yeni ve o yüzden ürünlerini çok merak ettiğim bir marka.Bir de ekibi hep uzman doktorlardan oluştuğu için güvendim ve diğer cilt bakımı  ürünlerime ara verip ÜNT 'yi denemek istedim.Yoksa ÜNT'den reklam kazancım falan yok :p
Anonymous said...

Yorum birakamissin memnun kaldinmi acaba merak ettim..Özlem..